Lue keskustelun säännöt.
Pukeutumisapua :)
25.06.2013 |
lauantaina kuopioon viinijuhlille, paikalle menen 19 kieppeillä. Vaatetus: mustat leggingsien näköiset tiukat trikoohousut, yläosa on sellainen toppi, selästä avoin. Toppi on uusi vero modasta ja siinä on sellainen valkomusta siksak-kuvio. nudetmataltatkengät ja laukku
Mutkuitenkin, onko ne leggarit nyt ihan turhat, mulla ei oo muita tarpeeksi muodikkaita
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyi kamala. Mikä vika olisi klassisen coctail-mekon hieman ehkä rennommassa ja kesäisemmässä versiossa? Pituudestasi riippuen 2-5" korot alle ja menoksi. Ei voi pettää.