Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidlin paistopisteen leipomotuotteet törkeen hyviä ja

Vierailija
25.06.2013 |

edullisia.

Pitkästä aikaa kävin Lidlissä ja yllätyksekseni löysin irtomyynnistä leipää, croisantteja ja pullatuotteita.

Kolmionmallinen tumma jyväleipä taivaallisen hyvää samoin kuin muutkin mitä ostin.

Milloin nämä tuotteet ovat tulleet Lidliin ja onko niitä kaikissa myymälöissä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikissa on. Kampissa ei ole paistopistettä.

Vierailija
2/32 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykkään kyllä hurjasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava idea Lidliltä ja lisäksi tuotteissa ei vilise E-koodeja.

Vierailija
4/32 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edulliahan ne on, patonki alle euron, josta muissa kaupoissa saa maksaa kolminkertaisen hinnan.

Vierailija
5/32 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäpisteistä olen ostanut muista kaupoista ja hinnat Lidlissä selkeästi edullisemmat.

Tuo jyväleipä mitä alussa hehkutin maksoi vain 2,19 €.

Tänään on haettava croisantteja naturell.

Vierailija
6/32 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 11:58"]

edullisia.

Pitkästä aikaa kävin Lidlissä ja yllätyksekseni löysin irtomyynnistä leipää, croisantteja ja pullatuotteita.

Kolmionmallinen tumma jyväleipä taivaallisen hyvää samoin kuin muutkin mitä ostin.

Milloin nämä tuotteet ovat tulleet Lidliin ja onko niitä kaikissa myymälöissä?

[/quote]

Se kolmioleipä tuli pari viikkoa sitten ja on tosiaan erinomaista. Samoin tummat croissantit, juustosämpylät ja monet muut leivät on todella hyviä. Ihan toista kuin Fazerin bulkkileivät. Vaikka amalla tavalla ne tehdään pakasteista kuin Fazerinkin "paistotuoreet" tuotteet. Tiesittehän että Fazun ranskalainen patonki  tosiaan tehdään ranskassa valmistetusta taikinasta ja lähetetään Suomeen pakasteena:D Ja myydään meille uunituoreena:D Mitä kusetusta ja mihin hintaan!!!!

Vierailija
7/32 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vika on, että aina ruuhkaa laarien edessä, käytävä tukossa. En tiedä miten Lild on onnistunut tuossa niin paljon paremmin kun muut ketjut, onhan tuota irtomyyntiä ollut pitkään, mutta missään en ole nähnyt semmoista kuhinaa kun Lidlissä.

Mun suosikkeja on ne sämpylät, joissa on sulatettua juustoa (Goudaa?) päällä.

Vierailija
8/32 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että Suomessa noita ei ole voitu leipoa, tulevat ilmeisesti pakasteena jostain.

Tässä on nyt syy miksi jatkossa aion asioida useammin Lidlissä.

ap

Vierailija
9/32 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhina paistopisteessä johtunee edullisista hinnoista. Fazerin paistopistetuotteet ovat törkeän kalliita joten niiden ympärille ei muodostu jonotusta.

Laatu vaikutti hyvältä kautta linjan, tuotteet tasalaatuisia ja houkuttelevia.

ap joka on ammatiltaan leipuri-kondiittori

Vierailija
10/32 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan kuitenkin edelleen suosia suomalaista ja tästä johtuen en osta saksasta tuotuja Lidlin paistotuotteita!

Vierailija
11/32 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 12:22"]

Itse haluan kuitenkin edelleen suosia suomalaista ja tästä johtuen en osta saksasta tuotuja Lidlin paistotuotteita!

[/quote]

Leivotaanko Fazerin paistotuotteet Suomessa?

Vierailija
12/32 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joka kerta Lidlissä käydessä on pakko jotakin paistopisteestä ostaa. Myös mun lemppareita on goudajuustosämpylät, samoin croissantit ja karjalanpiirakat. Huonoon tuotteeseen en ole vielä törmännyt ja varmaankin kaikkia laatuja on jo ostettu. Ne on ihan älyttömän hyviä ja halpoja. Ei yhtään haittaa, vaikka siinä vähän joutuu jonottamaankin.

Vierailija
13/32 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pyöreä kauraleipä on myös hyvää

Vierailija
14/32 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ehdoton lemppari on kurpitsansiemensämpylä

Vierailija
15/32 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ainakin näistä LIDLin paistotuotteista on ihan kotimaisen pienleipomon tuotteita..joku kun aikaisemmin tuolla kirjoitti ettei halua suosia Saksalaisia pakastetuotteita.

Vierailija
16/32 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 12:13"]

Mietin että Suomessa noita ei ole voitu leipoa, tulevat ilmeisesti pakasteena jostain.

Tässä on nyt syy miksi jatkossa aion asioida useammin Lidlissä.

ap

[/quote]

Pakasteina joo kuten kaikissa muissakin kaupoissa jopa suomalaiset tuotteet tulee. Ei edes Stokkalla ole tuoretaikinasta laipomossa tehtyjä leipiä kuin murto-osa. Ja hinta kouraanmahtuvalle leivälle 4-5€!!

Vierailija
17/32 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Luitko vastaukseni?? Edes Fazun leivät ei ole suomessa leivottuja - ainakaan kaikki:)

Mulle tärkeintä on hinta-laatusuhde ja se on Lidlissä kohdallaan

Vierailija
18/32 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 12:40"]

[/quote]

Luitko vastaukseni?? Edes Fazun leivät ei ole suomessa leivottuja - ainakaan kaikki:)

Mulle tärkeintä on hinta-laatusuhde ja se on Lidlissä kohdallaan

[/quote]

17=7

Vierailija
19/32 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en yleensä edes pidä mistään leivonnaisista kovin paljon, mutta ostin juhannuksen alla Lidlistä siellä paistettuja mustikkamuffineita, ja ne olivat aivan törkeän hyviä. Niissä oli oikeasti paljon mustikkaa.

Vierailija
20/32 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tohon meidänkin lähilidiliin aletaan remontoimaan paistopistettä. Ne on niin törkeän hyviä ja edullisia!!!