Lidlin paistopisteen leipomotuotteet törkeen hyviä ja
edullisia.
Pitkästä aikaa kävin Lidlissä ja yllätyksekseni löysin irtomyynnistä leipää, croisantteja ja pullatuotteita.
Kolmionmallinen tumma jyväleipä taivaallisen hyvää samoin kuin muutkin mitä ostin.
Milloin nämä tuotteet ovat tulleet Lidliin ja onko niitä kaikissa myymälöissä?
Kommentit (32)
Jalkapallosämpylät on maailman parhaita sämpylöitä, nam nam!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 12:46"]
Saas nähdä kuinka kauan noilla hinnoilla myyvät.
[/quote]
No on ne niitä jo vuoden päivä myyneet ja menekki on varmasti hyvä joten miksi pilata sitä kun ihmisten mukaan lähetee muutakin tavaraa sitten :)
Oletteko katsoneet noiden leipien suolamääriä? On niitä reilusti suolattuja leipiä toki muuallakin, mutta Lidlin paistopisteestä saa etsimällä etsiä vähemmän suolattua vaihtoehtoa.
Oululaisen pullapitkon taikina tehdään Latviassa, tuodaan pakasteena tänne ja letitetään ja paistetaan Suomessa.
Oijoi se paistopisteen chiabata-leipä, se on niin ihanan kuohkeaa ja maksaa mitä, euron? Vastaava taisi olla k-kaupassa tms. melkein 3e.
lidlin paistopisteestä saa kyllä aivan ihania tuotteita! uutuutena suklaamuffinit jotka on niiiiin hyviä ettei parempia olekaan!
mutta lisäaineettomia eivät ainakaan kaikki lidlin paistopisteen tuotteet ole. katso tarkasti ainekset, lukee hinnan vieressä, kyllä e-koodeja sielläkin vilisee.
Oululaisen leipomotuote vastaa einesteollisuuden Forssaa.
Älkää jauhako paskaa. Mieheni on ollut töissä Fazerin "paistopisteen" leipomossa ja patonkeja lukuunottamatta ihan jokainen muu leipä on käsin leivottu alusta asti. Leivonnaispuolella enemmän valmista, mutta leipäpuolella tosiaan noin kuten sanoin.
Lidlin paistopisteen tultua olen paisunut 3,5kg. Eli minulle paska juttu:/
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 12:22"]
Itse haluan kuitenkin edelleen suosia suomalaista ja tästä johtuen en osta saksasta tuotuja Lidlin paistotuotteita!
[/quote] Kommentistasi huomaa, ettet ole tutustunut sen enempää Lidlin paistopisteen kuin muidenkaan tuotteisiin. KAIKISSA tunnetuissa paistopisteissä on sekä Suomalaista että ulkolaista tarjontaa.
Ja monen muun "suomalaisen". Onneksi ei ole pakko ostaa!
Saas nähdä kuinka kauan noilla hinnoilla myyvät.