Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulkitse ultrakuvaa poika vaiko tyttö?

Vierailija
29.06.2013 |

kätilö sanoi näyttää pojalta ja melko varma poika tulossa

ystävä sanoi että tuo tappi ei voi olla pippeli koska on valkoinen ja ultrassa luu näkyy valkoisena. 

Mies sanoo et näyttihän se ihan pojalle ja ite en oikeen ultran aikana tajunnu kattoa/en muista miltä se sillon näytti.

Tässä siis kuva

http://aijaa.com/4FPdIN

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista :) 

Vierailija
2/29 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika, selvä poika :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on Suomessa surkealla tasolla terveydenhoito! Kuvantarkkuudesta päätellen aataminaikuiset laitteet käytössä ja jos "asiantuntija" eli tämä kätilö ei edes osaa sukupuolta varmasti sanoa, miten voi olettaa että hän kykenee analysoimaan sikiän aivojen tai sisäelinten kehitystä?

Täällä Keski-Euroopassa on käytössä nykyaikaiset laitteet ja ultrauksen tekee siihen erikoistunut lääkäri, jolla on tavallisesti vähintään 12v yliopisto-opinnot takanaan. Sukupuolen tunnistaminen - vaikka sillä sinänsä yleensä ei olekaan lääketieteellisesti katsoen mitään merkitystä - ei ole koskaan minkäänlainen ongelma, eikä lääkäri arvaa sitä, van kertoo haluttessa, kumpaa sukupuolta sikiö on.

Vierailija
4/29 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 11:36"]

Kuka oikeasti haluaa tietää etukäteen kumpi on tulossa? Eiks toi oo jo aika vanhan aikaista selvittää sukupuoli? Menee puolet raskaudesta pilalle, kun jännitys katoaa!

[/quote]

Miten niin? Sehän juuri tekee odotuksesta mielenkiintoisempaa kun tietää mitä suunnittelee ja mitä ostaa. Sikiö ikäänkuin personoituu=henkilöityy kun tietää sen sukupuolen.

Vierailija
5/29 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuo näyttää pojalta. Mietin minäkin, että voisiko tuo keskellä oleva olla myös napanuora, mikä tietysti taittuu toiseen suuntaan ja siksi näyttää "katkeavalta". Mutta eipä tuossa joakatapauksessa ole kolmea "tyttöviivaa" eikä mitään tyttömäistä merkkiä missään suunnassa, vakka napanuora olisikin, niin pippeli on silti siellä jossain. Näyttää niin paljon kyllä kiveksiltä noi pallukat ja puuttuu ne tyttömäiset jutut. 

t. neljän pojan äiti

Vierailija
6/29 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika.

Vierailija
7/29 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan,mutta ihan ekeks mun mieleen tuli Dumbo :D No en mä ainakaan osaa tulkita tuota,pitäsi olla aika paljon harjaantuneempi silmä....Mut hei; mä voin sen verran auttaa,et sanon: sieltä tulee tyttö tai poika! Onnea! :)

Vierailija
8/29 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuon selvempää poikaa voi olla :D

Siinähän on suora näköyhteys - pippeli ja kivekset. Turha ostaa mekkoja kaappiin, ei noin selvät vehkeet mihinkään katoa.

Ja mulla on kolme poikaa, kaikkien ultrakuva näyttänyt samalta.

Vierailija
9/29 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo ihan pojalta näyttää :)

Vierailija
10/29 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika, tuon tapin alapuolella on tuo kaareva osa = kivekset.

Vierailija
11/29 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sinistä mä eilen jo kävin ostelemassa:) Kun kätilön melko varmaan poikaankin luotin sen verran ja tuohon kuvaan kunnes ystävä alko sekottaan mun päätä :) 

t:AP

Vierailija
12/29 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes erota päätä jaloista.

Vierailija
13/29 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä päätä näykään, pelkkä takapuoli, jalat on levällään ja siinä näkyy vehkeet välissä. Näin mä tulkitsin.

Vierailija
14/29 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä ei erota, koska kuvakulma on alhaalta påin. Eli siis poika on haarat levällään, ja molemmilla puolilla näkyy jalat ja pippeli on selvä keskellä :)

Vierailija
15/29 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpösti koiperot levällään ja poikahan pikkuinen näyttää selvästi olevan. Ostele vaan niitä sinisiä vaatteita. T. Kätilö

Vierailija
16/29 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas siinä pojalla vehkeellä kokoa ja kulmikkuutta :) 

Vierailija
17/29 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo valkoinen tuossa keskellä ole napanuora?

Vierailija
18/29 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tuosta sanoa onko napanuora ja turvonneet häpyhuulet vai onko kivekset ja penis.

Vierailija
19/29 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on :)

Vierailija
20/29 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaisi tuosta kuvasta sanoa, ehkä kätilö näki kuitenkin enemmän kun uskalsi veikata?