Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 13-vuotias mennä yksin hammaslääkäriin?

Vierailija
21.02.2017 |

Vien hänet autolla hammaslääkäriin ja haen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
2/19 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin. Eikä tartte viedä ja hakea!

Vierailija
4/19 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Se kuolee.

Vierailija
5/19 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 13-vuotiaasta lähtien joutuneet menemään yksin hammaslääkäriin. Ovat joutuneet lähtemään koulusta kesken päivän ja menemään bussilla toiseen kaupunginosaan.

Vierailija
6/19 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan voi! Hammaslääkäri tekee lasun ja sossut vie lapsen. Alaikäisenä EI SAA mennä koskaan yksin millekään lääkärille, ei edes hammaslääkärille tai koululääkärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Onhan ne kai koulussa paljon nuorempanakin käyneet ihan itse...

Vierailija
8/19 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsesi on kehitysvammainen niin ei voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh,miksei voisi. Meidät kyyditsi ala-asteella taksi hammastarkastuksiin (3-4 oppilasta kerralla). Ilman opettajaa, hyvin osattiin. Itse kävin oikomishoidossa 8-vuotiaasta lähtien, kyydin sain aina vanhemmilta tai isovanhemmilta,mutta muuten ihan yksin selvisin käynneistä ja ymmärsin hoito-ohjeet yms.

Vierailija
10/19 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, hammaslääkäri rönkkii 13-vuotiaita pimpasta ja tunkee sinne lihamötikkää sisään ilman valvontaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 9v alkaen käyneet itsenäisesti hammastarkastuksissa, koska hammaslääkäri on samassa rakennuksessa kuin koulu. Oikomahoidot ovat toisella puolen kaupunkia, joten sinne pitää jonkun lähteä lapselle kuskiksi.

Vierailija
12/19 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussia voi, muttei mennä hammaslääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä, Ellei lapsi pelkää hammaslääkärikäyntejä.

Vierailija
14/19 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu operaatiosta, jos joutuvat laittamaan tajun kankaalle kun energijuomat on syövyttäneet leegot niin sitten kannattaa hakea ja viiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin 8 vuotiaana. 

Vierailija
16/19 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mennä, Ellei lapsi pelkää hammaslääkärikäyntejä.

No tuo aloituksen 13 v taitaa olla jo 22 v, joten olet vähän myöhässä.

Vierailija
17/19 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin bussilla toiseen kaupunkiin  ihan kansakoulun alaluokilta lähtien, linja-autolla, yksin.

Vierailija
18/19 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, mitvit. Onko tämä ihan aito kysymys vai trollausta? Me käytiin ala-asteella itse kävellen koulupäivän aikana 2km päässä olevalla hammaslääkärillä yksi kerrallaan talsittiin, opettaja aina lähetti seuraavan matkalle tietyin välein. Sanoisin että kolmannella luokalla oli eka koulun kautta tehty hammastarkastus eli noin 8-9vuotiaita oltiin

Vierailija
19/19 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 9v alkaen käyneet itsenäisesti hammastarkastuksissa, koska hammaslääkäri on samassa rakennuksessa kuin koulu. Oikomahoidot ovat toisella puolen kaupunkia, joten sinne pitää jonkun lähteä lapselle kuskiksi.

Itse ajoin 4 km matkan fillarilla hammaslääkäriin 9v.  Vielä takaisinkin piti ajaa😂