Mitä laittaisit itse tehtyjen pasteijoiden täytteeksi
Kommentit (26)
Merilevä sopii niihin loistavasti.
En olekaan vuosiin tehnyt mutta silloin joskus suosikkireseptini oli se että jauhelihaa ja riisiä 50-50, maustetaan reippaasti ja se kauhotaan pasteijan sisään. Voisikin tehdä taas joskus pakastimeen. Ja tuota juustoversiotakin kokeilla.
Mitenhän kananmunapasteijat tehdään kotona? Sisään keitettyä kananmunaa ja riisiäkö?
Paistettua lohta, puuroriisiä keitettynä (ei puuroksi), sitruunaa, tilliä, tuorejuustoa ja parmesaania. Niin ja joskus keitettyä munaa.
Parsaa? En ole koskaan kokeillut, mutta saattaisi olla hyvää.
Käytetyn tampoonin.
Sellasia hiiren näkösiä pastejoita joilla on se naru häntänä.
Namskis!
Pinaattia ja fetaa täälläkin. Tai parsakaalia ja sinihomejuustoa (ja kalamataoliivia). Tai sipulia ja juustoa.
jos riisiä ja jauhelihaa,sipulia niin MAUSTEPIPPURIA,suolaa
maustepippuri on nostalgista ja hyvä maku.
myös sämpylätaikinan sisään.
Vierailija kirjoitti:
En olekaan vuosiin tehnyt mutta silloin joskus suosikkireseptini oli se että jauhelihaa ja riisiä 50-50, maustetaan reippaasti ja se kauhotaan pasteijan sisään. Voisikin tehdä taas joskus pakastimeen. Ja tuota juustoversiotakin kokeilla.
Mitenhän kananmunapasteijat tehdään kotona? Sisään keitettyä kananmunaa ja riisiäkö?
Tämä on hyvä resepti, jolla olen tehnyt monta kertaa: https://www.k-ruoka.fi/reseptit/muna-riisipasteijat
Vierailija kirjoitti:
lohi tai savulohi.
Minäkin :)
Tonnikalaa riisiä sipulia mustia oliivirenkaita
Tuorejuustoa sekä jotakin tomaattista tahnaa.
Juustoa. Montaa erilaista juustoa :D Teen itse sen taikinankin, viimeksi sunnuntaina ja hitto kun olikin hyviä.