Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka huono viinapää on ihmisellä joka juo muutaman oluen ja kärsii

Vierailija
24.06.2013 |

järjettömästä huonosta olosta seuraavana päivänä? Ja tämä on tosi juttu.Yksi lonkero aiheuttaa järjettömän olon.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tavoiteltavaa siinä sitten on, että juodaan kamalat kännit. Naisellisuus kaukana. Itse voin juoda pari lonkeroa tai viinilasillista enintään. Ja koskaan ei mene seuraava päivä hukkaan, kun tietää rajansa. Syynä tähän hyvälaatuinen kasvain päässä.

Vierailija
2/15 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan kauhean sydämentykytyksen yhdestäkin alkoholiannoksesta, en tiedä miksi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin Nutrilett-kuurilla ja join yhtenä iltana kaksi olutta. Voi järkytys mikä päänsärky mulle tuli seuraavana päivänä.

Vierailija
4/15 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta tuntuu että en kestä juoda lonkeroa, kaikkea muuta kyllä vaikka kuinka paljon.

Vierailija
5/15 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vähän vaihtelee... Joskus tulen huppeliin jo parista oluesta, toisella kerralla voi mennä puolikin laatikkoa olutta ennen pikkuhiprakkaa. En ole huomannut eroa siinä, kuinka usein juon. Oletan, että humalaan ja krapulaan vaikuttavat uni, ruoka, normaali nesteytys, kuukautiset, liikunta ja auringon asento :D

Vierailija
6/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini juo kerran vuodessa kaksi Smirnoff-iceä ja kärsii seuraavana päivänä krapulasta. Että kaipa hänellä on kohtalaisen huono viinapää?

Vierailija
7/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla jonkun lääkkeen yhteisvaikutus tai maksan heikkous.

Vierailija
8/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono on viinapää, mutta treenaamalla se paranee. Minä olin tuollainen opiskeluaikojen alussa. Porukat nauroi, kun kolmannen tuopin jälkeen minun piti mennä vessaan yrjöämään ja seuraavana päivänä en päässyt ennen puolta päivää luennoille. Mutta sisukkaasti kun bailasin 3-4 kertaa viikossa ja join vaan, niin kas kummaa, opiskelujen loppuvaiheessa saatoin jo juoda 10 tuoppia ilman oksentamista tai lääkkeellä poistuvaa päänsärkyä kummempaa krapulaa.... 

Vierailija
9/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siitä ettei normaalisti juo. Jos nainen juo 8 annosta alkoa ja on vain vähän kännissä, kertoo se siitä että juo kohtuu usein. 

Vierailija
10/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vain yksinkertaisesti migreenitaipumus. Mulla on noin varsinkin menkkojen tienoilla, muuten ei niinkään. Ei parane treenaamalla. Siitä hyvä ettei alkoholisoidu helposti.  (:

Vierailija
11/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama? Sehän on paljon.

Mä muistan kerran juoneeni 4 kaljaa, sellasta pullokaljaa ja olleeni niin hirveessä kännissä etten päässyt ilman apua kotiin.

Seuraava päivä meni jo iltaan kun päänsärky ja pahoinvointi hellitti.

Vierailija
12/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös korka verenpaine.

Vierailija
13/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:12"]

Voi olla vain yksinkertaisesti migreenitaipumus. Mulla on noin varsinkin menkkojen tienoilla, muuten ei niinkään. Ei parane treenaamalla. Siitä hyvä ettei alkoholisoidu helposti.  (:

Mikä tässä ärsytti alaspäin peukuttavaa? En oikein ymmärrä...

[/quote]

Vierailija
14/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergiaa voi olla myös.

Mulle tulee kaikista kova krapula kaljan juonnista, mutta viinaakaan ei viitsi vetää kun sitten on niin tolkuttomassa kännissä

Vierailija
15/15 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte 13v 170cm ja juon kerran kuukaudessa perjantaina viinapullon 40% ja känni tulee mutta kävelen suoraan en ymmärrä ku juon kavereitten kaa nii toiset sammuu nii mää oon vasta alottanu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan