Maisemamaalauksenkatu, Kuninkaantammi, A-kruunu
Kommentit (23)
Minulle ehdollinen tarjous yksiöstä.
Meille ehdollinen 4h+kk. Nyt ootellaan vielä helsingin kaupungin hyväksyntää
Ennen sopimuksen tekoa Helsingin kaupunki tarkastaa kaikki asukasvalinnat. Jos jostain syystä kaupunki hylkää valinnan, sitten tarjous ei ole enää voimassa. Siksi aluksi vain ehdollinen tarjous.
Pystytkö kertomaan sen verran, monta teitä on muuttamassa ja minkäkokoisesta asunnosta muutatte? Kysyn siis ihan uteliaisuuttani, koska meillä ei ole tainnut vieläkään tärpätä, kun tarjousta ei ole vielä näkynyt eikä kuulunut.
Meitä on muuttamassa kolme, kaksi aikuista ja yksi lapsi. Tällä hetkellä asutaan 2h+k. Saatiin siis tarjous kolmiosta.
1 aikuinen, asun opiskelijaasunnossa 17m2, sain tarjouksen 31m2 kokoisesta yksiöstä.
Onko kukaan saanut vielä vahvistusta?
Ei ole tullut vieläkään vahvistusta 😔
Minulle tuli ja sopimus allekirjoitettu.
Sopimus alkaa 30.10 ja silloin voi hakea avaimet.
Mulle ja lapselle tarjottiin kolmiota.Kävin ulkopuolelta kattomassa niin talon seinä tien toisella puolella "maisemana".Pikku juttuja,mut olisin kyllä halunnut vaikka sisäpihalle ne ikkunat,kun kadulle ja toisen seinää vastapäähän..
Kolmion koko mietityttää,kun 55m kaksiossakin oli suht ahdasta niin nyt olis 57m kolmio.Toki mulla oli sänky olkkarissa niin nyt sais kumminkin oman makkarin.
Mitäs mietteitä muilla asunnoistaan?
Tietääkö kukaan asuuko paljon alkuperäisiä asukkaita talossa?
Rikosilmoitusta tekemässä eräistä
Femcelkylttyyrin valtaväylältä kysyisin.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan asuuko paljon alkuperäisiä asukkaita talossa?
Rikosilmoitusta tekemässä eräistä
Miten ne muut asukkaat liittyy asiaan?
Joo meille on tullut ehdollinen tarjous kolmiosta.