Onko 42 -vuotias mies liian vanha 30 -vuotiaalle naiselle?
Kommentit (29)
Ihan yhtä hyvä kuin 32-vuotias mies 20-vuotiaalle naiselle ja ensimmäinen lapsi täällä tulossa. Suhde alkoi 2v sitten. Eikä kellään oo siihen paskaakaan sanomista, henkilökohtasia juttuja
Mitä te kyselette täällä, ettekä vaan elä!
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 19:08"]
Voi hyvä mamma sentään! Kukaan ei ole liian vanha kolmekymppiselle.
[/quote]Ai eikö edes 60 -vuotias tai 70 -vuotias?
[/quote]
Mein kolmekymppinen pressaska ainakin tykkäs, et kuuskymppinen pressa oli hänelle ihan kiva. :D
Ei kuulosta pahalta, toisin kun esim 20v ja 32v (toki ennakkoluuloista huolimatta käytännössä saattaa joskus tällainenkin ikäero toimia)...
Itse olen 30v, enkä ottaisi vielä yli 40-vuotiasta, ellei just olisi poikkeuksellisen komea ja hyvin säilynyt, koska minuakin luullaan ulkonäön puolesta yleensä paljon nuoremmaksi... Minusta on kiva jos pariskuntana näytetään kutakuinkin samanikäiselle :)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 19:24"]
On. Yli nelikymppinen mies on keskenkasvuinen wannabe-nuorekas, jota omanikäiset normaalit naiset eivät kelpuuta, koska haluavat tasokkaampaa seuraa ja kolmekymppinen nainen ei kelpaa suunnilleen oman ikäisille janttereille vaan joutuu tyytymään vanhaan paarmaan.
t: mies 32v
[/quote]
Ei, vaan nelikymppinen mies on kasvanut aikuiseksi eikä tällaisen kolmekymppisen nuoremman naisen tarvitse nähdä vaivaa käytöstapojen opettamiseen. Itse ainakin koen saaneeni pienimuotoisen lottopotin vanhemman miehen muodossa: talous, elämä ja arvot ovat kondiksessa, mies tietää mitä haluaa eikä tempoile levottomasti ympäriinsä, ja osaa hemmotella nuorta tyttöystäväänsä päivittäin.
En enää vilkaisekaan alle nelikymppisiin! T: Nainen 33 v.
On liian vanha. Mielummin ottaisin vähän itseäni nuoremman miehen. Noilla nelikymppisillä kun tuppaa yleensä olemaan jo lapsiakin edellisistä liitoista, joten ei kiitos. Ulkonäkökin monella jo aika repsahtanut.
T: 29
no onko 67-vuotias mies liian vanha 55-vuotiaalle naiselle? tai 59-vuotias mies liian vanha 47-vuotiaalle?
ei kai nyt mikään ikäero ole "liian" suuri, ellei itse halua samanikäistä kumppania.
Mitä se vastaaja 20 siellä inisee...
Meillä on ihan normaali ja hyvä parisuhde/perhe-elämä, siinä kellä tahansa muullakin keillä se toimii. Luoja sentään..
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 19:08"]
Voi hyvä mamma sentään! Kukaan ei ole liian vanha kolmekymppiselle.
[/quote]Ai eikö edes 60 -vuotias tai 70 -vuotias?
[/quote]
Mä vaan sanon, että kolmekymppisillä naisilla kilkattaa se biolooginenkello siihen tahtiin, että mikä tahansa kelpaa. Hyvä esimerkki tästä on vaikkapa Jenni Haukio.
[/quote]
Aahhhhahahahhaha repes!