Sanoin juuri miehelleni, että aion pettää häntä.
Ei varmaan uskonut, mutta tosissani olin. Mä en jaksa enää seksittömyyttä. Pidän seksistä varsinkin nyt kun olen viimein alkanut saamaan orgasmeja. Muutama vuosi on jo mennyt niin, että ihan yhden käden sormissa on laskettavissa ne seksikerrat ja ihan parissa kertaa olen ehtinyt saamaan orgasmin, koska mies laukeaa niin pian. Alle minuutin on mennyt ja max 5min. Mies on sanonut suoraan, että ei jaksa, vaikka mä olisin valmis hoitamaan kaiken. Sen ei tarvis muuta ku maata selällään.
Äsken tultiin kotiin ja teki kauheasti mieli ja ihme kyllä mieskin oli mukana. Saatiin homma alkuun, niin eikös mies jo sano että älä liiku tai hän tulee. No eihän siitä sit mitään tullut. Miten mä voin nauttia jos ei saa liikkua ja jos liikun niin äijä laukee. Jätin leikin siihen ja lähdin pahantuulisena suihkuun. Suihkusta tultuani, sanoin että ellei tämä homma muutu, niin ihan varmana petän lähiaikoina.
Kommentit (23)
Huomenna saan vihdoinkin hyvää seksiä. En aio tästä kuitenkaan miehelleni kertoa, koska miksi pahottaisin hänen mielensä turhaan.
Avioliittomme jatkuu huomisen jälkeen samanlaisena seksittömänä elämänä. Tunteita on vain miestäni kohtaan ei tätä petikumppania kohtaan.
AP
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 21:33"]
Huomenna saan vihdoinkin hyvää seksiä. En aio tästä kuitenkaan miehelleni kertoa, koska miksi pahottaisin hänen mielensä turhaan.
[/quote]
Onnea sulle. Parhaimmillaan pettäminen on kaikkien osapuolten onni. Ehkäpä miehesikin päätyy samaan ratkaisuun (ellei jo ole)? Näin voitte yhdessä elää seksitöntä avioliittoa jossa kumpikin puolisko tyydyttää seksinnälkänsä salaa ulkopuolisen kanssa.
Asiaa! Jos mies ei ole kuin elokuvien myyttinen orhi, niin pettämään, pettämään, joka aamu sännätään.