Miks läskit pukeutuu bikineihin?
Onhan se nyt vaan ihan saatanan kamalan ja irvokkaan näköistä. Ihan vaan tiedoksenne, että ei se läski näytä yhtään paremmalta ruksettuneenakaan.
Kommentit (51)
Minä tykkään, kaikki vaan bikinit päälle.
http://www.chicagonow.com/jane-of-all-trades/files/2011/06/bikini1-258x300.jpe
Mä olen AV-indeksin mukaan kamala läski (bmi 25), mutta kyllä mä menen rannalle bikineissä, koska olen tottunut nuoresta niin tekemään. Bikinit on ranta-asu, kokouikkari kuuluu uimahalliin.
Mä en mene rannalle esittelemään itseäni, en mennyt nuorempana ja hoikempanakaan, joten mulle on ihan sama, mitä joku ajattelee mun läskeistäni. Kääntäköön katseensa toiseen suuntaan, jossa esim. ap keikistelee läskittömänä.
Mun mieltä lämmitti eilen kun joku teiniäiti käveli perse ketkuen rattaiden kanssa käynnistellen silmäpeliä jonkun vastaantulevan nuorukaisen kanssa. Nuorukainen ei ollut näkevinään kyseistä tyttöä, vaan vinkkasi minulle silmää. Ai että mä nauroin. Ja mä kolkuttelen tässä kolmeakymppiä, se mies oli noin 20 v.
Se rumentaa ihmistä kuin ihmistä, että ilmiselvästi kuvittelee olevansa maailman seksikkäin. Vaikka olisi bikinikunnossa, niin ylimielisyys vaan tekee rumaksi. Kyllä mä nyt kehtaisin bikineissä näyttäytyä minäkin, siinä 50 kilon huitsaleissa pyörii paino, mutta se teinimamma oli varmaan kymmenen kiloa mua laihempi, ja se alko olla jo aika rumaa.
Mistä tulikin mieleeni, miksi laihat pukeutuu bikineihin? Tulee mieleen hitler ja keskitysleirit...
Kaikkien muidenkin pitäisi hävetä itseään, koska sä häpeät itseäsi...
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 02:31"]
Olen itse läski ja mietin samaa. En koskaan käy yleisillä uimarannoilla uimassa, minusta pitäisi ajatella vähän miltä näyttää. Terv. nainen bmi 40
[/quote]
Mä en pukeudu bikineihin koska mulla on kamala ruttunen vatsanahka. Sellainen roikkuva, uuh sexy. Raskausvamma.
Mua taas karmii enemmän katsella niitä langanlaihoja luuviuluja joilta kylkiluut näkyy monen kymmenen metrin päähän. Ovat kuin jotain raatoja savannilla...
Ihan vaan sun ja kaikkien muidenkin samanlaisten kiusaksi. ;) Katsos kun tämä on sen verran vapaa maa, että minkä näköinen tahansa saa pukeutua bikineihin rannalla. Näin muuten eilen rannalla paitsi lihavia, myös vanhoja ruttuisia naisia, naisia joilla oli leikkausarpia kropassa, sairaalloisen laihoja naisia, raskaana olevia naisia, juuri synnyttäneitä naisia joilla ei ollut vatsa vielä palautunut, rinnattoman naisen ja kaikenlaisia naisia bikineissä rannalla! Mielestäni on mukavaa, kun on erilaisia ihmisiä olemassa. Eikä vois vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelee mun läskeistä. :D
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 08:23"]
Ihan vaan sun ja kaikkien muidenkin samanlaisten kiusaksi. ;) Katsos kun tämä on sen verran vapaa maa, että minkä näköinen tahansa saa pukeutua bikineihin rannalla. Näin muuten eilen rannalla paitsi lihavia, myös vanhoja ruttuisia naisia, naisia joilla oli leikkausarpia kropassa, sairaalloisen laihoja naisia, raskaana olevia naisia, juuri synnyttäneitä naisia joilla ei ollut vatsa vielä palautunut, rinnattoman naisen ja kaikenlaisia naisia bikineissä rannalla! Mielestäni on mukavaa, kun on erilaisia ihmisiä olemassa. Eikä vois vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelee mun läskeistä. :D
[/quote]
tyypillinen ranta, jossa naaraspuoliset suomalaiset siiderivalaat ja jokinorsut käyvät kylpemässä...
En tiedä. Miksi laihat ja rumat naiset käyttävät bikinejä?
Ratkaisu,RATKAISU ongelmaan. Kielletään kaikki bikinit paitsi koot 36A-38B.Muuut saa vaikka nakuilla rannoilla kaikkine läskeineen.