Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi isoa naista tuijotetaan?

Vierailija
27.07.2020 |

Jos on isokokoinen, ei nyt mikään jättiylipainoinen, mutta pitkä ja roteva/pulleahko. Miksi ihmiset tuijottaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet vain. Vai oletko kovaääninen? Silloin ehkä katsotaan.

Vierailija
2/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljainen ja ns naapurintyttömäinen... isokokoinen vain ja pitkä :( eniten hävettää jos huomaan jonkun komean miehen tuijotuksen tai minua paljon lyhyempien ihmisten. Tulee sellainen kummajainen olo.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä kuvittelet ettei ap:ta tuijoteta vaikka hän niin sanoo etkä ole edes paikan päällä? Aikamoinen kuvittelu siellä! ohis

Vierailija
4/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, pääsit juuri palstahullujen galleriaan - olet isonaishullu.

Vierailija
5/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljainen ja ns naapurintyttömäinen... isokokoinen vain ja pitkä :( eniten hävettää jos huomaan jonkun komean miehen tuijotuksen tai minua paljon lyhyempien ihmisten. Tulee sellainen kummajainen olo.

Ap

Elä nyt mitään tuollaista häpeä. 

Sattuipa eräs hassu juttu yksi päivä kaupassa. Siellä on töissä eräs kassaneiti, jonka kanssa on joskus vaihdettu muutama hymy (ehkä kuvittelin jotain, ehkä en). No tietenkin siinä kassalla hän on aina istunut penkillään kun olen ohi mennyt.

No nyt yksi päivä tuli tämä sama kassaneiti vastaan kaupan käytävällä. Tunnelma oli jotenkin huvittava kun minä olin varmaan 25 cm häntä lyhyempi. Kovin huvittuneelta hänkin vaikutti.

Miksi isokokoisten naisten pitää hävetä ? Siksikö, että pelätään miesten karsastavan itseään pidempiä / isompia naisia? Jos minua pidempi nainen kiinnostuisi minusta niin näkisin asian lähinnä siten, että minussa on miestä isommallekin naiselle.

-M, 167 cm

Vierailija
6/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Elä nyt mitään tuollaista häpeä. 

Sattuipa eräs hassu juttu yksi päivä kaupassa. Siellä on töissä eräs kassaneiti, jonka kanssa on joskus vaihdettu muutama hymy (ehkä kuvittelin jotain, ehkä en). No tietenkin siinä kassalla hän on aina istunut penkillään kun olen ohi mennyt.

No nyt yksi päivä tuli tämä sama kassaneiti vastaan kaupan käytävällä. Tunnelma oli jotenkin huvittava kun minä olin varmaan 25 cm häntä lyhyempi. Kovin huvittuneelta hänkin vaikutti.

Miksi isokokoisten naisten pitää hävetä ? Siksikö, että pelätään miesten karsastavan itseään pidempiä / isompia naisia? Jos minua pidempi nainen kiinnostuisi minusta niin näkisin asian lähinnä siten, että minussa on miestä isommallekin naiselle.

-M, 167 cm

Ihana :)

Vierailija
7/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuijotin tänään viereiseen autoon mennyttä naista, koska hänellä oli sininen mekko ja kuparin väriset puoleen selkään saakka pitkät kiharat hiukset..hän näytti tosi nätiltä, mutta kun huomasi minun katsovan tuli sellanen fiilis että hänestä tuntui että katson,koska hän oli minua isokokoisempi.

Yritin hymyillä,mutta en tiedä menikö viesti perille että en tarkkillut kiloja vaan kaunista kokonaisuutta.

Vierailija
8/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesestä ruokaa kirjoitti:

Minä tuijotin tänään viereiseen autoon mennyttä naista, koska hänellä oli sininen mekko ja kuparin väriset puoleen selkään saakka pitkät kiharat hiukset..hän näytti tosi nätiltä, mutta kun huomasi minun katsovan tuli sellanen fiilis että hänestä tuntui että katson,koska hän oli minua isokokoisempi.

Yritin hymyillä,mutta en tiedä menikö viesti perille että en tarkkillut kiloja vaan kaunista kokonaisuutta.

Vau kuulostaa kieltämättä upealta näyltä

Vierailija
9/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ruokapaikassa oli ISO nainen syömässä, ei mikään läski vaan oieasti iso nainen.

Sori jos tuijotin, mutta jollain pervolla tavalla alkoi kuumotella.

Vierailija
10/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Tänään ruokapaikassa oli ISO nainen syömässä, ei mikään läski vaan oieasti iso nainen.

Sori jos tuijotin, mutta jollain pervolla tavalla alkoi kuumotella.

Missä päin Suomea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi