Miehen "katoamiset"
Mies "katoaa" välillä yht äkkiä, ei vastaa puhelimeen eikä välttämättä tule kotiin yöksi.
Selvittelee kuulemma ajatuksiaan..
Pettää vai ei? kaikki vinkit tervetulleita miten saan selville jos pettää
Kommentit (47)
Voi pettää tai sitten ei, mutta suhteen kannalta joka tapauksessa huolestuttavaa, jos mies ei voi puhua siitä, mitä ajatuksia täytyy selvitellä eikä edes etukäteen sanoa milloin aikoo olla yötäkin pois. Meillä mies alkoi tehdä tuollaista puolisen vuotta ennen lähtemistä. Oli poissaoleva arjessa ja tarvitsi yhtäkkiä paljon aikaa yksin. Meidän tapauksessa kuviossa ei ollut toista naista, mutta mies yksinään mietti eroa, puhumatta edes kysyttäessä siitä mitään minulle.
Henkistä väkivaltaa, ei kuulu parisuhteeseen. Vaihda lukot.
Olen tuo katoa itse tyyppi. Tähdennän kirjoitustani, että kyllä parisuhteen pitäisi tasavertainen olla. Hyväksyiskö mies katoamisesi?
Ei kuulosta pettämiseltä vaan siltä että joko on pahoja ongelmia, joista ei halua sinulle kertoa, tai on mitta täynnä ja miettii eroa. Tai haluaa omaa aikaa, että selviää eroamatta.
Onko se pettäminen siinä se pääasia? Eikö se ole tarpeeksi huolestuttavaa että katoaa tuolla tavalla? Minä en haluaisi tuollaista parisuhdetta, missä asioista ei puhuta.
Älä ole kynnysmatto. Ei kuulu normaaliin suhteeseen katoaminen tai pitkäaikainen mykkäkoulu. Jätä se. Mies ei arvosta sinua YHTÄÄN.
Ei se petä. Ihan samat kun mulla sillon kun olin suhteessa. Lähtee yhtäkkiä, ei vastaa puhelimeen, ei tule yöksi kotiin... Päihderiippuvuus. Se vetää aineita jollei haise viinalle.
Pettää se, sinut ja parisuhtees Tiedän naisen, joka tekee tätä ja löytyy Tampereelta kuuluisan "koomikon" sohvalta.
Varmaan on löytänyt nuoremman ja hoikemman
Sinänsä sama pettääkö fyysisesti toisen ihmisen kanssa. Tuo on jo aika hardcore henkistä väkivaltaa. Parisuhteessa ei vain kadota, se elämä missä mennään ja tullaan ilmoittelematta vailla velvollisuuksia kuuluu sinkulle. Miksei mies ole sinkku jos haluaa olla yksin?
Pettää. Vaikkei pettäisikään, ei kunnioita sinua yhtään. Henkistä väkivaltaa, miksi ihmeessä roikut tuollaisessa suhteessa? Älä ole kynnysmatto.
Pettämisestä en tiedä mutta eihän tuo "mies" kunnioita tai arvosta sua pätkääkään. Ite ainakin antaisin mennä kun toinen osoittaa noin selvästi että sitä ei kiinnosta.
Ei tuo mikään parisuhde ole, tommosten ihmisten pitäisi tajuta pysyä yksin kun eivät pysty kohtelemaan toista kuten kuuluu. Sehän kävelee sun yli törkeästi.
Kyttää, kyttää, kyttää...
Asenna nilkkapanta vielä?
Vierailija kirjoitti:
Kyttää, kyttää, kyttää...
Asenna nilkkapanta vielä?
Taidat olla sinkku? Sulle on ok, että et tiedä missä kumppania yönsä viettää?
Eihän tommosella miehellä tee mitään
Minulla oli aikanaan miesystävä, joka harrasti tuontyyppistä.. Lähti muka itsekseen reissuun kun oli ahdistunut työstään eikä hänelle "saanut" soitella yms.
No, oli jonkun toisen naisen kanssa esim Tukholmassa yms. Että semmoista.
Kuulostaa tosi oudolta.. Eikö sulla siis ole mitään käsitystä missä mies on? Eiköhän hän ole jonkun toisen naisen luona. Mitä mies noiden "katoamisten" jälkeen aina sanoo kun tulee kotiin? Kauanko tuota on jatkunut?
Seuraavalla kerralla katoaisin itse sillä välillä kun mies ottaa omaa aikaa siitä ilmoittamatta. Ei toi jätkä välitä susta pätkääkään, ihan sama onko naisen luona vai ei.
Kiinnostunut mies osoittaa kiinnostuksensa ja tekee kaikkensa yhdessä olon eteen. Mitä toi mies on tehnyt?
Sinä et nyt vaan kuulu niihin kiinnostuksen kohteisiin.
Pyydä mieheltä se lukkosepän numero. En sietäisi tuota.
Vinkki; katoa itse.