Miksi jotkut miehet ei nauti matkustelusta?
Itse rakastan sitä, mutta tuntuu olevan jiillekin turn off.
Kommentit (12)
ei muuta kuin ilmastoa saastuttamaan mieluiten vielä yksityiskoneella jos mahdollista...
Elämys- ja lomamatkailu on jo out. Pitää olla joku painavampi syy, esim. tärkeä ammattitapahtuma tai näyttely kohteessa.
Kuka jaksaa turistirysiä ja heti kimpussa olevia ahneita myyjiä.... ei mitään järkeä...
160-senttisen on helpompi istua lentokoneessa kuin 190-pitkän.
Miksi jotkut naiset ei nauti matkustelusta?
On matkoja ja matkoja. En minäkään nauttisi reissusta jonnekin ylibuukattuun etelän lomakylään ryyppäämään ja rälläämään, mutta kaupunkilomalle tai luontomatkalle lähden enemmän kuin mielelläni.
Minä oon nainen enkä matkustele koskaan, EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA KAUKOMAAT, ETELÄ TAI MIKÄÄN MUUKAAN.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että joku ei nauttisi lentokentillä ja lentokoneissa istumisesta. Eriskummallista tosiaan.
Hassua varsinkin, kun esim. mä olen onnistunut matkustamaan pitkin Eurooppaa istumatta kertaakaan lentokoneessa tai -kentällä.
Vaimo tykkää käydä Turkissa ja Kreikassa, kun miehet viheltelee ja ehdottelee härskejä. Minä en siitä tykkää. Mielelläni matkustelen Thaimaahan ja puristelen nättien tyttöjen peppuja vaimolta salaa. Se kun ei ymmärrä sitä paikallista kulttuuria alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo tykkää käydä Turkissa ja Kreikassa, kun miehet viheltelee ja ehdottelee härskejä. Minä en siitä tykkää. Mielelläni matkustelen Thaimaahan ja puristelen nättien tyttöjen peppuja vaimolta salaa. Se kun ei ymmärrä sitä paikallista kulttuuria alkuunkaan.
Me lomaillaan erikseen. Mies käy Thaimaassa ja minä Gambiassa.
Matkustelu voi pitää sisällään montaa asiaa. Exän kanssa matkusteltiin neljännesvuosisata. Talvisin käytiin katkaisemassa pimeys parin viikon lomamatmatkoilla, pari viikonloppumatkaa yritettiin tehdä jossakin välissä ja kesällä mentiin pitkin Itämeren ympärysmaita veneellä.
Kysymys oli että mikä mättää:
- lentokoneessa matkustaminen on turistimatkoilla suoraa tuskaa isolle miehelle
- väsyttää ja matkaosuudet ovat rasittavia
- seksin puutetta
- ruuan saaminen on hidasta ja hankalaa ja aina on nälässä. Jollakin viiden tähden Karibian risteilyllä All-inclusive niin paino laskee kun ei sitä ruokaa meinaa saada kuin aamiaisella tarpeeksi.
- jos ei ole All Inclusive niin aina pitää olla etsimässä kelvollista ruokapaikkaa
- jos on all inclusive niin se on viiden tähdenkin paikoissa mautonta laitosruokaa
- joka matkalla jos ei ole jatkuvasti viiden tähden paikoissa syömässä niin ripulia
- egyptissä, intiassa, useimmissa Afrikan maissa aina ruokamyrkytys päällä
- seksiä liian vähän ennen matkaa ja matkalla
- naisen touhotus, taivastelu ja jatkuva viinin lipitys
- afrikassa ja arabimaissa jotkut paikalliset on aina kimpussa
- arabimaissa pistää törkeä patriarkaatti silmään jatkuvasti
- Intiassa on jatkuvasti joku iholla
- seksi...
- joku koko ajan ihmettelemässä miksi en nauti
Ja silti matkustelin ja maksoin myös pääsääntöisesti molempien matkat ja suurimman osan kuluista - kunnes en enää matkustanut muuta kuin omassa matkailuautossani ja veneessäni _yksin_. Voit miettiä miksi näin on, vinkkinä niin johtolangan voi löytää...
Ajatella, että joku ei nauttisi lentokentillä ja lentokoneissa istumisesta. Eriskummallista tosiaan.