Millainen paskiainen tuputtaa toiselle aborttia
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 22:13"]
Jokaisella on itse oltava oikeus ainoastaan päättää eikä päätökseen saisi yrittää vaikuttaa ellei tilanne sitten aivan mahdoton. Aivan kuin teiniäidit olisi automaattisesti kokonaan vailla käsitystä äitiydestä ja varmaan jokainen joutuu kärsimään ainakin jonkin verran painostuksesta.
[/quote]
Teiniäiti voi olla hyvä äiti. Siitä ei ole kyse. Mutta onhan selvää, että nuoruus jää elämättä, jos liian aikaisin joutuu ottamaan vastuun toisesta ihmisestä. Mieluummin antaisin omalle tyttärellenikin mahdollisuuden aborttiin kuin äitiyteen alle parikymppisenä, jolloin on vielä oma elämä elämättä.
[/quote]
Miten teiniäiti elättää ITSE lapsensa ja hoitaa ITSE lapsensa?
Joku paskiainen joka ajattelee syntymättömän lapsen parasta .
Mitä minun olisi pitänyt tehdä toisin, kun tulin raskaaksi ehkäisypillereiden säännöllisestä syönnistä huolimatta? Pitkässä parisuhteessa käyttää joka kerta kondomia vaikka pillereidenkin teho hipoo täydellistä? Kieltäytyä seksistä täysin? No, tein abortin, jota en ole katunut päivääkään ja joka pelasti elämäni. Olen 20v enkä halua lapsia, eikä minusta niille olisi kunnolliseksi kasvattajaksi.
Sanonpahan vaan että sellaiset "huonojen vanhempien" lapset tulevat vielä paljon kalliimmaksi tälle yhteiskunnalle kuin niiden abortoiminen ja se on mielestäni myös moraalisesti 100% oikea ratkaisu siinä tapauksessa, että vahinko on tapahtunut ja äidistä ja isästä ei ole vanhemmiksi. Moraalisaarnat taas eivät varmaankaan saa sitä vahinkoa tapahtumattomaksi, vai mitä? En toki itsekään hyväksy "huvikseen" tehtyjä abortteja, eli välinpitämättömän asenteen takia ehkäisy pettänyt tai sitä ei ole ollut ja sitten halutaan abortti.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 20:31"]
Minusta on tärkeä viestittää, että abortti on hyväksyttävä ja mahdollinen valinta. En halua, että kukaan päätyy pitämään lapsen vain siksi, ettei uskalla tehdä aborttia sosiaalisen stigman tai häpeän pelossa.
[/quote]
Kunhan nainen maksaa täydet kulut itse. Yhteiskunnan ei pidä tehdä abortteja vaan ne pitäisi teetättää yksityisellä. Sielläkin lääkärillä pitää olla oikeus kieltäytyä tekemästä aborttia jos ei sitä halua tehdä.
Naiselle myös pitäisi tehdä steriilisaatio jos tekee enemmän kuin yhden abortin. Abortti ei ole mikään ehkäisy.
Abortti ei myöskään saa olla syy olla sairaslomalla tai poissa töistä hetkeäkään.
Miehelle pitää myös antaa oikeus sosiaalliseen aborttiin. Eli että hän voi kieltää lapsen ja näin ei joudu maksamaan mitään. Eikä yhteiskunnankaan pidä maksaa miehen osaa. Nainen ei voi olla mikään Jumala joka päättää että tuleeko miehestä isä vai ei?
[/quote]
Mies on yleensä se, joka vaatii aborttia, siksi miesten tulee se maksaakin. Jos ei osaa käyttää kondomia tai teettää vasektomiaa, niin ei harrasta vaginaalista seksiä. Muuten antaa suostumuksensa siittiöidensä käyttöön, niin sanotusti. Ja maksaa elatusmaksuja tai jättää yhteiskunnan maksettavaksi, niin kuin moni luuserimies tekeekin.
[/quote]
Naiset sinne abortiin menee ei miehet. Mies ei voi siittää naista ilman jos nainen ei halua. Nainen ei voi päättää tuleeko miehestä isä vai ei.
[/quote]
Nainen menee aborttiin, koska mies ei osannut ehkäistä. Mies todellakin voi siittää naisen ilman naisen halua, sitä kutsutaan raiskaukseksi. Nainen ei päätäkään, vaan mies tekee sen päätöksen isyydestä ihan itse.
[/quote]
Kai tajuat miten järjettömän marginaali asia tuo on?