Tupakoiva nainen näyttää aina roskasakilta.
Posket lommolla baarin pihassa toinen käsi vatsan ympäri kiedottuna röyhyttelevä nainen on mielestäni väistämättä alaluokan näytekappale. Juuri ja juuri siedän miehillä saman tavan. En tiedä, miksi se naisilla näyttää mielestäni niin vastenmieliseltä. Ehkä siksi, että olen itse nainen, enkä voisi kuvitellakaan itselleni niin noloa ja säälittävää tapaa.
Kommentit (49)
Tupakoiti = selkärangaton ja itsekuriton vätys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halveksin t o d e l l a niitä, jotka eivät pääse vastenmielisestä nikotiiniaddiktiostaan eroon (nykyisin kun on nikotiinilaastarit ja -purkat ja vaikka mitä vierottautumiskeinoja saatavilla).
Oletkos itse koskaan tupakoinut?
Kukaan fiksu ei ole alkanut tupakoimaan.
Olen kokeillut, enkä ymmärrä miten joku voi ottaa sen tavaksi. Mitä hyötyä siitä on?
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö ap. Olet valitettavasti väärässä. Tiedän kyllä tupakoivan naisen, joka näyttää tupakoidessa äärimmäisen coolilta ja ei kyllä yhtään miltään trashilta tms mitä nyt muotisanoja yrität av-palstan tapaan mukanokkelasti käyttää.
Siitä on kaukana mainitsemasi "posket lommolla", "alaluokan näytekappale", "röyhyttelyt" jne.
hah hah hah
Tupakointi on yhtä coolia kuin nenän kaivelu ja sen jälkeen rään syönti.
Vastenmilistä touhua. En ymmärrä miten joku tupakoimaton voi elää tupakoivan kanssa, nehän haisee aivan kamalalta.
Vaimo polttelee harvakseltaan (muka salaa) ja niinä iltoina ei pussailla tai sextailla, haisee kuvottavalle.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halveksin t o d e l l a niitä, jotka eivät pääse vastenmielisestä nikotiiniaddiktiostaan eroon (nykyisin kun on nikotiinilaastarit ja -purkat ja vaikka mitä vierottautumiskeinoja saatavilla).
Oletkos itse koskaan tupakoinut?
Kukaan fiksu ei ole alkanut tupakoimaan.
Olen kokeillut, enkä ymmärrä miten joku voi ottaa sen tavaksi. Mitä hyötyä siitä on?
Joillekin se kolahtaa, joillekin ei. Itsekin olen kironnut sitä päivää kun ensi kertaa tupakkiin tulta virittelin tietäen varsin hyvin miten idioottimainen tapa tupakointi on. En tiedä olinko keskimääräistä riippuvaisempi tupakasta, mutta tavasta irti pääseminen ilman apua osoittautui mahdottomaksi, valehtelematta kerran kuussa päätin, ettei koskaan enää ja joskus päätös piti jopa iltapäivään saakka, yleensä ei. Itseasiassa olin luopunut toivosta elää joskus savutonta elämää. Kokeilin myös purkat, laastari, inhalaatorit ja sähkötupakat kunnes apu löytyi reseptilääkkeestä, joka minun mielestäni tulisi saada kelan korvattavaksi, on melko hinnakas pakkaus eikä kaikille riitä yksi kuuri. Myöskään lopputulos ei ole ollenkaan varma, minulla oli kai motivaatio kohdallaan, selkärangasta ei voi puhua tässä yhteydessä.
Myös esimerkiksi autoilijat ja lentomatkustajat vahingoittavat toisia fyysisesti ilmankehää ja ilmanlaatua huonontamalla. Hemmetti sentään, mitä wt-porukkaa.
Sitä en oikein tavoita, mitä minun pitäisi ajatella siitä, että näytän ap:n tai jonkun muun mielestä roskasakilta. Entä sitten? En ole mitenkään heidän arvostustaan ollut hakemassa enkä sitä tarvitse mihinkään. Noin yleensäkään en elä elämääni muiden ihmisten oikkujen mukaan.
Omista syistäni olen tosin lopettanut säännöllisen tupakoinnin ja harrastan tätä hirveää pahetta enää toisinaan baari-iltoina, varmaan jopa toinen käsi vatsan ympärillä joskus! Olen aivan samanlainen ihminen aiemmin ja nytkin. Tosin tässähän oli kyse lähinnä siitä miltä joku näyttää. Huoh.
On tupakoivienvihaajia, koirienvihaajia, kissojenvihaajia, pyöräilijöidenvihaajia, lasten-,nuorten-, naisten- ja miestenvihaajia jne. Kävelkää ohi, älkää tuhlatko energiaanne!
Vierailija kirjoitti:
Posket lommolla baarin pihassa toinen käsi vatsan ympäri kiedottuna röyhyttelevä nainen on mielestäni väistämättä alaluokan näytekappale. Juuri ja juuri siedän miehillä saman tavan. En tiedä, miksi se naisilla näyttää mielestäni niin vastenmieliseltä. Ehkä siksi, että olen itse nainen, enkä voisi kuvitellakaan itselleni niin noloa ja säälittävää tapaa.
Tupakoivaa naista paljon nolompaa on se, että joku vielä tänä päivänä asettaa miehet ja naiset eriarvoiseen asemaan.
Sama se millä verukkeella uskoo olevansa toista parempi. Ei sillä että tupakointi hyvä ja terveellinen tapa olisi, melkein jokaiseltahan se joku ei nii hyvä ja epäterveellinen tapa löytyy ku oikein ruotimaan aletaan. Niitä toisista kaivelemallako se paremmuus katsotaan.
Erityisen pahalta näyttää äidit, jotka polttavat vaunuja työntäessä tai muuten vain lastensa seurassa.