Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
Duudsonukon perse on jättimäinen ja ällöttävä. Kuin Sofia Belorfin feikkiperse.
Vierailija kirjoitti:
Jukka näyttää aina tosi vihaselta kun ei saa hyvää palautetta
Ton kannattaisi vaan tehdä niitä sirkustemppuja mitä se yleensä tekee. Siis heittää itseään tikalla silmään tms... Oikein junttien juntti toi duudson
Huomaa ilmeestä, että Jukan vaikea ottaa vastaan kritiikkiä. Vaikuttaa hankalalta tyypiltä, kun asiat ei mee niin ku hän haluaisi..
Jessellä ja Claudialle osui (tai annettiin) myös yleisesti vähiten tunnettu leffa ja biisi, mikä voi näkyä pisteissä. Itse en ole nähnyt A Star is Bornia enkä kuullut tuota biisiäkään, joten en saanut esityksestä sitä vähääkään nautintoa, kun itse tanssi oli aika "tavanomainen".
Kivointa tässä kisassa on se ettei se pohjimmiltaan oo kauneuskilpailu
Dirty dancing vei mukanaan, eihän tuo duudsoni Patrick swayze oo mutta ei huono kumminkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jessellä on kans huonot vaatteet. Viimeksi hänen hieno kroppansa tuli upeasti esiin kokopunaisissa, nyt hukkuu taas niin vartalo kuin liikkeetkin huonoon paidanhelman alle.
Oli lukeneet vauvaa, paita peitti metrisen munan.
Hahhaa, ehkä näin! Mutta Jessen paras ase on ehdottomasti hänen upea kroppansa ja leveät hartiat. Ei kandeisi piilottaa kynttiläänsä vakan alle...
Vapun babydoll asu aivan kamala. Ja miksi Vappu huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Kivointa tässä kisassa on se ettei se pohjimmiltaan oo kauneuskilpailu
Dirty dancing vei mukanaan, eihän tuo duudsoni Patrick swayze oo mutta ei huono kumminkaan
Swayze kääntyisi haudassaan. (RIP)
Sais noi tuomarit sanoo Claudialle, että ihan perseestä koreografiat joka kerta. Ei mitään kiinnostusta oikeasti opettaa Jesseä.
Vierailija kirjoitti:
Jessellä ja Claudialle osui (tai annettiin) myös yleisesti vähiten tunnettu leffa ja biisi, mikä voi näkyä pisteissä. Itse en ole nähnyt A Star is Bornia enkä kuullut tuota biisiäkään, joten en saanut esityksestä sitä vähääkään nautintoa, kun itse tanssi oli aika "tavanomainen".
Katsojaääniä siis tässä tarkoitin, enkä tuomaripisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Biisi on kyllä soinut aivan joka puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuota biisiä ei ole kuullut niin epäilen että kommentin esittäjä on Niko Ranta-aho.
Duudsoni ei kyllä sytytä.. Hänellä oli Veitolan ohjelmassa kaikki lapset paikalla, se oli kyllä oikein tehty.
Vierailija kirjoitti:
Sais noi tuomarit sanoo Claudialle, että ihan perseestä koreografiat joka kerta. Ei mitään kiinnostusta oikeasti opettaa Jesseä.
Jospa hän vain yrittää pelastaa sen mitä voi liikkumalla sitten itse kahdenkin edestä... ei kaikki rytmikkään näköiset tyypit osaa liikkua. Jesse on niin ihana, hän on suomi-äijempi kuin suomi-äijät...ujo, hiljainen, varautunut eikä osaa yhtään tanssia :D
virpillä ja samilla sähäkkää sukupuoliroolien rikkomista asuissa, hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuota biisiä ei ole kuullut niin epäilen että kommentin esittäjä on Niko Ranta-aho.
Lisätietoja?
Miten Nikke ja Kia sai vain 9, 9, 9 -rivin, vaikka tuomareiden mielestä esityksessä oli vain kehuttavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, voi olla :D Kuuntelen ylipäätään tosi vähän musiikkia ja radiotakin vain kun olen jonkun toisen autossa, joten ihan hyvin on voinut mennä ohi, en tiennyt että se on niin paljon soitettu kappale. Tai sitten en vain tunnistanut sitä näiden laulajien laulamana... Ei ole kyllä ensimmäinen kerta kun en tiedä jotain tunnettua "nykybiisiä".
Jukka näyttää aina tosi vihaselta kun ei saa hyvää palautetta