Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö ja poika samaan huoneeseen, kaveri uhkailee LS-ilmoituksella

Vierailija
28.06.2013 |

Muutamme väliaikaisesti työn takia kaupunkiin, jossa on _todella_ kallista. Olemme suunnitelleet kolmiota niin, että lapsemme (9-v. tyttö ja 7-v. poika) jakaisivat huoneen ja me vanhemmat ottaisimme toisen makkarin. Lisäksi asunnossa on pienehkö olkkari ja iso keittiö.

Puhelin suunnitelmistamme ystävälleni, joka veti herneenpalollisen nenäänsä. Hänen mielestään tyttö ja poika eivät missään nimessä voi jakaa huonetta, sillä se johtaa insestiin ja ties mihin sukupuoli-identiteetin vääristymään. Hänen mielestään meillä vanhemmilla on siis velvollisuus nukkua keittiön nurkassa tai olkkarissa joko kerrossängyssä tai vuodesohvassa ja lapsilla kuuluu olla omat huoneet. Itse olen eri mieltä, teemme mieheni kanssa kovasti töitä perheen elatuksen eteen ja mielestäni olen aikuisena ihmisenä makuuhuoneeni ansainnut. Asuin itse ikävuodet 10-14 samassa huoneessa vuoden vanhemman veljeni kanssa, eikä meistäkään mitään perverssejä tullut.

Jos kaverini todella tekee ls-ilmoituksen, voiko tuollaisesta asiasta olla jotain seuraamuksia?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon provo?

Vai ollaanko sitä olevinaan niin erinomaisen varakkaita, että kaikillakouluikäisillä lapsilla pitää olla ehdottomasti oma huone, asunnossa vierashuone erikseen, vähintään kaksi vessaa, kodinhoitohuone ym. ?

Ei siitä vielä kovin pitkä aika ole, kun koko perhe saattoi asua ja nukkua samassa huoneessa. Tosin silloin ei jokaisella ollut omaa telkkaria, omaa läppäriä, eikä ensinkään omaa rauhaa. Lapset viihtyivät enemmän ulkona.

Vierailija
2/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Mä olin veljeni kanssa samassa huoneessa kunnes muutin kotoa pois 20 vuotiaana. Veli oli 14 vuotta silloin. Ei silloin kyseenalaistettu asiaa. Ihan kelpo kansalaisia olemme ja naimisissa molemmat (ei keskenään)

Vierailija
4/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti järjellä; ei voi. Anna tulevan ex-kaverisi tehdä ilmoitus ja joutua naurunalaiseksi

Vierailija
5/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole mitään seuraamuksia =D

Meitä oli koko lapsuuden samassa huoneessa kaksi tyttöä ja kaksi poikaa eikä meilläkään mitään orgioita siellä pidetty.

Ystäväsi on oikeasti aika sairas mieleltään, kun ensimmäisenä ajattelee sisarusten hyppäävän panemaan keskenään, jos vaan tulee tilaisuus :-o

Vierailija
6/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan vielä nyt menee, mutta ongelmia tulee viimeistään kun lapset saavuttavat murrosiän. Jokainen murkku haluaa yksityisyyttä. Uskokaa pois!

Vierailija
7/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole,voit olla huoleti. Kaverillesi siinä voi vaikeuksia tulla perusteettoman ilmoituksen takia. Lapset saa ja voi olla samassa huoneessa, sitä ei mikään laki kiellä eikä yksikään sossu sen takia ala mihinkään toimiin.

Vierailija
8/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on höyrypää, onko hänelle lapsena sattunut jotain?

Vierailija
9/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe.. no mites sit ennenvanhaan ku hyvällä säkällä koko perhe mummoineen ja pappoineen ja tusinan mukuloineen eri ikäisinä nukkuivat samassa huoneessa/tuvassa? Mahtaa kaverillasi olla hieman kummallinen ajatusmaailma.. lapset ovat nukkuneet sisariensa kanssa keskenään iät ja ajat. Luultavasti vain lähentävät lapsiasi keskenään vaikka nahisteluiden määrä voikin hetkellisesti lisääntyä. Kuule, toimit juuri noin. Niin minä tekisin!

Vierailija
10/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkööt ilmoituksen. Sitten sinä voit tehdä "kaveristasi" rikosilmoituksen.

Vierailija
11/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sossu nauraa aiheelle taatusti eikä seuraamuksia tule, se on varma. Paitsi että sulla on yksi ystävä vähemmän harmi. Olen tosin samaa mieltä siitä, että teinillä olisi hyvä olla oma tila, mutta pienillä koululaisilla yhteinen huone on ihan ok. Ja teillähän järjestely on väliaikainen, joten no problem. Meille on tulossa tyttövauva ja entuudestaan on poika 3v, ja kolmiossamme heidät on tarkoitus laittaa samaan huoneeseen, kun vauva-aika on ohi. Suunnittelemme tosin muuttoa muutaman vuoden sisään, mutta ehkä kaverisi on tästäkin anonyymistä perversiosta kiinnostunut ja haluaisi esim. onkia ip-numeroni niin saataisiin tällainen pervoperhe vastuuseen!!!!

Vierailija
12/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 14:30"]

No sossu nauraa aiheelle taatusti eikä seuraamuksia tule, se on varma. Paitsi että sulla on yksi ystävä vähemmän harmi. Olen tosin samaa mieltä siitä, että teinillä olisi hyvä olla oma tila, mutta pienillä koululaisilla yhteinen huone on ihan ok. Ja teillähän järjestely on väliaikainen, joten no problem. Meille on tulossa tyttövauva ja entuudestaan on poika 3v, ja kolmiossamme heidät on tarkoitus laittaa samaan huoneeseen, kun vauva-aika on ohi. Suunnittelemme tosin muuttoa muutaman vuoden sisään, mutta ehkä kaverisi on tästäkin anonyymistä perversiosta kiinnostunut ja haluaisi esim. onkia ip-numeroni niin saataisiin tällainen pervoperhe vastuuseen!!!!

[/quote]

:D

Vierailija
13/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex:n luona kun olin yötä sen asuessa vanhempien luona nukkui sen 3 vuotta nuorempi pikkusisko meidän kanssa samassa huoneessa. Tosin oltiin vasta se 15v eikä mitään sekstailuja vielä sillon ollut..

Vierailija
14/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosiässä tuo järjestely voi olla aika kurja, mutta eihän se nyt mitenkään laitonta ole :D

Vierailija
15/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole varaa isompaan asuntoon, joten kaksi nuorinta (nyt 10 ja 7v) joutuvat jakamaan huoneen murrosiässäkin. Ei voi mitään. Esikoisella on oma huone.

Vierailija
16/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet lempannut tuollaiset ystävät jo todella kauas! Ei kukaan normaali ihminen sano tuollaista roskaa, päästään on vialla täysin. Tuota lastenhuonejärjestelyä en viitsi edes kommentoida enempää kuin sama huone ja hyvä niin.

Vierailija
17/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kaksoset, tyttö ja poika, jotka jakoivat huoneen siihen asti, kun toinen lähti muualle opiskelemaan.

Vierailija
18/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosikäisellä nyt olisi varmaan sisaruksen kanssa ylipäätään samassa huoneessa asuminen vähän kurja juttu - silloin kun haluaa sitä omaa tilaa. Ei ole sukupuolista kiinni. Kaverisi se on hoidon tarpeessa. Mitenköhän hän kuvittelee ennen vanhaan ihmisten nukkuneen? Tosi usein lapset ja parhaimmillaan koko perhe nukkuivat siskonpedissä siihen saakka kun kotoa muuttivat.

Vierailija
19/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän parhaat naurut tästä sai...

Vierailija
20/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no just tämän takia meillä Suomessa on lastensuojelu tukossa. Mutta anna ystävän tehdä ilmoitus, siinäpähän saavat sossuntäditkin kevennystä työhönsä.

Ja ap, muista irtisanoa ystävyyssuhteesi. Ja sisusta kotisi niin kuin perheellesi sopii.

Huh, mistä näitä kukkahattutätejä oikein sikiää ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi