Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras (ilmainen) blogipalvelin?

Vierailija
23.05.2013 |

Minne kannattaisi perustaa blogi? Mikä on käytännöllisin sivusto? Vuodatus on pois laskuista, se on tosi huono.

En kaipaa sellaisia vastauksia että blogia ei kannata perustaa, minulla on mielestäni ihan hyvä syy sellainen pystyyn laittaa, koska itse olen nimenomaisesta aiheesta kokemuksia kaivannut eikä blogeja asian tiimoilta juuri ole.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:12"]

Minne kannattaisi perustaa blogi? Mikä on käytännöllisin sivusto? Vuodatus on pois laskuista, se on tosi huono.

En kaipaa sellaisia vastauksia että blogia ei kannata perustaa, minulla on mielestäni ihan hyvä syy sellainen pystyyn laittaa, koska itse olen nimenomaisesta aiheesta kokemuksia kaivannut eikä blogeja asian tiimoilta juuri ole.

[/quote]

Mutta onko toi nyt sitten hvyä syy kuitenkaan perustaa blogia? Eiköhän meillä ole niitä jo tarpeeksi.

Vierailija
2/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt Bloggerista,  muita en ole tosin kokeillutkaan. :) Perusta blogi jos haluat, mikset perustaisi? Blogin voi perustaa vaikka ihan vaan kirjoittamisen ilosta, ei siinä tarvitse ajatella onko muiden mielestä o.k että pidät blogia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggeria minäkin suosittelen, tulee sitten blogspot-osoitteellinen blogi. Minullakin on siellä blogi, jossa olen omasta blogistani kieltänyt mainoksetkin.

Vierailija
4/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilystähän näytti olevan hyviä kokemuksia. Olisi kyllä mukava kuulla lisää kokemuksia ja mielipiteitä sen mahdollisista varjopuolistakin.

Vierailija
5/7 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustin tänne http://www.omablogi.fi/ oman blogin, on ihan helppokäyttöinen :)

Vierailija
6/7 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä jonkin aiheen niche-blogi, harrastusblogi, henkilökohtainen päiväkirjamainen blogi tai muuta? Vai onko aikeissa tehdä blogista kaupallinen? Eri palvelimet soveltuvat erilaisille blogeille.

Lily on aika jännä, koska siellä on se yhteisö jo valmiina, mutta kannattaa pitää mielessä, että Lily omistaa oikeudet sen alaisuudessa toimivien blogien sisältöön. Itseäni jotenkin ärsyttää, että Lily tienaa mainostuloja ilmaisblogeista eikä bloggaaja hyödy siitä mitään.

Vierailija
7/7 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tykännyt Weeblystä. Saa androidillekin weebly-appin jota kautta pääsee päivittelemään reissussakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan