Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten säästät ruokakuluissa viikon kaupunkilomalla?

Vierailija
26.06.2013 |

Pitäisi tiristää kulut alle 50 eur/pv. Onnistuuko miten? Mitä mukaan matkalaukkuun?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oltiin lähdössä Pariisiin, matka maksettu kauan aikaa sitten ja autokauppias otti yhteyttä. Oltiin vaihtamassa autoa jo pidemmän aikaa ja kauppias soitti kun tuli hyvä vaihtoauto.

oltiin ihan kusessa, matkalle oli vain pari sataa rahaa. Siinä kaikki mietittiin ja jääkaappi käytiin läpi. Mulla on pieni vedenkeitin, otettiin se mukaan, kaapista löytyi turkista ostettua sitruunateetä, n 80% sokeria tai enemmän, jauheliha kuivatettiin ja muruina otettiin mukaan. En muista mitä kaikkea otettiin, näkkileipää ainakin. Mulla oli työn puolesta lounasseteleitä jotka kävi lähikauppaan ruokaostoksille.

hotelli oli onneksi keskustassa ja aamiainen kuului hintaan. Laukku täynnä croisantteja lähdettiin aina aamiaiselta. 

Vieläkin muistellaan matkaa vaikka siitä on reilusti yli 10 v aikaa. Mulla oli meinaa kamera mukana ja kesti monta kk ennen kuin pystyin teettämään kuvat, tästä päättelen tapahtuneesta on yli 10 v.

mukava matka kaikesta huolimatta.

Vierailija
22/25 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt tuhdin aamiaisen ja pakkaat aamupalapöydästä pari leipää ja keitetyn kananmuna taskuuN. Niillä pärjäät illalliseeN jonka voi sitten huoletta syödä ravintolassa..

VedenkeitiN on ihan näppärä mukana voitte keittää päiväkahvit pikakahvista ja syödä vaikka pikapuuroa, tai sitten leipää ja jugurttia tms lähikaupasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ruokailu on aika olennainen osa matkustamista, varsinkin Italiassa. Tosin 50e per henkilo Roomassa on kylla aika hyva budjetti, etta silla ei kylla varsinaisesti tarvitse saastella. Kunhan ei nyt siihen Colosseumin viereiseen huijauspitseriaan mene:D

Vierailija
24/25 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään! Mulle suurin nautinto on juurikin hyvien ravintoloiden testaus, paikalliset ruuat ja leivonnaiset. Joka päivä testattava joku hyvä lounaspaikka, ip kahvit kakkuineen tai jäätelöä nyt ainakin sekä kunnon illallinen. Ei Mich* ravintolat välttämättä vaan vasta nousussa olevat tai esim kaupungin vanhin tms.

Vierailija
25/25 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lomalla nipistä, mutta kaveri etsii aina sen paikallisen Lidlin ja hoitaa ruokailut euroopassa siten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän