MÄ HALUAN LÖYTÄÄ ASEKSUAALISEN MIEHEN!
Jonka kanssa tullaan toimeen ja haluttaisiin parisuhteeseen!!
Nyt pyydän että kaikki lähettää hyvän toiveen meidän puolesta ja löytäisimme toisemme!
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aseksusalille pitäisi ystävyyssuhde riittää, seksihän on ainoa mikä erottaa parisuhteen ystävyydestä, ja seksiä et halua.
Eikö sinulla ole yhtään miespuolista kaveria ?
Mutta jos ihmiset voi harrastaa seksiä tuntemattomien/ ystävien kanssa,
niin miksei kolikon toinen puoli voi olla se että ilman seksiä voi olla romanttinen rakkaus suhde?
Edelleen mun maailmankuva on vain niin kertakaikkiaan erilainen etten näe miten voi olla mahdollista.
Ystävä ja kumppani on niin eri asioita.
Eijän se riitä alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aseksusalille pitäisi ystävyyssuhde riittää, seksihän on ainoa mikä erottaa parisuhteen ystävyydestä, ja seksiä et halua.
Minulla ei kyllä ole tapana suudella ystävieni kanssa. Tai asua heidän kanssaan.
Minulle sopii hyvin olla ilman seksiä, viime kerrasta taitaa olla jo yli 10v ja sekin oli pitkässä ex suhteessa aika huonoa että eipä edes tee mieli enää.
Eli haluat bestiksen joka on mies, et parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Käykö impontetti tai kaappihomo?
Varmaan impotentti paremmin kun kaappihomoon rakastuessa voisi suhde kaatua homoseksiin. Mustasukkaisuus on sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Entä läheisyys, hellyys, arjen jakaminen? Olisko sun mielestä ok, jos oma miehesi tyydyttäisi naispuolisen aseksuaalisen kaverinsa hellyyden kaipuuta esim sylikkäin loikoilemalla ja silittelemällä? Eihän se ole seksiä, joten varmaan kuuluu sun mielestä ihan ystävyyteen sellainenkin?
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olen vegaani joka etsii pihviä.
Tuskinpa olet vegaani...
Vierailija kirjoitti:
Ja sinulla on romanttisia tunteita bestistäsi kohtaan niinkö?
Onpas täällä joillain köyhä parisuhde, kun ei sisällä mitään muuta kuin seksiä. Itse kutsun sellaista panosuhteeksi. Parisuhteeseen vaaditaan paljon enemmän kuin vain seksi.
Minä olen geliaagikko joka etsii vehnästä.
Parisuhde on intensiivisempi kuin kaverisuhde. Siihen sitoudutaan. Tunnetasolla ja usein myös taloudellisesti. Aivan eri asia kuin kaverisuhde!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole yhtään miespuolista kaveria ?Mutta jos ihmiset voi harrastaa seksiä tuntemattomien/ ystävien kanssa,
niin miksei kolikon toinen puoli voi olla se että ilman seksiä voi olla romanttinen rakkaus suhde?Edelleen mun maailmankuva on vain niin kertakaikkiaan erilainen etten näe miten voi olla mahdollista.
Eijän se riitä alkuunkaan.
Miksi ei kelpaa parisuhde heteron kanssa joka harrastaa seksiä jonkun muun kanssa?
Mitä haluan aseksuaalina naisena aseksuaalilta mieheltä: kaikkea samaa mitä puolisolta, mutta en kosketusta genitaaleihin.
Jos käsitys on se, että puoliso on vain kaveri jonka kanssa hiplataan sukupuolielimiä, en ihmettele jos ei ymmärrä. Tunnen vaan vähän sääliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän aseksuaaleilla ole romanttisia tunteita, ne perustuvat aina seksuaaliseen vetovoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessäääää kirjoitti:
Täytyy kyllä miehenä ihan miettiä, miksi ihmeessä haluaisin parisuhteeseen, jossa ei olisi seksiä.
Toki sellaiseen tilanteeseen voi ajautua vuosien mittaan, mutta että vapaaehtoisesti alusta alkaen... hmm...Et varmaan ole ymmärtänyt mikä on aseksuaalinen?
Eihän aseksuaalinen mies edes halua seksiä. Ja parisuhteessa olemisessa yleensä on monia hyviä puolia/asioita, jotka eivät liity seksiin, joten miksi aseksuaalinen mies ei voisi haluta parisuhteeseen?Mutta pitää olla juuri aseksuaalinen mies... hmm
Aseksuaalinen ”mies”. Tai miesoletettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole yhtään miespuolista kaveria ?Mutta jos ihmiset voi harrastaa seksiä tuntemattomien/ ystävien kanssa,
niin miksei kolikon toinen puoli voi olla se että ilman seksiä voi olla romanttinen rakkaus suhde?Edelleen mun maailmankuva on vain niin kertakaikkiaan erilainen etten näe miten voi olla mahdollista.
Eijän se riitä alkuunkaan.Miksi ei kelpaa parisuhde heteron kanssa joka harrastaa seksiä jonkun muun kanssa?
Koska romanttinen rakkaussuhde on kahden ihmisen välinen. Ei siihen kuulu kumppanin pettäminen, pettäminen satuttaa aseksuaalia ihan samalla lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän aseksuaaleilla ole romanttisia tunteita, ne perustuvat aina seksuaaliseen vetovoimaan.
Vain teinien maalimassa seksi=romantiikka. Aikuisten maailmassa ne ovat kaksi eri asiaa, joilla ei välttämättä ole edes mitään tekemistä keskenään. Seksi ei vaadi romantiikka eikä romantiikka seksiä. Opit ymmärtämään, kun kasvat aikuiseksi ja rakastut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluan aseksuaalina naisena aseksuaalilta mieheltä: kaikkea samaa mitä puolisolta, mutta en kosketusta genitaaleihin.
Jos käsitys on se, että puoliso on vain kaveri jonka kanssa hiplataan sukupuolielimiä, en ihmettele jos ei ymmärrä. Tunnen vaan vähän sääliä.
Ethän sä tarvitse kuin hyvän ystävän jonka kanssa voit tehdä jotain. Voitte asua yhdessäkin, mutta ei se ilman ihastusta ja himoa ole parisuhde.
Mitä sä teet parisuhteessa?
Itsekään en pidä seksistä, minulle parisuhde ois tuskaa kun parisuhteessa pannaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh heh heh heh. Olen romanttisin nainen mitä tuntemani miehet tietävät. Silti romanttisin ja rakkauden täyteisin. Se ei vaan ilmene seksuaalisuutena.
Mutta pitää olla juuri aseksuaalinen mies... hmm