Suomi 24 treffipalsta,kokemuksia?
Kommentit (30)
Oho, moni on löytänyt seuraa! Ehkä minullakin on toivoa?
T: Ikisinkku nainen
Itellä on nyt kohta 2 vuotta avoliittoa takana miehen kanssa jonka löysin nimenomaan Suomi24:sta.
En usko että olisimme tavanneet muuten.
Mitä kauemmin siellä pyörii, sitä tutummaksi tulevat vakiotyypit. Osta se plus-palvelu. Sen avulla näet kuka on pyörinyt siellä vuosikausia ja varo heitä. Katso myös kuinka moni nainen on blokannut jonkun tyypin. Ennätys taisi olla sata yhden hyypiön osalta. Voit arvata millaisia viestejä tuollaiset tyypit lähettävät. Minulla soivat hälytyskellot myös niiden miesten osalta, jotka ovat lähettäneet viestejä esim. 200 naiselle.
2 v naimisissa ja toinen lapsi tulossa.
Toimi minulle, tosin en etsinyt sieltä elämänkumppania, vaan halusin vain deittailla. Naimisissa kuitenkin ollaan ja esikoinen tulossa. Jos minulle olisi joku kertonut, että minulle täydellinen mies löytyy sieltä, en olisi ikinä uskonut.
Pidin deittailleissa mielen aika avoimena enkä puhunut puhelimessa etukäteen, jotta en muodostaisi mielikuvaa miehestä. Kävin kahvilla tai viinilasillisella, koska sellainen tunti-pari riittää ensivaikutelman luomiseen. Ja tuo aika oli sopiva myös sen takia, jos tyyppi olisikin vähän outo tapaus. Niitäkin oli muutama. Oletin myöskin miehen tarjoavan treffeillä, jos oli minut sinne kutsunut, joten ihan kohtuullista ettei tutustumisesta koidu heti alkuun suuria kustannuksia. En myöskään antanut puhelinnumeroani tai kertonut sukunimeäni mahdollisten stalkkereiden takia. Koska minulle ei ollut haku päällä, tapaamiset olivat rentoja enkä jännittänyt. Hommasta jäi kaiken kaikkiaan ihan hauskat muistot :)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:13"]
Minulla soivat hälytyskellot myös niiden miesten osalta, jotka ovat lähettäneet viestejä esim. 200 naiselle.
[/quote]
Juuri siksi kannattaa laittaa viestiä vain niille naisille, jotka eivät ole sitä plussaa ostaneet. Naiset eivät osaa tulkita tilastoja, vaan kuvittelevat miesten elävän samanlaista elämää kuin he itse.
Naisten profiilit ovat usein niin ylimalkaisia, ettei niistä saa otetta siitä, mitä nainen oikeastaan etsii ja tietääkö sitä itsekään. Parhaat ovat ne, joissa lukee ikä, asuinalue, yksi kuva ja kuvauksena "ota selvää!" Siksi tulee väistämättä kirjoiteltua paljon viestejä, jos siis ei näytä miesmallilta ja ole rikas.
Esimerkiksi blokkaaminen ei kerro välttämättä mitään: kysyin naista kahville ja vastaus oli "on jo muuta sovittuna, mutta muuten olisi käynyt". Laitoin viestiä, että "no miten olisi seuraavana päivänä?" => "Tämä käyttäjä on blokannut sinut." Lontoolaisittain how the Hell was I supposed to know, että naisen vastaus "muuten olisi käynyt" oli suomennettava muodossa "ei kiinnosta"? No okei jos on 100 blokkaama niin SE kertoo jo puutteista viestintätaidoissa.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:50"]
Minulla soivat hälytyskellot myös niiden miesten osalta, jotka ovat lähettäneet viestejä esim. 200 naiselle.
[/quote]
Juuri siksi kannattaa laittaa viestiä vain niille naisille, jotka eivät ole sitä plussaa ostaneet. Naiset eivät osaa tulkita tilastoja, vaan kuvittelevat miesten elävän samanlaista elämää kuin he itse.
Naisten profiilit ovat usein niin ylimalkaisia, ettei niistä saa otetta siitä, mitä nainen oikeastaan etsii ja tietääkö sitä itsekään. Parhaat ovat ne, joissa lukee ikä, asuinalue, yksi kuva ja kuvauksena "ota selvää!" Siksi tulee väistämättä kirjoiteltua paljon viestejä, jos siis ei näytä miesmallilta ja ole rikas.
Esimerkiksi blokkaaminen ei kerro välttämättä mitään: kysyin naista kahville ja vastaus oli "on jo muuta sovittuna, mutta muuten olisi käynyt". Laitoin viestiä, että "no miten olisi seuraavana päivänä?" => "Tämä käyttäjä on blokannut sinut." Lontoolaisittain how the Hell was I supposed to know, että naisen vastaus "muuten olisi käynyt" oli suomennettava muodossa "ei kiinnosta"? No okei jos on 100 blokkaama niin SE kertoo jo puutteista viestintätaidoissa.
[/quote]
Sulla on hurmaava asenne näin parinmuodostusta ajatellen.
Taidat olla todellinen saalis.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:58"]
[/quote]
Eipä kauaa kestänyt ennen kuin alettiin analysoida asian esittäjää asian sijasta. Ja olen melkoinen saalis: paljon parempi kuin sinä koskaan.
Naisten treffailun taito on siinä, mitä ei kerro. Tieto nettideittailun todellisuudesta on esimerkiksi sellainen asia, jota ei naiselle kerrota, ainakaan kasvotusten omalla nimellä.
Voiko nuori ujo nainen oikeasti löytää kumppanin tuolta palstalta? Jos ei juuri liiku baaareissa tai muualla, missä ehdokkaita kohtaisi. Liikkuuko siellä ihan ns.kunnollisia miehiä?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 00:41"]
Voiko nuori ujo nainen oikeasti löytää kumppanin tuolta palstalta? Jos ei juuri liiku baaareissa tai muualla, missä ehdokkaita kohtaisi. Liikkuuko siellä ihan ns.kunnollisia miehiä?
[/quote]
Helposti voit. Moni mies etsii kaltaistasi naista kumppanikseen.
mies
Kiitos mies! Minkäikäiset siellä pyörii? Siis onko alle 20 vuotiaitakin vai onko kaikki jo vanhempia, jotka hakee seuraa?
Ole hyvä. Kyllähän siinä ''uudet profiilit'' -kohdassa näkyy usein nuoriakin, alle 20-vuotiaiden profiileja. Voit käyttää sitä hakutoimintoa, vaikket olisi profilia sinne tehnytkään. Viestittämään muille pääset vasta, kun luot oman prohviilin.
Naiset hyvin harvoin tekevät siellä aloitteita, joten ole sinä se poikkeus ja viestaa ensin kiinnostaville miehille.
mies
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 00:56"]
Kiitos mies! Minkäikäiset siellä pyörii? Siis onko alle 20 vuotiaitakin vai onko kaikki jo vanhempia, jotka hakee seuraa?
[/quote]
Käy itse katsomassa. Voit selata ilmoituksia ja lukea muutaman ensimmäisen rivin rekisteröitymättä.
http://treffit.suomi24.fi/search
Nuori nainen on vielä baarejakin selvemmin kuningas nettideittailussa. Sinun ei tarvitse panostaa sen kummemmin, valitset vain vastaanottamistasi kymmenistä tai sadoista viesteistä, mihin haluat vastata.
Have fun!
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:50"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nettideiteissä jos missä tilanne on se, että naiset hukkuvat miesten aloitteisiin. Jos normimies aikoo päästä hommassa eteenpäin mihinkään suuntaan, niin täytyy panostaa ja paljon. Eräs hyvä tapa on analysoida naisten tekemisiä ja toiveita, ja toimia sitten sen mukaan.
En siis vetäisi johtopäätöksiä kirjoittajasta tai hänen saaliudestaan. Tämä homma vaan on uskomattoman erilaista miehen ja naisen (oletan että olet nainen?) näkökulmasta!
Huvin vuoksi pidemmälle vietyä analyysia: http://nettitreffi.blogspot.fi/
Löysin sieltä miesystäväni. Tein aikoinani profiilin sinne kaverin vinkistä. Hyvä, että teinkin, mies on ihana ja kunnollinen ja fiksu ja ihana sängyssä.. listaa voisi jatkaa. Täydellinen mulle. Joten kannattaa kokeilla ehdottomasti nettideittailua :)
Minulle ei tullut satoja viestejä. Johtui siitä, että tein pituuden kanssa aika tarkan rajauksen ja profiilissa mainitsin, että haluan olla miestä lyhyempi myös korkkarit jalassa. Kun itse olet 173 cm + korot niin auttamatta sieltä jäi kaikki alle 185 pitkät pois. Samoin rajasin paikkakunnat, koska mitä järkeä alkaa tapailemaan jotain joka asuu 500km päässä. Ainiin, rajasin myös kaikki joilla on lapsia entisistä suhteissa ja tietysti oli ikähaarukkakin. Ulkonäöstä en ollut niin tarkka kunhan oli olemukseltaan siisti eikä nyt sentään mikään notre damen kellon soittaja.
Kyllä sieltä silti löytyi muutamia ihan hyviä ja hauskoja, normaaleja tyyppejä ja tietysti tuo maailman paras aviomies. Oli kyllä hauskaa aikaa :)
Löysin sieltä ihanan 23-vuotiaan neitsytnörttipojan! <3
Minun piti läpällä etsiä kaverini ehdotuksesta sieltä hänelle miesehdokas mutta törmäsin niin suloiseen profiilikuvaan että oli lopulta pakko laittaa itse viesti ja niinpä löysin sitten miehen itselleni. :D Näin 2,5 vuotta (ja miljoonia treffejä) myöhemmin kaverini taas on edelleen sinkku vaikka minulla tärppäsi kerrasta.
Naisillehan s24 on ihan kultakaivos. Siellä on miehiä joku 3-5 kertaa enemmän kuin naisia riippuen paikkakunnasta. Ja kun osa niistä miehistä on vielä täyttä sontaa massapostittavia/seksinvonkaajia, niin laadukkaatkin miehet hukkuvat paskan sekaan. Olen muutamilla treffeillä paikan kautta käynyt, mutta joka kerta se on ollut nainen joka on ottanut yhteyttä. Erittäin vaikea saada yhteydenpitoa käyntiin jos olet mies ja et kuulu 10% komeimman ja kiinnostavimman sisään. Ihan peruspirkotkin saattavat saada satoja viestejä per kuukausi vaikka kieltämättä suurin osa niistä viesteistä on täyttä paskaa, mutta silti.
Oho, moni on löytänyt seuraa! Ehkä minullakin on toivoa?
T: Ikisinkku nainen