Leikaatko juustoa aina "yhden ylimääräisen palan" jonka laitat suoraan suuhusi?
Tai jos vatkaat kermavaahtoa, niin jätätkö vatkaimet aina mahdollisimman "likaisiksi" vaahdosta, kun haluat kuitenkin nuolla ne puhtaiksi. Entä miten käy jäätelöä paketista ottaessasi...?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Olen leikannut, mutta nyt matkustan kohti mukavuuspainoani ja elämää ilman vatsamakkaroita, joten olen luopunut tavasta.
Kannattais varmaan luopua sellaisesta tavasta mieluummin, mikä ne vatsamakkarat on aiheuttanut.
Juustoa aina. Parikin viipaletta. Juustot on hyviä.
Ei näy painossa. Olen juoksuharrastaja.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa mikä määrä juustoa vuositasolla ja niitä ylimääräisiä kiloja.
En syö juustoa päivittäin, en edes välttämättä joka kuukausi. Siksi pala tai pari ylimäärästä ohi voikkarin ei vaikuta mun painoon millään tavalla.
Niin ja juusto on oma pieni paheeni, siksi syön sitä vain harvoin.
En leikkaa, kun ostan vain valmiiks leikattuja paloja.
Nyt se on laskettu. Siivu juustoa 2-3 kertaa päivässä tekee pari kiloa vuodessa elopainoa. Viidessä vuodessa se tekee jo kymmenen kiloa. Eli ei hyvä tapa.
Koira hyökkää paikalle aina, kun otan juuston kaapista. Se on tottunut saamaan sen palasensa, jonka ehkä muuten laittaisin suuhuni :)
En syö niitä muovia vasten olleita ensimmäisiä viipaleita (meillä käytetään Oltermannia tai muita vastaavia isoja lieriömäisiä juustoja) joten ne menee aina koiralle.
Eka menee lattialle, kun on kuitenkin kuiva siivu. Koira sen sieltä sitten löytää..
Kyllähän niitä ylimääräisiä siivuja tulee vedettyä useita ja kaksi leivälle.
Tuota kermavaahtojuttua en tunnista, kun en tykkää kermasta... enkä taikinoitakaan kulhoista syö, ne jätän suosiolla lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen leikannut, mutta nyt matkustan kohti mukavuuspainoani ja elämää ilman vatsamakkaroita, joten olen luopunut tavasta.
Kannattais varmaan luopua sellaisesta tavasta mieluummin, mikä ne vatsamakkarat on aiheuttanut.
Eli juustonsyönnistä.
Tuo tapa loppui kun aloin ostamaan juuston valmiina viipaleina
Joskus pari siivua kermajuustoa ja väliin jalapenoviipale