Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narkkariäiti? Mitä olisin voinut tehdä?

Vierailija
28.06.2013 |

Tänään kaupassa näin reilu 30v. naisen, joka osti vain korviketta, velliä, tuttipulloja ja vellitutteja. Oli siisisti ja vähän ehkä konservatiivisesti pukeutunut.   Hän vaikutti todella sekavalta, asioi tosi hitaasti, vaikutti "jähmettyneeltä". Osasi kuitenkin toimia kassalla jne niin kuin pitääkin.  Jäi kamala huoli, että onko hän aineissa ja kotona odottaa vauva. Mitä ihmettä minun olisi pitänyt tehdä? Jos näen hänet uudelleen, mitä voin tehdä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei narkkarit pukeudu konservatiivisesti.Jospa hänellä oli jokin lääkitys?

Vierailija
2/7 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä narkkari voi pukeutua konservatiivisesti. Mutta joo, psyykenlääkitys, unenpuute, akuutti kuume... tässä ihan viattomia syitä olla jähmeä kassalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulle ei tullut univaje ensimmäiseksi mieleen? Oletko jotenkin narkkaripelkoinen?

Vierailija
4/7 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä univaje näyttää ja nainen oli paljon sekavampi kuin univajeinen. En yleensä ajattele että sekavasti käyttäytyvä olisi narkkari, mutta hänestä se tuli ekana mieleen. 

Ap

Vierailija
5/7 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ap itse päästä jähmeä.

Ostoksista olisin päätellyt univajeisen vanhemman olevan velliostoksilla siinä toivossa että saidi yönsä nukutuksi. Narkkia ei tuosta jutusta saa luettua millään.

Vierailija
6/7 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän sellaisen entisen narkin joka tosiaan on aika hidas ja sekaisin päästään. Ja pukeutuu huomiota herättävän konservatiivisesti. Toivottavasti ei vaan ole saanut vauvaa.

Vierailija
7/7 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tuollaisessa  tapauksessa mitään tehdä. Itse näin tänään kadulla yläasteikäisen teinimamin kiroilemassa ja raivoamassa kännykkään, epäilemättä lapsen isälle. Teki mieli seurata minne tyttö lasta vie, että osaan soittaa sinne poliisit myöhemmin illalla, niin agressiiviseen sävyyn keskustelu eteni.

Koitetaan toivoa että naapurit puuttuvat, jos/kun tarvetta on...