Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitetaas horoskoopppimerkkien tyyppipiirteet pinoon

Vierailija
28.06.2013 |

En jaksa edes availla ton horoskooppisekopään aloituksia joten palstaa siivotaksemme laitetaan nuo horoskooppimerkkien tyyppipiirteet tähän läjään.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huiiii kuulostaa hurjalta skorpionit...lisää kokemuksia

Vierailija
2/90 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta täynnä kauriita, härkiä, rapuja, neitsyitä ja muita jurottajia. Ei ihme että täällä on aina niin helevetin ankeaa. Huhhuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 09:34"]

Palsta täynnä kauriita, härkiä, rapuja, neitsyitä ja muita jurottajia. Ei ihme että täällä on aina niin ankeaa. Huhhuh.

[/quote]

En minä jurota! Terkuin yksi mainituista! :)

Vierailija
4/90 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen on skorpioni vesimiehelle??

Vierailija
5/90 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tylsimykset joita ei horoskoopit kiinnosta voitte kirjoittaa ihan muihin avauksiin

Vierailija
6/90 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona ja ihan siinä keskellä leijonan merkkiä, eli ihan kunnolla leijona, enkä halua olla keskipisteenä missään. En tykkää räiskyä, en tykkää muodin mukaisuudesta. Suurpiirteinen olen kyllä. Neitsyt äitini oli erittäin huolimaton, eikös niiden pitäisi olla tarkkoja ja perusteellisia? Suorapuheinen olen kyllä ja tämä luonnehoroskoopista varastettu pitää paikkansa: Elämäänsä tyytymätön Leijona osaa sen verran loistavasti jakaa pahan olonsa myös muitten kärsittäväksi. Elämäänsä tyytyväinen Leijona taas loistaa jakamatonta iloa, huolenpitoa ja hyväksyntää kaikille kohtaamilleen ihmisille.

Vierailija
7/90 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ikuinen leijona on johtajatyyppia ei tod pidä paikkaansa. Ja skorpioni seksihullu, heko heko, mistä te näitä revitte? Aivan naurettavia.

Vierailija
8/90 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leijona; Nuorena olin impulssiivinen ja jouduin jopa vaikeuksiin sen vuoksi. Rakastan juhlia,kuplivaa juomaa hyvää musaa, kauniita ihmisiä..Pidän ihmisistä joilla on käytöstapoja ja periaatteita. Minusta omasta perheestä varsinkin tulee pitää erityisen hyvä huoli(olen ylipaapova helposti). Nauran paljon ja kovalla äänellä kuulemma, yritän nähdä joka päivässä jotain hyvää ja rakastan tilannekomiikkaa. Ystäväni valitsen todella huolella, siksi niitä ei ole pilvin pimein vaikka sosiaalinen olenkin. Mielestäni olen lojaali myös työnantajalleni, en hauku takanapäin heitä enkä muitakaan, koska se on alaarvoista ja kielii enemmän takanapäinpuhujasta kuin puhumisen kohteesta..

Peilikuvani on (((: Paksut hiukset, suorat hampaat ja muutenkin symmetriset kasvot. Kroppa pysyy terveenä liikunnan avulla.

Vierailija
9/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oinas ja kaverini, joka on myöskin oinas, totesi kerran, että oinailla on lupa olla vittumaisia. Kuvaa mielestäni aika hyvin mua ja mun kaveria. Ollaan välillä vittumaisia, mutta ei me mahdeta sille mitään, koska ollaan oinaita. :)

Vierailija
10/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leijona ja saan siis pomotella muita :)

Vierailija
11/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No: skorpionit, kalat ja neitsyet on kyllä ihan älyhankalia ihmisiä, kauriit on tosi helppoja ja kivoja. Arvatkaapa mun merkki ja perheen muiden jäsenten merkit?

Vierailija
12/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kala- en hankala!

Vierailija
13/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravut on nössöjä ja härät yksiä itsepäisiä jästipäitä. Leijonat haluaa määräillä muita, mutta he naamioivat sen hyysäämiseksi ja toisesta huolehtimiseksi. Ottavat siis kierosti ja salakavalasti vallan alistamalla muita. Vaaoilla on liian suuret kuvitelmat omasta viehätysvoimastaan.

Vierailija
14/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään hankala kala, en todellakaan. 

Vierailija
15/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rapu ja moni horoskooppeja suorastaan palvova ystäväni on luullut leijonaksi tai muuksi "johtajamaiseksi" merkiksi. en ole ujo ja arka, vaan sosiaalinen, äänekäs ja äkkipikainen. 

Vesimiehet on hankalia. "Minä ja mun ja minä jälleen" -asenne. He ovat (luulevat) että heidän tapansa toimia on aina se oikea tapa. 

Kauriit mukavia tyyppejä.

Kalojen kanssa en jaksa olla tekemisissä. Taipumus itsesääliin ja huomionhakemiseen väärin keinoin, ts. viillellään, karataan, kadotaan, keksitään joku sairaus jotta ihmiset säälisivät. En jaksa. Ehkä kohdalleni sattuneet sitten nämä henkilöt joilla elämänhallinta hiukka hukassa.

Härät on jästipäitä. Ja kaikki rahat on tuhlattu ennen kuin on tilillä. Ja tietysti itseensä, viis muista (perheenjäsenistä).

Vaa'at ovat uskollisia, mutta heilläkin raha polttaa liikaa taskussa, mieheni on vaaka, ja ilman minua olisi kaikki laskut maksamatta ja tuhat ulkomaanmatkaa varattuna... :D

Meitä on moneksi. :D

Vierailija
16/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai musta nimenomaan kauriit on hankalia. Myös skorpionit on sellaisia pilkunviilaajia ja neuroottikkoja että hermo menee. Kalat hitaita tuumailijoita.

Vierailija
17/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin anteeks, mikskä sekopääks sä mua haukut?

Eiköhän tuo ollu pikkusen rumasti toisesta ihmisestä sanottu.

Älkääkä pistäkö todella tämän paskapään pinoon yhtään mitään, kerta ei osaa muita ihmisiä kun tollasilla nimityksillä haukkua, ihan huvin vuoksi mä ne aloitukset jokaisesta horoskooppi merkistä tein jos saataisiin erillisiä keskusteluja aikaiseksi, jotkut näköjään ottaa turhankin vakavasti.

Vierailija
18/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. ravut ei ole helvetissä mitään nössöjä vai väitäksä esimerkiksi Martina Aitolehteä nössöksi kun se vetelee sellasia uimahyppyjä tornista jota ei ees uskalla itse uimaopettajat välttämättä uransa aikana hypätä?

Mietippä sitä saatana, ennen kun toisia tuut haukkumaan nössöksi. Herkkyydellä ja tunteellisuudella ei ole välttämättä mitään tekemistä nössöyden kanssa. :)

Vierailija
19/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohikäärme on bilehirmu.

Vierailija
20/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 11:44"]

No: skorpionit, kalat ja neitsyet on kyllä ihan älyhankalia ihmisiä, kauriit on tosi helppoja ja kivoja. Arvatkaapa mun merkki ja perheen muiden jäsenten merkit?

[/quote]

Kalat ei todellakaan ole hankalia. Varmasti poikkeuksiakin on, mutta astrologiassa kalat on tunteellinen, pehmeä ja rauhallinen merkki. Neitsyt voi pikkutarkkuudessaan ja arvosteluinnossaan olla hankalakin, ja skorpioni - niin, kaikin tavoin.