Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
Saako jokainen pari jossain vaiheessa tuon tsempparipalkinnon vai jääkö joku ilman? Kahdesti sitä ei varmaan voi saada?
Siis mikä tämä hirveä Miisa-viha on? Ei juuri ketään muuta haukuta yhtä kärkkäästi ja henkilökohtaisesti. Harmittaako kun nuori nainen onnistuu ja osaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tämä hirveä Miisa-viha on? Ei juuri ketään muuta haukuta yhtä kärkkäästi ja henkilökohtaisesti. Harmittaako kun nuori nainen onnistuu ja osaa?
Ilmeisesti. Noilla kommentoijilla ei ole kaikki ihan kunnossa.
En ymmärrä miksi täällä pitää kommentoida ja kritisoida tanssijoiden ulkonäköä. Asun kommentoinnin vielä jotenkuten ymmärrän, mutta en esim. kehon ja kasvonpiirteiden, niihin emme voi itse vaikuttaa eikä niillä ole mitään väliä tanssin kannalta. Mieluiten näkisin keskustelua juurikin itse tanssimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jotain kateellisia kiusaajia. Niitähän näin nimettömänä riittää.
Muista: kateellinen kiusaa. Hävettääkö?
vahva aloitus jarella ja saanalla
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo ylpeä lehmä Marko Keräsen kanssa on.
Mitä sä siinä haukut?😡Ei ole ylpeä vaan kuuluu rooliin tässä tanssissa. Ei ole fiksua ihmisten ulkonäköä muutenkaan haukkua. Katso peiliin!782
vahva aloitus mutta muuten aika koikkelehtista jarella aika ajoin. hyvä lopetus kyllä
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on kaunis sekä kasvoiltaan että vartaloltaan. Kävisi jopa yhdeksi tanssinopettajaksi. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Metriotsa ylpeän näköisenä.
Täällä on selkeesti joku Miisan kiusaaja jatkuvasti nälvimässä. Onko paha olla? Kannattaisi mennä hoitoon. Kritiikki on kritiikkiä, mutta tuollainen selkeä haukkuminen pelkästään kusipäisyyttä. Otsakin on iha normaali joten ihan etsimällä etitty kiusaamisen aihetta.
Saanan reidet😻💗 En ole yhtään kateellinen, en,en en en en en en en en..
*räjähtää kateudesta*
No Jare on vähän tikku kakassa jotenkin..
Vierailija kirjoitti:
Tämä nuori nainen ei osaa mitään. Ei edes laulun sanoja tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tuota Saanaa...
Upea ilmestys. 😍
Saana on upea! 😍
Hieno tanssi, luulen että Jare ja Saana on finaalissa Niken ja Kian kanssa.
Itse olen seurannut Miisaa YouTuben puolella vuosia ja varsinkin tämä hänen ensimmäinen esityksensä tänään toi todellakin uuden puolen Miisasta esiin. Hyvä Miisa! Sen huomaa, että hän nauttii tanssimisesta ja hän näyttää tyrmäävän hyvältä joka viikko tanssikuteissa.
Vierailija kirjoitti:
Fakta on, että se herttainen Miisa YouTubesta on kuin varjo itsestään tässä ohjelmassa, ei sen toteamisessa ole mitään vihaa. Asiattomat kommentit ovat erikseen. Turha tehdä tästä ikä- sukupuolikysymystä, vai nekö ovat ainoat ”argumenttisi”, joilla kykenet operoimaan?
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tuota Saanaa...
On kyllä kaunis.
N46
Viittaatko tällä Miisan rintakehään?