Tulkitse ultrakuvaa poika vaiko tyttö?
kätilö sanoi näyttää pojalta ja melko varma poika tulossa
ystävä sanoi että tuo tappi ei voi olla pippeli koska on valkoinen ja ultrassa luu näkyy valkoisena.
Mies sanoo et näyttihän se ihan pojalle ja ite en oikeen ultran aikana tajunnu kattoa/en muista miltä se sillon näytti.
Tässä siis kuva
Kommentit (29)
No joo ja eikö jo oo aika vanhaniakasta olla raskaana! Eikös nykyää oo muotia adoptoida..
Ei ihan liity tähän asiaan, mutta minulla oli raskausaikana vauva perätilassa. Käännös tapahtui paria viikkoa ennen laskettua aikaa, joten heti kun polttojen alettua menin sairaalaan synnyttämään laskettuna päivänä sikiö ultrattiin uudestaan. Emme tienneet kumpi on tulossa, koska emme sitä halunneet tietää. Olin kuitenkin ultrakuvaa katsoessani näkeväni ihan selkeästi munasarjat, joten tytön tiesin tulevan. Ja tyttöhän sieltä tuli.
Tuosta en näe samanlaisia varjostumia sillä alueella, joten pojan olettaisin olevan.
Ethän sä pepusta niitä varjostumia näekkään:) munasarjathan on vatsassa eikä pepussa.
Minustakin tuo on napanuora mikä ylöspäin sojottaa.
Enpä kyllä osaa sanoa kumpi on tulossa.
Tuo valkoinen tosiaan näyttää ihan kun se olisi tuolla takana eli voi olla nuorakin.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 11:47"]
Ethän sä pepusta niitä varjostumia näekkään:) munasarjathan on vatsassa eikä pepussa.
[/quote]
Kyllä ne näkyisi silti, sillä ultrakuva on hieman kuin ihmisen läpivalaisu. Voit olla ihan miten päin vain, näet sisäelimet niiden paikoillaan. Eihän ultraamisessa muuten olisi mitään järkeä.
No on se napanuora, näkee sen noista ääriviivoista. Jompikumpi sieltä on tulossa.
Selvä poika! Ei napanuora katkea tollain, kyllä se pippeli on mikä siellä kiveksissä on kiinni... ;) ;)
Me ei kummallakaan kerralla haluttu tietää sukupuolta, mutta saatiin kuitenkin tietää. Tytöstä kätilö sanoi vahingossa että "tässä on munasarjat"... jep, selvä juttu. Pojasta taas nähtiin itse vastaavat vehkeet kuin ap:n kuvassa!
Kuka oikeasti haluaa tietää etukäteen kumpi on tulossa? Eiks toi oo jo aika vanhan aikaista selvittää sukupuoli? Menee puolet raskaudesta pilalle, kun jännitys katoaa!