Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies, joka aikoinaan flirttaili kovasti

Vierailija
29.06.2013 |

lähtee pois baarista kun menen sinne? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 12:14"]

On päässyt sinusta "yli" ja ei halua roihahduttaa liekkiä uudestaan! 

[/quote]

mutta jos on päässyt yli, niin eikö voisi suhtautua minuun vain ihan välinpitämättömästi ja jäädä samaan baariin jossa olen? Ap

Vierailija
2/16 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 12:14"]

[/quote]

mutta jos on päässyt yli, niin eikö voisi suhtautua minuun vain ihan välinpitämättömästi ja jäädä samaan baariin jossa olen? Ap

[/quote]

Ei, koska ei ole päässyt niin hyvin yli. Olen aika varma, että asia on juuri näin kuten kirjoitin. Olen itse kokenut saman. Jos on ollut tunteita jotakuta kohtaan ja sitten ei ole nähnyt pitkään aikaan, on taistellut sen puolesta, että ajatukset ei karkaa enää ihastuksen kohteeseen ja keksinyt tilalle muita mukavia juttuja ja saanut elämänsä pyörimään kivasti ilman ihastusta... niin siinä vaiheessa ei kyllä halua nähdä sitä (ex) ihastuksen kohdetta, jos tietää mikä vaikutus hänellä itseen on (perhosia vatsassa, ajatukset ja toiveet yhteisestä ajasta herää jne, halu olla lähellä..) niin on parempi pysyä erossa, jotta saa jatkaa elämäänsä ilman moista tunteiden sekoittamista elämäänsä!!!

Pelkän ihastumisen jälkeen mikään ällötys ei ole todellakaan normaalia.... Eri asia jos olet kohdellut häntä jotenkin törkeästi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanha ihastus voi todellakin alkaa ällöttämään...tulee ajatuksia että miten olen tuohonkin voinut joskus ihastua.

Vierailija
4/16 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen olla rauhassa. Ei ole enää kiinnostunut sinusta. Kokee sinun käytöksesi tyrkkynä. 

Vierailija
5/16 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 14:11"]

Anna miehen olla rauhassa. Ei ole enää kiinnostunut sinusta. Kokee sinun käytöksesi tyrkkynä. 

[/quote]

Näin itsekin ajattelen, että mies jotenkin ahdistuu näkemisestäni kun ei ole enää kiinnostunut. Tyrkky en todellakaan ollut, kaikkea muuta, enemmänkin olen ollut välttelevä miestä kohtaan. Siksi ihmettelen että miksi poistui paikalta? 

Vierailija
6/16 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mies ei poistunut paikalta, koska SINA tulit sinne, vaan sai vaikka puhelun ja lähti parempaan seuraan. Aika itsekästä kuvitella että lähti juuri siksi kun sinä tulit paikalle.

Vierailija
7/16 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli mahdollisuus ja sä mokasit sen. Bussi meni jo, parasta lopettaa ihmettely ja soittaa taksi.

Vierailija
8/16 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä.Syitä voi olla lukemtattomia.

Vierailija
9/16 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä se sama joka taannoin ihmetteli kun perheellinen mies lopetti kanssasi juopottelun ja pyysi sinua lopettamaan yhteydenpidon koska koki yhteydenottosi ahdistavina?

Vierailija
10/16 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 10:53"]

Oletko sinä se sama joka taannoin ihmetteli kun perheellinen mies lopetti kanssasi juopottelun ja pyysi sinua lopettamaan yhteydenpidon koska koki yhteydenottosi ahdistavina?

[/quote] En ole. 

ap

Vierailija
11/16 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veikkaukseni on, että hänen puoleltaan ihastus on mennyt ohi ja tilalle on tullut jonkinlainen kuvotus minun näkemisestäni. Harmittaa vaan, kun itse olisin halunnut vähän jutella, ja baarissa se olisi ollut suht helppoa.

ap

Vierailija
12/16 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska on tajunnut, että asut siellä baarissa eikä pidä pubiruuusnaisista, kuten ei yksikään kunnollinen mies....

Vierailija
13/16 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/16 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärtänyt näyttää vihreätä valoa aloitteelleen

Vierailija
15/16 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 13:37"]Kyllä vanha ihastus voi todellakin alkaa ällöttämään...tulee ajatuksia että miten olen tuohonkin voinut joskus ihastua.
[/quote]
Ja jopa vanha rakkaus. hrrrr kun ajattelenkin exääni. Yök!

Vierailija
16/16 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 11:46"]Siksi, koska on tajunnut, että asut siellä baarissa eikä pidä pubiruuusnaisista, kuten ei yksikään kunnollinen mies....
[/quote]