Miks läskit pukeutuu bikineihin?
Onhan se nyt vaan ihan saatanan kamalan ja irvokkaan näköistä. Ihan vaan tiedoksenne, että ei se läski näytä yhtään paremmalta ruksettuneenakaan.
Kommentit (51)
Jos näen huomenna rannalla bikineihin pukeutuneen luun, niin menen suoraan psykiatrian päivystykseen. Pitäisikö ap:n harkita lääkärissä käyntiä.
Ärsyttää vieläkin kirjoitusvirheet. Lukekaa se aivopierunne uudelleen ennen kuin postaatte!
Itse aiheeseen sanon vain että mielummin läskiä mahassa kun päässä, niin kuin sinulla ap.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 22:45"]
Ei bikineihin pukeuduta ja/tai rannalle mennä itseään näyttelemään. Vai meneekö joku? Eivätkös naiset pukeudu bikineihin ja mene rannalle nauttiakseen lämmöstä, ruskettuakseen???
[/quote]
Kyllä kuulemma pukeudutaan bikineihin ja mennään rannalle nimenomaan näyttäytymään. Tämän opin, kun tällä samaisella palstalla kyseltiin neuvoja, kuinka biitsipäivää varten kuuluu meikata oikeaoppisesti. Ilman meikkiä ei kuulemma pidä rannalle mennä maisemaa rumentamaan.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 23:00"]
Mun mielestä bikinit ei sovi aikuisille, ne on pikkutyttöjen vaatteita.
[/quote]
todellakin mieluummin naisten kuin pikkutyttöjen vaate!
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 23:00"]
[/quote]
Bikinit eivät todellakaan ole pikkutyttöjen vaatteita. Mitä ne jollain yläosalla tekee, kun ei ole tissejä? Pikkutyttöjen kuuluu käyttää uimapukua tai pelkkää alaosaa.
Kaikilla on oikeus pukeutua bikineihin. Lisäksi joillakin rannoilla ei ole pukukoppeja/pukukopit ovat epäsiistit --> bikinit on huomattavasti helpompi vaihtaa rannalla kuiviin (vert. koko uikkari) esim. pyyhkeen/mekon alla.
Jos ottaa aurinkoa, niin mitä vähemmän vaatetta=sitä parempi. Bikinit myös tukevat povea paremmin vert. (kaarituellinekin) uimapuku, koska yläosia saa eri kokoisina (ympärys&kuppi) uikkareissa yleensä on vain kokoja M/L/XL tai 42/44/46 tmv. jolloin koko on sinne päin, ei tismalleen oikea (vert. 80F).
Lisäksi yleensä jos ihminen koittaa peittää jotain, se kiinnittää vain enemmän huomiota. Jos uimassa on lihava ihminen bikineissä/uikkareissa/uimahousuissa normaali (HUOM: normaali ei ole kanssaihmisiä neuroottisesti kyttäävä läskien vihaaja!) rannalla olija ei huomaa asiaa (eli sitä että joku on toisia lihavampi). Mutta jos lihavalla on t-paita päällä uidessa, moni katsoo ja huomaa sen lihavan, koska hän on poikkeavasti pukeutunut (ei uima-asua kuten muilla polskijoilla) joku saattaa jopa säikähtää onko joku tippunut vahingossa veteen kun vaatteet päällä jne.
ja vittuako se sulle kuuluu!kato muualle!
Laitan bikinit, koska uin!
Uimapuku ei pysy yhtä hyvin, valuttaa liikaa vettä ja on sitä paitsi usein liian LYHYT.
Aika sama näillä mitoilla, peitänkö vatsani vai ei, en tiennyt että se on muista noin kovin kiinnostavaa.
Rannalle menen uimaan. Itsensä kärventäminen on minusta todella tyhmää ja mautonta asusta riippumatta. Aurinkoa ottamaan pukeutuisin burkhaan tai muuhun vastaavaan. Jos menisin, mutta en mene.
nimim. 2 m, 100 kg :D
Mä olen pitkäselkäinen läski, kokouikkari pureutuu persvakoon ja tissit ei peity kunnolla. Trust me, kokouikkarissa olen vielä irvokkaampi näky!
Pikkutytöt bikineissä. Silmäkarkkia. Yyhoo tatska plösö bikineissä. Oksennus.
No joo, mä ostin ensimmäistä kertaa elämässäni kokouikkarin koska en kehtaa synnytyksen jälkeen hillua bikineissä.
Ei olisi pitänyt ostaa. Näyttää siltä, että minulla olisi roikkuvat tissit, ei tue yhtään! Mutta kun halvalla sain enkä mahtunut bikineihin. En kehtaisi ostaa kalliita ja hyviä bikinejä yhden kesän takia.
Aion nimittäin olla entisissä mitoissa ensi kesänä.
Eli -20kg siihen mennessä pitäisi tiputtaa.
Kun vain olisi ne bikinit, mieluummin ne kuin huonot kokouikkarit.
Aijaijai, pakko vastata vaikka provo onkin: koska vietin kukkeimmat vuoteni (silloin ihan kivaa) kroppaani häveten, otan vahingon takaisin paistattelemalla päivää bikineissä ihan sumeilematta myös yleisillä rannoilla nyt, kun olen 40. Nykyään ei nimittäin yhtään enää kiinnosta, mitä muut rannalla olijat ajattelevat mun kropasta. Hähää! Tikahtukaa raivoonne!
Siksi koska näytän paremmalta niissä.Eivät muuten ole mitkään lappubikinit vaan oikeasti sopivat.Toisekseen tilintalit välitän,mitä joku ajattelee.Se (-kin) kiva puoli on aikuisena olemisessa,että voi ihan vaan hymähtää toisten jutuille.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 00:14"]
Lisäksi joillakin rannoilla ei ole pukukoppeja/pukukopit ovat epäsiistit --> bikinit on huomattavasti helpompi vaihtaa rannalla kuiviin (vert. koko uikkari) esim. pyyhkeen/mekon alla.
[/quote]
Muuten samaa mieltä, mutta miksi pitää vaihtaa pyyhkeen alla. Nätit naisvartalot menevät ihan hukkaan. :'(
Olen itse läski ja mietin samaa. En koskaan käy yleisillä uimarannoilla uimassa, minusta pitäisi ajatella vähän miltä näyttää. Terv. nainen bmi 40
Sellaista naista ei olekaan, joka ei olisi seksikäs näky bikineissä. Siispä rannalla tavataan taas huomenissa - minun puolestani tervetuloa koko AV! :)
t. Yötöissä lusiva M25
Kyllä paras näky ovat teidän lapset bikineissä.
Harvat mammat ovat niin kiihottavia, että ottaisin heidät sänkyyni tyttölastensa kanssa.
Palstalla aina kesan tullen kauhistellaan kaljamahaisia miehia. Ei se kaljamahainen bikinirouva sen paremman nakoinen ole, no ehka vahemman karvainen.
Monesti olen ihmetellyt etta eiko Suomessa myyda kokovartalopeileja tai jos myydaan niin ostaako niita kukaan kun ei nayta olevan mitaan itsekritiikkia.
Seuraavalla rantalomalla suosittelen kaymaan kunnon uimapukuliikkeessa missa osaavat myyda sopivan puvun.