Kannattaako kurikset hankkia lapselle, jos ei ole pakko?
Elikkäs tilanne se, että tähän asti on ollut päiväkodissa pakolliset ja nyt tulevassa eskarissa ei ole pakko olla, jos on vedenpitävä puku. Kummikohan se nyt sitten kannattaisi tehdä, jatkaa kuriksilla kuten tähänkin asti vai jättää pois. Lapsi on kyllä ihan hyvin niitä pukenut. Mutta sitten jos muilla ei olekaan, niin ei sekään ehkä ole kivaa.
Kommentit (6)
Meillä ei ole käytetty sen jälkeen kun lapset oli jotain 3 vuotta. Ihan turhat, päiväkodin takia niitä silti on pitänyt ostaa.
Minä käytän kuriksia vieläkin, eikä ikää vasta ku 47. Ihanaa keltaisissa kumppareissa ja keltaisessa kurahousuissa kulkea sateella. Eikä välttis kiire kotia jos iskee isompi tai pienempi hätä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole käytetty sen jälkeen kun lapset oli jotain 3 vuotta. Ihan turhat, päiväkodin takia niitä silti on pitänyt ostaa.
Ei nyt ihan turhat sentään. Eikö teillä eteisen ole yltä päältä kurassa kun lapset tulee sisään? Itse ainakin olen sen kokenut kätevänä, että kurahousut voi riisua jo oven ulkopuolella ja loput riisumiset sujuvat siistimmin eteisessä. Ja kurahousut ja kumpparit ja kurarukkaset voi viedä suoraan kylpääriin huuhdeltavaksi.
t: 1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ihan turhat sentään. Eikö teillä eteisen ole yltä päältä kurassa kun lapset tulee sisään? Itse ainakin olen sen kokenut kätevänä, että kurahousut voi riisua jo oven ulkopuolella ja loput riisumiset sujuvat siistimmin eteisessä. Ja kurahousut ja kumpparit ja kurarukkaset voi viedä suoraan kylpääriin huuhdeltavaksi.
t: 1
Emme ole kotona juuri lainkaan käyttäneet, vain päiväkodissa.
Kuinka suurella osalla ne mahtaa siellä olla eskarissa? Puolet?
Viime talvi ainakin oli etelässä tosi kurja, nii meillä käytettiin niitä esikoululaisella sekä esikoulussa että kotona ja koululaisellakin oli käytössä kotipihalla.
Jos pukemiset sujuu hyvin, kannattaa varmaa ainakin alkuun jatkaa kuriksilla.