Suomi 24 treffipalsta,kokemuksia?
Kommentit (30)
Aivan turhaa touhua koko naisen ettiminen tavismiehen ulkonäöllä. Ei mitään toivoa. Turhaa ajanhaaskausta. Parempi käyttää sekin aika itsensä kehittämiseen ammatillisesti. Mies 30 vee 70k e vuosi naissuhteita 0. Ehkä roiskuttelen katkeruudenpuuskassani kurat viitossarjan bemarillani jonkun onnellisen parin päälle.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:13"]
Minulla soivat hälytyskellot myös niiden miesten osalta, jotka ovat lähettäneet viestejä esim. 200 naiselle.
[/quote]
Juuri siksi kannattaa laittaa viestiä vain niille naisille, jotka eivät ole sitä plussaa ostaneet. Naiset eivät osaa tulkita tilastoja, vaan kuvittelevat miesten elävän samanlaista elämää kuin he itse.
Naisten profiilit ovat usein niin ylimalkaisia, ettei niistä saa otetta siitä, mitä nainen oikeastaan etsii ja tietääkö sitä itsekään. Parhaat ovat ne, joissa lukee ikä, asuinalue, yksi kuva ja kuvauksena "ota selvää!" Siksi tulee väistämättä kirjoiteltua paljon viestejä, jos siis ei näytä miesmallilta ja ole rikas.
Esimerkiksi blokkaaminen ei kerro välttämättä mitään: kysyin naista kahville ja vastaus oli "on jo muuta sovittuna, mutta muuten olisi käynyt". Laitoin viestiä, että "no miten olisi seuraavana päivänä?" => "Tämä käyttäjä on blokannut sinut." Lontoolaisittain how the Hell was I supposed to know, että naisen vastaus "muuten olisi käynyt" oli suomennettava muodossa "ei kiinnosta"? No okei jos on 100 blokkaama niin SE kertoo jo puutteista viestintätaidoissa.
[/quote]
Sulla on hurmaava asenne näin parinmuodostusta ajatellen.
Taidat olla todellinen saalis.
[/quote]Miksi suomalaisista naisista niin moni on näin perseestä?
Ainakin 10v. sitten sieltä löytyi hyviä ehdokkaita, joista yhden kolahti ja ollaan nyt naimisissa.
Tiedän pari profiilin omaavaa miesta ja ovat ihan mukavia tyyppejä, ehkä se oikea ei ole vielä kävellyt vastaan.
Jos olet yli 30 vuotias, ei sieltä löydy hyvää miesseuraa....
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:13"]
Minulla soivat hälytyskellot myös niiden miesten osalta, jotka ovat lähettäneet viestejä esim. 200 naiselle.
[/quote]
Juuri siksi kannattaa laittaa viestiä vain niille naisille, jotka eivät ole sitä plussaa ostaneet. Naiset eivät osaa tulkita tilastoja, vaan kuvittelevat miesten elävän samanlaista elämää kuin he itse.
Naisten profiilit ovat usein niin ylimalkaisia, ettei niistä saa otetta siitä, mitä nainen oikeastaan etsii ja tietääkö sitä itsekään. Parhaat ovat ne, joissa lukee ikä, asuinalue, yksi kuva ja kuvauksena "ota selvää!" Siksi tulee väistämättä kirjoiteltua paljon viestejä, jos siis ei näytä miesmallilta ja ole rikas.
Esimerkiksi blokkaaminen ei kerro välttämättä mitään: kysyin naista kahville ja vastaus oli "on jo muuta sovittuna, mutta muuten olisi käynyt". Laitoin viestiä, että "no miten olisi seuraavana päivänä?" => "Tämä käyttäjä on blokannut sinut." Lontoolaisittain how the Hell was I supposed to know, että naisen vastaus "muuten olisi käynyt" oli suomennettava muodossa "ei kiinnosta"? No okei jos on 100 blokkaama niin SE kertoo jo puutteista viestintätaidoissa.
[/quote]
Mä kyllä otin sen plussan sillon kun tuolla hengailin. En katsellut tilastoja juurikaan, vaan olin valmis antamaan mahdollisuuden miehille.
Vaan lopputuloksena oli yksi idiootti, joka teki erittäin selväksi miten hän haluaa VAIN laihoja naisia ja hän ei arvosta naista joka antaa ekalla tapaamisella. Vaan hän olisi halunnut tulla käymään luonani ja vaatimalla vaati saada pillua.
Kun tein selväksi, että parempi on ettei herra vaivaudu luokseni tulemaan ikinä alkoi häiriköinti facessa.
"Jokos oot miehen löytäny?"
"Joo"
"Kiva, mäki sain nussia LAIHAA naista, eipä tarvinnu läskiin koskea!"
"Aha."
"Kyl sä mussa menetit iha sika hyvän miehen, tajuut sen vielä joskus"
"No siltähän tuo kuullostaakin, nyyhky"
Ja ton jälkeen blokkasin tuon joka naisen märkäunen.
LUOJAN KIITOS ei koskaan tavattu!
Onneksi löysin miehen, joka rakastaa mua tämmösenä mitä olen ja ei arvota mua ulkonäköni perusteella yhtään.
En kuitenkaan voi sanoa, että jokainen mies tuollakaan olisi tuollainen idiootti. Siellä on paljon hyviäkin miehiä, harmi vain ettei keretty tutustumaan.
Hyviä puolia ovat ainakin suhteellisen laajat ilmaiset ominaisuudet sekä suuri käyttäjämäärä. Huonoina puolina päälimmäisenä tulee mieleen julkiset profiilikuvat sekä huonoa mainetta niittänyt käyttäjäkunta. Täältä voi lukea kattavan Suomi24 Treffit arvostelun ja kokemuksia. S24 on HappyPancaken ohella hyvä valinta, jos ei halua maksaa nettideittailusta.
Pumpannut niin paljon pillua sitä kautta että huhhuh. Tinder jää kakkoseksi, siellä on parempia kilpailijoita. S24 saat pesää kun olet normaali. Naiset ei aina ole mutta.. Yhtä pinkki ja märkä se pillu niilläkin on.
On kokemuksia. Tuolla se "kokemus" on nyt suihkussa. Tavattiin S24:ssä kolmisen vuotya sitten ja hiljattain muutimme saman katon alle.
En tiedä, mulle tuli sieltä aikuisia ukkoja meseen kun olin jtn 12v ja tuli silloin nähtyä jo web runkkausta ja mulle ehdoteltiin kaikkea ja kun olin neitsyt luonnollisesti, niin joku tarjosi suikkarista 500€ en tietenkään suostunut, mutta joku muu rahaa hamuava esiteini voisi :( Nämä tapahtui ehkä joskus 2005 niin mitähän porukkaa siellä nyt liikkuu