Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rela-tippoja pariviikkoisen masuvaivoihin? Onko kukaan antanut näin pienelle?

13.07.2006 |

Eli meillä vauva kipuilee ilmavaivojen kanssa ja nyt pitäisi aloitta d-vitamiinikin. Kannattaisiko noita relatippoja alkaa antamaan? Onko kokemuksia onko auttanut? Kiitos :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän vauva kyllä jo 3kk mutta aloitettiin pitkän ripulin hoitoon ja noin viikossa auttoivat. Nyt ovat päivittäisessä käytössä ja hyväksi havaittu.

Vierailija
2/7 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo muutaman päivän ikäisestä, kun olin kuullut sen hyvistä vaikutuksista. Eikä mitään ongelmia ole ollut. Kannattaa kokeilla, olen kuullut, että jotkut tosin ovat saaneet masuvaivoja rela -tipoista. Mutta meillä siis mennyt hyvin, suosittelen!

-Terppari ja poika 4kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poitsulla oli ilmavaivoja, vatsasta kuului oikein " murinaa" .

Aloitimme rela-tipat ja vaivat loppuivat siihen. Tipat lopetimme poitsun ollessa 3kk. Niin tipat aloitimme hieman paripäivää myöhemmin kuin d-vitamiinit.

nurse+yökyöpelipoika 6kk13pv

Vierailija
4/7 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin vauvalle Rela-tippoja, tosin ei ollut mahavaivoja vaan ajattelin että eipä sitten tulekaan. Tipoista alkoivat kipuitkut, jotka loppuivat kun lopetin tipat... Kokeilin vielä kuukauden iässä uudestaan ja sama juttu, taas tuli mahavaivaa. Mutta kannattaa ilman muuta kokeilla, niin paljon olen itsekin kuullut niistä myönteistä. Itse ajattelin kokeilla uudelleen taas siinä vaiheessa kun siirrytään kiinteisiin, tällä hetkellä saa vauva tyytyä mun syömiin maitohappobakteereihin...

-Aranja ja poikanen 3 kk+

Vierailija
5/7 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni viikon ikäisestä alkaen ja se yksi pullo käytettiin mutta lisää ei ostettu, kun mitään apua niistä ei ollut. Neidillämme ilmavaivoja myös ja harvoin kakkaa ja nuo tipat ehkäpä pidensivät vielä kakkaamisväliä, oli kerran huimat 6vrk. Nyt aloitettiin tänään Cuplaton-tipat ja tuntuu heti että näista taitaa olla apua...:) Maitoallergiaa jo epäilin ja epäilen kyllä vieläkin hieman mutta muutaman päivän sisällä tuon sitten huomaa varmasti, jos itkut vähenee. On tuo neitimme jo tarpeeksi huutanutkin ja ikää nyt 2,5kk.

Vierailija
6/7 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan annettu rela tippoja 3 viikon iästä.. meilläkin aluksi tuli tipoista vatsan väänteitä mutta helpottuivat kun laskin ensi annosta 2 tippaan ja lähdin siitä korottamaan siihen 5 tippaan minulla itselläkin nimittäin meni vatsa sekaisin kun otin 5 tippaa kerralla kokeeksi :) meni muutama viikko kun sitten nostettiin varovasti tipat 5..

tikunen ja sara sekä eetu 5 kk

Vierailija
7/7 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rela-tippojahan annetaan sairaalassakin vastasyntyneille, jos saavat antibiootteja. Meillä rela-tipat ei sopineet, joten vaihdoimme Gefilus-kapseleihin. Eli jauhe lusikkaan ja rintamaitoa päälle. Sekoitetaan ja suuhun. Hyvin mennyt