Mieheni lähti kavereidensa kanssa Pride-kulkueeseen!
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 12:13"]
En tiedä mitä ajatella.
[/quote]
No mä olisin ihan hiljaa ja toivoisin ettei kukaan tuttu näe miestä siellä kulkueessa. Voi olla maine mennyttä pitkäksi aikaa ellei jopa loppuiäksi. Häpeäisin kyllä silmät päästäni jos mieheni tekisi tuollaista, olisi vakavan keskustelun paikka miehen kanssa En tiedä miten pystyisin enää miestäni arvostamaan, saattaisi olla ero lähellä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 13:37"]
Pride kulkue on mielestäni hieno, koska siellä ei ketään syrjitä ja kaikki saavat olla juuri sitä mitä ovat :)
[/quote]
Naiivin tekopyhää ajattelua. Muista hokema "kun kumarrat johonkin suuntaan, pyllistät toiseen suuntaan." Mielenosoituksesi nimittäin syrjii konservatiiveja. Googlaapa käsite "positiivinen syrjintä".
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 12:13"]
En tiedä mitä ajatella.
[/quote]
No mä olisin ihan hiljaa ja toivoisin ettei kukaan tuttu näe miestä siellä kulkueessa. Voi olla maine mennyttä pitkäksi aikaa ellei jopa loppuiäksi. Häpeäisin kyllä silmät päästäni jos mieheni tekisi tuollaista, olisi vakavan keskustelun paikka miehen kanssa En tiedä miten pystyisin enää miestäni arvostamaan, saattaisi olla ero lähellä.
[/quote]
Olis mullekin aika järkytys jos tietäisin ukkoni tuollaisissa piireissä pyörivän. Onneksi on ihan normaali terve mies jolla arvot kohdillaan joten en usko moisista kulkueista miestäni löytyvän.
Moniaita mielipiteitä, onneksi avaramielisiä vastauksia oli runsaasti..
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 13:50"]
Mielenosoituksesi nimittäin syrjii konservatiiveja.
[/quote]
Oman mielipiteen ilmaiseminen ei ole syrjintää, samoin kuin suvaitsemattomuuden tuomiseminen ei ole suvaitsemattomuutta. Googlatkaa te persut itse käyttämiänne käsitteitä ja opetelkaa käyttämään niitä oikein.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 14:54"]
Oman mielipiteen ilmaiseminen ei ole syrjintää, samoin kuin suvaitsemattomuuden tuomiseminen ei ole suvaitsemattomuutta. Googlatkaa te persut itse käyttämiänne käsitteitä ja opetelkaa käyttämään niitä oikein.
[/quote]
Ja sitten jos sanon "avioliitto ei kuulu homoille" syytät minua syrjinnästä koska ilmaisin oman mielipiteeni. Tekopyhää, kuten jo sanoin.
Suvaitsevaisuuden periaatteista UNESCO sanoo näin: "kukaan saa väkisin tyrkyttää näkemyksiään toisille." Ja siellä te marssitte kadulla tyrkyttämässä näkemyksiänne. Tuntuu kuin olisitte tunkeneet kyrpänne kahvimukiini.
Fiksu mies. Minä olin katsomassa kulkuetta. Näin useita komeita miehiä. :)
Ottiko kyynelkaasupatruunat mukaan?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 14:12"]
Aikamoinen kulissiliitto
[/quote]
No, ehkäpä pian rohkeus riittää kaapista esiintuloon, sääli vaan aloittajaa kun on valheessa elänyt :(
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 14:54"]
[/quote]
Ja sitten jos sanon "avioliitto ei kuulu homoille" syytät minua syrjinnästä koska ilmaisin oman mielipiteeni. Tekopyhää, kuten jo sanoin.
Suvaitsevaisuuden periaatteista UNESCO sanoo näin: "kukaan saa väkisin tyrkyttää näkemyksiään toisille." Ja siellä te marssitte kadulla tyrkyttämässä näkemyksiänne. Tuntuu kuin olisitte tunkeneet kyrpänne kahvimukiini.
[/quote]
Hyvin sanottu. Kyllä muaki vtuttaa kun joka tuutista tunkee (kiintiö)homoja silmille. Pysyisivät poissa kunnon ihmisten silmistä jos nyt on pakko homostella.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 14:10"]
[/quote]
On nykyään vaan muotia ja hienoa olla avaramielinen, tosiasiassa moni kuitenkin kavahtaa homoja tosielämässä, syystäkin.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 14:10"]
[/quote]
On nykyään vaan muotia ja hienoa olla avaramielinen, tosiasiassa moni kuitenkin kavahtaa homoja tosielämässä, syystäkin.
[/quote]
Ja mitähän nämä syyt ovat Mitä sairauksia voi homoista saada?
Joko miehesi on fiksu - tai sitten helvetin juntti jos menee sinne johonkin kadun laidalle herjaamaan.
Mäkin olen ihan mieheni kanssa osallistunut tuohon kulkueeseen, onko seksuaalivähemmistöt ap:lle joku ongelma?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 18:21"]
Mitä sairauksia voi homoista saada?
[/quote]
HIV:n voi saada. Se on edelleen homojen keskuudessa noin 20 kertaa yleisempää kuin heteroilla.
Hienoa, että miehesi uskaltaa lähteä marssimaan hyvän asian puolesta!