Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä piirteet yhdistää naisia joihin moni varattu mies lankeaa?

Vierailija
28.07.2020 |

?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus

Vierailija
2/32 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäpukeisuus, joka saa miehen tekemään tyhmiä ja jälkeenpäin kaduttavia päätöksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit

Vierailija
4/32 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kevytkenkäisyys.

Vierailija
5/32 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

moraalittomuus ja häikäilettömyys luonteenpiirteenä

kaikki kun eivät siihen alentuisi ja empatiakyky estäisi varatun kanssa suhteeseen ryhtymisen. meitä on niin erilaisia ihmisiä.

Vierailija
6/32 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ja iloisuus. Varsinkin jos kotona on ruma ja äkäinen justiina.

Vierailija
7/32 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen kauneus on kaukana heistä, joiden tiedän varattuja harrastavan.huono itsetunto ja mt-ongelmat yhdistävät. En sano pahalla vaan säälin. Kaikki kaukana nuorista, tosin fiksuja ja koulutettuja. Elämä potkinut päähän ja se kostetaan sitten muille. Mielikuva kauniista kohtalokkaasta vampista on jotakin, mitä hellitään sitten omaa peilikuvaa katsoessa. Surkeaa, ovat uhreja itsekin.

Vierailija
8/32 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus ja iloisuus. Varsinkin jos kotona on ruma ja äkäinen justiina.

Miksi pitää sen äkäisen ja ruman kanssa olla? Kun vaihtoehtona on eroaminenkin?

Vierailija
9/32 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppous, tyhmyys, lapsellisuus. Suuret luulot itsestä, vaikka totuus on se että ”lankeava” mies ottaa kenet tahansa saa. Itse olin tällainen nainen, joka aloin suhteeseen varatun isimiehen kanssa. Yllämainittujen piirteiden lisäksi olin myös ulkoisesti matalampaa tasoa ja rumempi ja jopa matalammin koulutettu kuin vaimo. Nyt hävettää koko juttu, silloin olin liian tyhmä edes häpeämään.

Vierailija
10/32 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppous, tyhmyys, lapsellisuus. Suuret luulot itsestä, vaikka totuus on se että ”lankeava” mies ottaa kenet tahansa saa. Itse olin tällainen nainen, joka aloin suhteeseen varatun isimiehen kanssa. Yllämainittujen piirteiden lisäksi olin myös ulkoisesti matalampaa tasoa ja rumempi ja jopa matalammin koulutettu kuin vaimo. Nyt hävettää koko juttu, silloin olin liian tyhmä edes häpeämään.

Minulla periaatteessa oli sama. Tosin olin korkeammin koulutettu sekä mielenterveysongelmainen ja join liikaa. Hävettää koko juttu.

Vierailija
11/32 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppous ja se, että ihailee ja pönkittää miehen itsetuntoa. Toiset naiset ovat tutkitusti rumempia kuin vaimo yleensä.

Vierailija
12/32 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eronnut, ei halua sitoutua, mutta hyötyy vakisuhteesta ja hyvästä seksistä sekä saa bonarina ihailua ja vahvistusta vetovoimastaan. Varatulle miehelle paketti on lottovoitto.

Vierailija
13/32 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisuus, elämänmyönteisyys, positiivisuus, huumorintaju, rentous, kauneus, seksikkyys  ja nuoruus. 

Vierailija
14/32 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus, kauneus, hoikkuus ja ihailu

Vierailija
15/32 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus.

Vierailija
16/32 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistettu, rasvattu ja kutsuvasti supisteleva peräaukko.

Vierailija
17/32 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Laiha

2. Kaunis

3. Nuori

4. Vähän hölmö

5. "Huoraneitsytmadonna"

Vierailija
18/32 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

moraalittomuus ja häikäilettömyys luonteenpiirteenä

kaikki kun eivät siihen alentuisi ja empatiakyky estäisi varatun kanssa suhteeseen ryhtymisen. meitä on niin erilaisia ihmisiä.

Noh en ole sekaantunut varattuihin, mutta kyllä ero on vaan monesti järjestetty pirun vaikeaksi. Ei avioehtoa jne koska eihän se rakkaus lopu koskaan... Mutta mitä kun se rakkaus loppuukin ja se, joka ei sinua rakasta pistää sinut erotessa polvillesi maksamaan yksin "yhteisen elämän ja unelman" velat, ihan vaan yhtenä esimerkkinä... En jaksa selitellä enempää, mutta tilanteita kuitenkin on monia. On miehiä, jotka hairahtaa kun toinen ei suostu kaikkeen mitä hän keksii kulloinkin toivoa. On naisia jotka hairahtaa kun oli tylsä viikonloppu. Siis ihmisiä, joiden ei olisi ikinä pitänyt luvata kellekään mitään, varsinkaan kellekään joka heitä rakastaa. Sitten on miehiä, jotka on rakkauden huumassa sopineet, että minä maksan kaiken, luotan että rakkautesi kestää. Naisia, jotka ottavat pataan tai kuolevat tuhopoltossa jos yrittävät jättää sen hullun sian... On vaan ihan oikeasti monenlaista, mistä ei työpaikan kahvihuoneessa huudella

Vierailija
19/32 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaikki vastaukset taas korostavat naisen vastuuta ja poistavat miesten vastuun. Nsinen on helppo? Mies on yleensä se helppo!!

Ja naiset, oikein ämmät haukkumassa toisiaan. Kyllä olette tyhmiä ja kuvottavia. En haluaisi olla yhdenkään tuollaisen ämmän kaveri.

Vierailija
20/32 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Laiha

2. Kaunis

3. Nuori

4. Vähän hölmö

5. "Huoraneitsytmadonna"

Mitäs se mies on??