Tupakoiva nainen näyttää aina roskasakilta.
Posket lommolla baarin pihassa toinen käsi vatsan ympäri kiedottuna röyhyttelevä nainen on mielestäni väistämättä alaluokan näytekappale. Juuri ja juuri siedän miehillä saman tavan. En tiedä, miksi se naisilla näyttää mielestäni niin vastenmieliseltä. Ehkä siksi, että olen itse nainen, enkä voisi kuvitellakaan itselleni niin noloa ja säälittävää tapaa.
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 19:10"]
Vittuuks kyyläät, hanki elämä. Saat viel joku päivä turpaas joltain roskasakkilaiselta.
[/quote]
Epäilemättä saan. Vittua en kylläkään kyylää. Tumppaatko ensin, ennen kuin mäjäytät vai onko vaarana saada myös palovamma?
-ap
pimppi, kikkeli, tisut. aajaaaaaaaaaaaaaa. onpa mun 20v. vanha konjakki gudaa.
pointti että ei ole kivaa jakaa ketään rahamäärän mukaan, mitä "wt" oikein tarkoittaa? termi on täysin väärä sillä ensinnäkin ei ole okein jakaa näin ihmisiä kukaan ei voi olla "trash" vain tupakan takia, tai jos elää asuntovaunussa, ja niin edelleen. mikä ero on köyhän kersalla joka tekee virheen ja alkaa käyttämään jotain päihdettä ja rikkaan kersalla joka ostaa tosi kalliin puhtaampaa laatua kokaiinin ja käyttää? ei mitään eroa. mitä eroa on alkoholistillä juoko pontikkaa vai konjakkia? ei mitään. mutta täällä näkee aloituksia " juhlitko wt. tapaan tai hienommin juhannusta" jotenkin joku ruma ja törkeä käytös yhdistetään rahaan. vaikka se ei ollenkaan liity käytökseen. myös ihmistä ei koskaan saa alentaa, vaikka tekeekin virheitä.
No minä vietän elämääni rennosti nautiskellen piittaamatta miltä joku tupakoidessaan näyttää. En elele nuttura kireellä pyrkien täydellisyyteen (johon arvon ap.kaan ei koskaan kuitenkaan kykene perfektionismissaan) vaan sallin itselleni ja muille myös paheita liittämättä sitä itsekurin puutokseen tai sosiaaliseen statukseen. On niin paljon muuta mielekästä tässä elämässä nähtävää ja koettavaa, ettei aika riitä miettimään noin "syvällisiä". Kas tässä onnellisuuteni salaisuus.
no ap:n aloitus ei nyt voi luokitella syvälliseksi? täytyy syvällisiäkin miettiä muuteb elämä ei suju. mutta ei kannata alentaa ketään.
Jos tupakoiva nainen antaa pimppiä, niin saa kaiken anteeksi. Kunhan ei vain lähde siinä kesken toimituksen tupakalle.
http://www.telegraph.co.uk/culture/culturepicturegalleries/8776738/Smoking-in-films.html
Tämä ei näytä kovin alaluokkaiselta..
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 18:01"]
Tupakointi on iljettävä tapa, koska tupakoijat vahingoittavat myös toisia ihmisiä. Pureskele vaikka epäsiistejä kynsiäsi, jos pitää tehdä jotain iljettävää.
[/quote]
Kertoisitko miten tupakoitsijat vahingoittavat muita ihmisiä? Fyysisestikö?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 18:01"]
Tupakointi on iljettävä tapa, koska tupakoijat vahingoittavat myös toisia ihmisiä. Pureskele vaikka epäsiistejä kynsiäsi, jos pitää tehdä jotain iljettävää.
[/quote]
Kertoisitko miten tupakoitsijat vahingoittavat muita ihmisiä? Fyysisestikö?
[/quote]
Kyllä, nimenomaan.
Samoin roskaaminen on ikävää. Kaikkein vähiten ymmärrän sitä, että yleisillä nuotiopaikoilla laitetaan tupakantumppeja tulisijalle.
itse myös huomannut tupakalla ollessa että onpa kamalan roskasakin näköistä porukkaa se joka mua halveksuen kyylää
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 17:12"]
Kaverini (nainen) aloitti tupakoinnin joskus yli parikymppisenä siitä syystä, että röökipaikoilla käydään parhaat keskustelut. Nauroinkin sitten suoraan päin naamaa, kun tämän perustelun esitti. Fiksu ja koulutettu tyttö muutoin.
[/quote]
Siellä myös monesti haukuttiin ne ei tupakoivat.
Halveksin t o d e l l a niitä, jotka eivät pääse vastenmielisestä nikotiiniaddiktiostaan eroon (nykyisin kun on nikotiinilaastarit ja -purkat ja vaikka mitä vierottautumiskeinoja saatavilla).
Kyllä ne kaljasidukkalinjalaiset ämmät ovat yhtä kuvottavia alkoholisti alkuja.
Mitä varten sä ap toisten tupakoinnista mielesi pahoitat niin kovasti? Älä katso sinne päin jos inhottaa. Taidat olla aika ylimielinen ja naurettavaa luokitella ihmisiä vain tupakoinnin perusteella. Minä tupakoin enkä ole lähimainkaan mikään "wt-muija". Tupakoin, koska se on minusta nautinnollista. Olen aina pitänyt tupakan mausta, ekasta savukkeesta lähtien. :)
Huomasin äsken, että tätä keskusteluahan käytiin jo silloin kun itse vielä tupakoin, olin tehnyt sitä nelisenkymmentä vuotta kunnes syyskuussa 2013 lopetin ja se oli todella helppoa kun sain oikeat lääkkeet. Sydäninfarktin jälkeen lääkäri kirjoitti puoliväkisin Champix-reseptin ja niin unohtui tupakointi.
On totta, että tuossa tavassa on paljon vastenmielistä, itse inhosin tuota tapaa lähes koko sauhutteluhistoriani ajan, kerran onnistuin jo lopettamaankin, mutta kännipäissäni erehdyin kokeilemaan vieläkö osaisin, osasin ja hyvin osasinkin.
Joskus sanoin, että on rumaa jos nainen polttaa kävellessään, sitten näin nuoren äidin työntävän vaunuja tupakka suussa ja mietin, että tuon rumempaa näkyä ei voi olla. Muutama vuosi sitten vastaani käveli iäkkäämpi nainen nuoremman, ilmeisesti tyttärensä kanssa. Nuorempi työnsi lastenvaunuja ja molemmilla naisilla sätkät sauhusivat, hyvä ettei sentään vaunusta noussut savumerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Halveksin t o d e l l a niitä, jotka eivät pääse vastenmielisestä nikotiiniaddiktiostaan eroon (nykyisin kun on nikotiinilaastarit ja -purkat ja vaikka mitä vierottautumiskeinoja saatavilla).
Oletkos itse koskaan tupakoinut?
Vittuuks kyyläät, hanki elämä. Saat viel joku päivä turpaas joltain roskasakkilaiselta.