Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi v*tu mun tavara levisi synnytyksessä.

Vierailija
21.08.2013 |

Siitä on muutama kuukausi sekä parikymmentä tikkiä, mutta ei emättimen sisälle. Olen tiedustellut miehen mielipidettä, ja se on väittänyt että ihan on entisensä vaikka miten olen vaatinut tietää. Nyt uskaltauduin itse sorkkimaan sieltä ensimmäistä kertaa, ja kyllä vaan se on levinnyt!

En edes tiedä miltä sen pitäisi normaalissa tavarassa tuntua, ennen oli hyvä kun sai yhden sormen sisään ja puristus oli ihan selvä. No nyt sormessa tuntuu _ihan_vähän, pieni väre että jotain siellä tapahtuu kun täpöllä puristaa :( Voi helvata.

Kerroin asiasta miehelle. Sanoi että ei se mulkussa ainakaan tunnu. Onhan se tietysti sormea paksumpi. Mutta taitaa silti kaunistella? Koska minusta se on ihan selvästi levinnyt! Jossain määrin on hiukan jumppaillut, mutta ei näköjään ole ollut hyötyä. Pitäisi ottaa jotkut järeämmät välineet ehkä käyttöön.

Eli miltä sen pitäisi tuntua että olisi normaali puristusvoima? Mitä helvettiä jos se ei palaudukkaan!? Apua!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, miehen mielipide tuohon voi olla sekin, että ei se haittaa mitään, vaikka värkkisi vähän löystyykin.

Itselläni ainakin joskus tuli kovinkin äkkiä, niin että ei se niin haittaa jos vaimon alapää vähän onkin vuosien mittaan väljentynyt.

Vierailija
2/19 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on synnytyksestä reilu kuukausi. Kysyin yhdynnän jälkeen mieheltä tuntuiko löysältä ja hän vastasi että tuntui itseasiassa tiukemmalta kuin ennen synnytystä! Mä olin ihan että mitä!? Synnytin yli neljäkiloisen. Ommeltiinko mut tiukemmalle vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, mulla oli sama tunne mutta saattoi johtua turvotuksesta vielä, ja lisäksi jos ei ole kunnon liukkaria niin kitkaa ja tuntumaa sitä kautta tulee. Tai sitten sut on kursittu hyvin kasaan :D

Vierailija
4/19 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mä yritän syödä nyt.

Vierailija
5/19 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 11:38"]

[/quote]

Itsehän tulet lukemaan tätä ketjua :P

Vierailija
6/19 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 11:28"]

Toisaalta, miehen mielipide tuohon voi olla sekin, että ei se haittaa mitään, vaikka värkkisi vähän löystyykin.

Itselläni ainakin joskus tuli kovinkin äkkiä, niin että ei se niin haittaa jos vaimon alapää vähän onkin vuosien mittaan väljentynyt.

[/quote]

Ihan sama haittaako vai ei, mutta kyllä se mies voisi olla rehellinen. Jos huomaa siinä värkissä muutosta, niin pitää sanoa.

Vierailija
7/19 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 11:38"]

[/quote]

Itsehän tulet lukemaan tätä ketjua :P

[/quote]

Se oli vähän niinkuin vitsi :) Ainahan ne tarinat naisten tavarasta kiinnostaa.

Vierailija
8/19 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 11:28"]

[/quote]

Ihan sama haittaako vai ei, mutta kyllä se mies voisi olla rehellinen. Jos huomaa siinä värkissä muutosta, niin pitää sanoa.

[/quote]

Sanotaan, sanotaan. Ja kohta on otsikko AV-palstalla. "Synnytin, mies sanoo nyt värkkiäni löysäksi" ja vastauksina "ota lapsi ja jätä se sika, ansaitset parempaa".

Vierailija
9/19 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on juuri tuollainen, että vaatii rehellistä palautetta ja vetää kauheat herneet nenään vähintään loppupäivän ajaksi, jos tulee edes pikkiriikkisen arvostelua jostain. Arvatkaa vaan paljonko kiinnostaako rehellisen palautteen antaminen, jos se on negatiivista?

Vierailija
10/19 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiselle voi olla rehellinen, se kääntyy aina itseä vastaan.

Miehen pitää aina sanoa naiselle että hyvä on ja hyvin menee. Se on kuitenkin pienin paha. Sekin käännetään miestä vastaan, mutta parempi lopputulos kuin että on rehellinen.

Vierailija
11/19 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 12:08"]

Vaimo on juuri tuollainen, että vaatii rehellistä palautetta ja vetää kauheat herneet nenään vähintään loppupäivän ajaksi, jos tulee edes pikkiriikkisen arvostelua jostain. Arvatkaa vaan paljonko kiinnostaako rehellisen palautteen antaminen, jos se on negatiivista?

[/quote]

Opeta akkas tavoille.. Ärsyttää että sun vaimo-kullan kaltaiset ihmiset saa miehet olettamaan, että me kaikki naiset haluamme kuulla valehtelua. Jos minä kysyn mieheltäni jotain, niin haluan hänen vastaavan rehellisesti. Jos värkkini on löystynyt, niin minun täytyy saada siitä tietää. Jollen hoida asiaa ajoissa kuntoon, niin siitä voi seurata esim. kohdun laskeumaa.

Vierailija
12/19 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä ole vaivasi kanssa yksin.

Synnytyksestä vuosi ja värkki ei ole kyllä entisensä:( Ostin apteekista sellaiset Amoa-keilat, joilla yritin treena lantionpohjalihaksia. En vain ole niitä pitkäjännitteisimpiä ihmisiä ja kun treeni ei alkanut heti parissa viikossa tuottaa tuloksia, tahtoo treenit unohtua.

Minua vituttaa myös tämä ongelma. Seksi tuntuu kyllä hyvälle, eikä mieskään ole valittanut (hienotunteinen varmaan?), mutta yritäpä vaikka juosta! Tuntuu niin epämiellyttävä painon tunne alaosastossa, ettei voi edes hölkätä! 

Kertokaa minullekin, onko Come-treenilaite tai perinteiset kuulat parempi hankinta, kuin nuo Amoa-keilat, jotka on siksi hankalat, kun pitäisi juoksennella ilman housuja sen keilan "varsiosan" takia.

Ja milloin tämän ongelman kanssa pitää hakeutua tämän laatuisiin ongelmiin perehtyneelle fysioterapeutille?

Uusi raskaus olisi toiveissa, mutta taatusti tällä fysiikalla saan kohdunlaskeuman tms. Asia ahdistaa melkoisesti:(

Vierailija
13/19 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku aikuisten oikeasti, milloin se sitten palautuu, jos on palautuakseen? Ja millainen on väljä?

Tottapuhuen jossain mielessä asia on hyvä, nimittäin gynekologiset tutkimukset ei ole aina edes onnistuneet ennen synnytystä, koska minulla on krampannut niin pahoin, ja ne on tehneet todella kipeää. Todennäköisesti seuraavan mahdollisen synnytyksen ponnistusvaihekaan ei sitten kestä sitä helvetillistä kolmea tuntia...

Mutta silti, ei ole kiva jos se nyt jää väljäksi... Ihan vaan seksielämän kannalta. Olen tuntevinani sen löystymisen nimittäin itsekin, ei tunnu samalta :( Tottakai mua kiinnostaa miehenkin mielipide, vaikka se nyt varmaan panee vaikka löysä oliskin.

Kertokaa te joilla synnytyksestä/synnytyksistä on kulunut kauemmin, palauduitteko (muutenkin kuin miehen sanojen mukaan :) ) ja milloin?

Vierailija
14/19 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt vielä hätäile! kyllä tossa vaiheessa vielä muistan itelläkin että tuntui alakerta omituiselle. palautuminen "ennalleen" synnytyksen jälkeen, kestää vuoden! Sanoi minulle yks kätilö. Osta vaikka apteekista Come laite lantionpohjalihasten treenailuun.

Vierailija
15/19 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viimeisestä synnytyksestä jo reilut 17 vuotta. Eikä vieläkään ole palautunut.

Tosin repesin synnytyksessä joka ilmansuuntaan, ja väliinkin. Huono tuuri.

Mutta totta se on: kun olet synnyttänyt, olet aivan turha. Siis  naisena.

Vierailija
16/19 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onny mennyttä :(

Vierailija
17/19 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ihana :D Anna nyt ajan kulua ja tee niitä lantionpohjia ootellessa, kyllä se siitä.

Vierailija
18/19 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 22:39"]

Siitä on muutama kuukausi sekä parikymmentä tikkiä, mutta ei emättimen sisälle. Olen tiedustellut miehen mielipidettä, ja se on väittänyt että ihan on entisensä vaikka miten olen vaatinut tietää. Nyt uskaltauduin itse sorkkimaan sieltä ensimmäistä kertaa, ja kyllä vaan se on levinnyt!

En edes tiedä miltä sen pitäisi normaalissa tavarassa tuntua, ennen oli hyvä kun sai yhden sormen sisään ja puristus oli ihan selvä. No nyt sormessa tuntuu _ihan_vähän, pieni väre että jotain siellä tapahtuu kun täpöllä puristaa :( Voi helvata.

Kerroin asiasta miehelle. Sanoi että ei se mulkussa ainakaan tunnu. Onhan se tietysti sormea paksumpi. Mutta taitaa silti kaunistella? Koska minusta se on ihan selvästi levinnyt! Jossain määrin on hiukan jumppaillut, mutta ei näköjään ole ollut hyötyä. Pitäisi ottaa jotkut järeämmät välineet ehkä käyttöön.

Eli miltä sen pitäisi tuntua että olisi normaali puristusvoima? Mitä helvettiä jos se ei palaudukkaan!? Apua!

[/quote]

Olet aivan loistava. Vaimoa ei ole milloinkaan kiinnostanut missään määrin miltä minusta tuntuu, saati kiinnostunut käyttämään sekuntiakaan lihastensa treenaamiseen. Jo se, että sinua asia kiinnostaa on miehelle mukava asia. Varmasti ajan myötä lihakset tulevat kuntoon. Jos yrittää saattaa jopa onnistua, jos ehdottomasti ei taas halua edes yrittää.. niinpä niin.

Vierailija
19/19 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi ei. Sun elämä on nyt pilalla.