Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2020 Official

Vierailija
28.07.2020 |

Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa. 

https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/

Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?

Kommentit (3882)

Vierailija
1501/3882 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka näyttää aina tosi vihaselta kun ei saa hyvää palautetta

Vierailija
1502/3882 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duudsonukon perse on jättimäinen ja ällöttävä. Kuin Sofia Belorfin feikkiperse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/3882 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka näyttää aina tosi vihaselta kun ei saa hyvää palautetta

Ton kannattaisi vaan tehdä niitä sirkustemppuja mitä se yleensä tekee. Siis heittää itseään tikalla silmään tms... Oikein junttien juntti toi duudson

Vierailija
1504/3882 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa ilmeestä, että Jukan vaikea ottaa vastaan kritiikkiä. Vaikuttaa hankalalta tyypiltä, kun asiat ei mee niin ku hän haluaisi..

Vierailija
1505/3882 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessellä ja Claudialle osui (tai annettiin) myös yleisesti vähiten tunnettu leffa ja biisi, mikä voi näkyä pisteissä. Itse en ole nähnyt A Star is Bornia enkä kuullut tuota biisiäkään, joten en saanut esityksestä sitä vähääkään nautintoa, kun itse tanssi oli aika "tavanomainen".

Vierailija
1506/3882 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivointa tässä kisassa on se ettei se pohjimmiltaan oo kauneuskilpailu

Dirty dancing vei mukanaan, eihän tuo duudsoni Patrick swayze oo mutta ei huono kumminkaan

Vierailija
1507/3882 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jessellä on kans huonot vaatteet. Viimeksi hänen hieno kroppansa tuli upeasti esiin kokopunaisissa, nyt hukkuu taas niin vartalo kuin liikkeetkin huonoon paidanhelman alle.

Oli lukeneet vauvaa, paita peitti metrisen munan.

Hahhaa, ehkä näin! Mutta Jessen paras ase on ehdottomasti hänen upea kroppansa ja leveät hartiat. Ei kandeisi piilottaa kynttiläänsä vakan alle...

Vierailija
1508/3882 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat pisteet Hildenille.

Vierailija
1509/3882 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapun babydoll asu aivan kamala. Ja miksi Vappu huutaa.

Vierailija
1510/3882 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivointa tässä kisassa on se ettei se pohjimmiltaan oo kauneuskilpailu

Dirty dancing vei mukanaan, eihän tuo duudsoni Patrick swayze oo mutta ei huono kumminkaan

Swayze kääntyisi haudassaan. (RIP)

Vierailija
1511/3882 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais noi tuomarit sanoo Claudialle, että ihan perseestä koreografiat joka kerta. Ei mitään kiinnostusta oikeasti opettaa Jesseä.

Vierailija
1512/3882 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jessellä ja Claudialle osui (tai annettiin) myös yleisesti vähiten tunnettu leffa ja biisi, mikä voi näkyä pisteissä. Itse en ole nähnyt A Star is Bornia enkä kuullut tuota biisiäkään, joten en saanut esityksestä sitä vähääkään nautintoa, kun itse tanssi oli aika "tavanomainen".

Katsojaääniä siis tässä tarkoitin, enkä tuomaripisteitä.

Vierailija
1513/3882 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biisi on kyllä soinut aivan joka puolella.

Vierailija
1514/3882 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuota biisiä ei ole kuullut niin epäilen että kommentin esittäjä on Niko Ranta-aho.

Vierailija
1515/3882 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duudsoni ei kyllä sytytä.. Hänellä oli Veitolan ohjelmassa kaikki lapset paikalla, se oli kyllä oikein tehty.

Vierailija
1516/3882 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sais noi tuomarit sanoo Claudialle, että ihan perseestä koreografiat joka kerta. Ei mitään kiinnostusta oikeasti opettaa Jesseä.

Jospa hän vain yrittää pelastaa sen mitä voi liikkumalla sitten itse kahdenkin edestä... ei kaikki rytmikkään näköiset tyypit osaa liikkua. Jesse on niin ihana, hän on suomi-äijempi kuin suomi-äijät...ujo, hiljainen, varautunut eikä osaa yhtään tanssia :D

Vierailija
1517/3882 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

virpillä ja samilla sähäkkää sukupuoliroolien rikkomista asuissa, hyvä!

Vierailija
1518/3882 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuota biisiä ei ole kuullut niin epäilen että kommentin esittäjä on Niko Ranta-aho.

Lisätietoja?

Vierailija
1519/3882 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Nikke ja Kia sai vain 9, 9, 9 -rivin, vaikka tuomareiden mielestä esityksessä oli vain kehuttavaa?

Vierailija
1520/3882 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, voi olla :D Kuuntelen ylipäätään tosi vähän musiikkia ja radiotakin vain kun olen jonkun toisen autossa, joten ihan hyvin on voinut mennä ohi, en tiennyt että se on niin paljon soitettu kappale. Tai sitten en vain tunnistanut sitä näiden laulajien laulamana... Ei ole kyllä ensimmäinen kerta kun en tiedä jotain tunnettua "nykybiisiä".

Ketju on lukittu.