Miten tulla sujuksi miehen julkkisihastuksen kanssa?
Kysymys onkin jo otsikossa. Tiedän, että minulla on tosi huono itsetunto ja että vika on luultavasti vain minussa. Kuitenkin koen ihan todella häiritseväksi, kun mies puhuu eräästä suomalaisesta naisjulkkiksesta ihailevasti ja kutsuu häntä ihastukseksi. Seuraa häntä jokaisessa eri somessa jne. Välillä olen jopa miettinyt, että lopetan jutun vain tuon asian tähden, sillä se tekee minulle tosi epämukavan olon, enkä tiedä onko oikein miestäkään kohtaan, että kiukuttelen asiasta.
Pelkkä ”hanki itsetunto” ei riitä vastaukseksi, sen tiedän jo itsekin. Mutta miten sen itsetunnon sitten oikein voisi hankkia?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Minun avomies kuolaa Sanna Marinia ja twiittaa hälle sydämiä ym. En kauaa tota hyväksy.
Huutaako öisin Sannaa kun olette makkarissa??
Vierailija kirjoitti:
Naisten julkkisihastukset ja haaveilut ovat vain söpjä ja hassuja, miehillä jotain vakavampaa?
On vähän eri asia että pitää jotain julkkista hyvönnäköisenä ja vaikka seuraakin Suomessa mutta että omassa parisuhteessaan avoimesti puhuu ihan ihastumisesta. Todella törkeää ja alentavaa omaa kumppania kohtaan, oli se sitten mies tai nainen joka on ihastunut toiseen, parisuhteen ulkopuoliseen henkilöön. Sen verran pitäisi olla tilannetajua ettei jatkuvasti käännä veistä haavassa ja muistuta omaa kumppaniaan että ottaisin mielummin jonkun toisen. Minulla varmasti suhde päättyisi tuollaiseen.
Hienoja miehiä