Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
El Tango De Roxanne
Mä niin odotan tätä!! Oon joka vuosi toivonut että joku olisi valinnut tangoon tän..harmi ettei osunut Niklakselle ja kialle
kuka noi Niklas-nallukan kledjut oikein valkkaa! Joku sabotööri? Ymmärrän kyllä Hans Solo -viittauksen mutta joka tapauksessa toi garsee liivi ei toimi yhtään. Niklas näyttää joltain koomiselta talonpojalta. Oli jo viimeksi ihan huonot epäsexyt vaatteet ja sama kelvoton linja jatkuu
Tissit ei naista tee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen Vapun kommenttia Janinalle... mainita ”nauttimisesta täysin rinnoin” kun toisen rinnat on syövän esiasteen vuoksi poistettu.
Aikamoinen tölväisy!Se, että rinnat on poistettu syövän vuoksi, ei tee naisesta puolinaista. Janinalle on myös rakennettu selän rasvasta uudet rinnat. Näin hän on lehdissä kertonut. Ironista on sen sijaan se, että Janina on näytellyt tissejä kaikille avoimesti eli hänen tavaramerkki on ollut tissit ja niissä oli geenivirhe ja piti poistaa jo hieman yli nelikymppisenä. Nythän Janina on joku viisikymppinen. Tanssijana Janina ei kummoinen ollut. Mutta amatöörejähän nuo kaikki. Toiset vaan hieman paremmin oppii kuin toiset.
Koska ei ollut vielä syöpää niin on poistettu vain rintarauhaskudos ja päällisin puolin rinnat on ennallaan kun sisukset on täytetty rasvakudoksella.
ai hitto mut hyvin se nostaa, vaikka toi liivi korostaa ihan ärsysti tota möhömahaa
No Mistä Te nyt sen tiedätte kun Eihän vielä ole Harjoitus videota näytetty.
Niin Miisasta ja Markosta.
Jos se näytettiin mä kai oon Nukkunu 💤💤🌌👀Ja nyt avannut silmäni
😃💫🌝😀💖❤️💏💃🕺
jessellä on kans huonot vaatteet. Viimeksi hänen hieno kroppansa tuli upeasti esiin kokopunaisissa, nyt hukkuu taas niin vartalo kuin liikkeetkin huonoon paidanhelman alle.
Jessellä on samanlaiset tanssit joka kerta.
Taas Klaudia valokiilassa. Jesse toljotti taustalla.
😳En Nyt Ymmärtäny?
Mitä Vapun ja Mikon tanssia oli ihmeellistä?🧐.
nyt en ihmettelisi vaikka jesse putoaisi tällä kertaa. hyvin hengetön esitys
Vappu on niin kauniina taas! Ja ihan huikeet vihreet korkkarit!
Mutta hyvää päivää, miten Nikke onkaan taitava! Hieno tanssi nostoineen ja puvustus tehnyt upeaa työtä.
Vierailija kirjoitti:
😳En Nyt Ymmärtäny?
Mitä Vapun ja Mikon tanssia oli ihmeellistä?🧐.
Sehän oli todella likainen, suorastaan pervo show!
Nyt tulee Eräs Lastenlaulu mieleen.😁.. Tää on Irwin Goodmanin laulamana tunnettu.
Pääseekö Jesse James ulos , Me ei nukkumaan vielä haluttais . ..Ja Juuri kun tän kirjoitin tätä kommenttia niin Tuomarit anto Caludian ja Jessen Ensimmäisestä tanssista Vain 15.
Pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janina on niin upea ja kuuma nainen, että naiset, jotka äänestävät tässä kisassa, kadehtivat häntä eivätkä äänestä noin kaunista ja onnellista naista kuin Janina. Harmi. PS: Olen muuten heteronainen.
Ikäisekseen on Janina kaunis, mutta harvaa miestä kiinnostaa jo vanhempi nainen. Janina näyttää tukevalta ja voimakkaalta keskivartalosta muihin kisan naisiin verrattuna. Kisassa on tosi kauniita naisia esimerkiksi tanssijat, jotka ovat nuoria ja notkeita. Kia esimerkiksi on seksy. Janinan hymy tulee siitä, että haluaa näyttää valkaistuja hampaitaan. Oli koko ajan sen oloinen, että näyttelen kaunista. Jatkuva hymy on luonnoton, haroi koko ajan hiuksia jne.
Kyllä Janina lyö laudalta kauneudellaan monet 20-30 vuotta nuoremmat naiset.
jukka on ryhdistäytynyt, ihan kuin oisi laihtunutkin
Vierailija kirjoitti:
jessellä on kans huonot vaatteet. Viimeksi hänen hieno kroppansa tuli upeasti esiin kokopunaisissa, nyt hukkuu taas niin vartalo kuin liikkeetkin huonoon paidanhelman alle.
Oli lukeneet vauvaa, paita peitti metrisen munan.
Aha,! Joo eli ei Asiallinen!
😡 semmoset tanssit kuuluu Näille Tarkoitetuille Klubeille.
Hui kun mua pelotti noi vapun kengät