Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup!

Vierailija
25.06.2013 |

Kuinka usein/harvoin on suotavaa pienen lapsen äidillä olla omaa aikaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa, joskus kahdesti.

Vierailija
2/7 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sen tarve ole henkilökohtainen juttu. Toinen tarvii sitä enemmän, toinen vähemmän. Ja toinen laskee omaksi ajaksi vaikka sen jos voi käväistä lenkillä ilman lapsia tai vetäytyä tunniksi huoneeseen lukemaan, toiselle omaa aikaa on vasta lapsivapaa baarireissu tai viikonloppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa aikaa pitää varmasti olla päivittäin, mutta oma kokemukseni on osoittanut että meillä toimii arki parhaiten jos pidämme miehen kanssa yhden lapsettoman illan ja yön per viikko.

Vierailija
4/7 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ehdottomasti ei koskaan! Kun lapsen teet oot siinä 24/7 kiinni 18 vuotta vähintään vaikka hermoromahdus tulisi, ja sitten tietysti pitää muuttua täysin absolutistiksi nunnaksi ja aina kun lapsi nukkuu niin päivittelet av:lla!

Vierailija
5/7 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei musta mitään tiettyä määrää voi sanoa, hlökohtainen juttu tosiaan. mä oon joka toinen viikko miehen kanssa viettämässä vauvavapaata... 

Vierailija
6/7 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, seuraavalla kerralla laita otsikkoon gallupin aihe/nimi, niin ei tarvitse turhaan avata :)

Tämäkin aika hassu "gallup"..

Vierailija
7/7 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kohta 9-kuisen vauvan äiti. Varsinaista omaa aikaa (eli aikaa ilman lasta, näin tulkitsen tämän) mulla on ollut yhteensä jotain 5-10 kertaa. En oikein kaipaa sellaista, kun vauva kuitenkin nukkuu vielä kahdet päikkärit (joskin lyhyet sellaiset) ja menee illalla seitsemältä unille, niin ilta on ns. vapaa. En viihdy missään baareissa niin ei ole kaipuuta mihinkään sellaiseen. Harvoja ystäviäni voin tavata päiväsaikaan lapsen kanssa, ei se ole ongelma. Enkä oikein näin pientä haluakaan edes laittaa hoitoon + vauvan nukkumiset on edelleen niin hankalia, että ulkopuolinen hoito voisi muutenkin kestää vain pari tuntia. Isänsä hoidossa tietty voi olla kauemmin.