Onko kysyttävää? Petin rakastamaani naista usean kerran työkaverin kanssa.
Psykologikäyntien jälkeen ymmärtänyt sen johtuvan kahdesta asiasta. Lapsuuden luottamusongelmat ja perso naisten huomiolle.
Työstän näitå asioita että voin olla tälle naiselleni parempi.
Kommentit (123)
Kuinka pettäminen on parantanut lapsuuden luottamusongelmiasi?
Eli jo lapsesta lähtien tajusit olla luottamatta kehenkään, koska sinuun itseesi ei voi luottaa?
Toisaalta on ihailtavaa, että yrität selvästi korjata asioita, mutta hei nyt oikeesti... Lapsuuden luottamusongelmat? Eli siis sinä olet uhri?
Vttu mitä pskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pettäminen on parantanut lapsuuden luottamusongelmiasi?
Ei se sitä parantanutkaan. Lapsena en voinut luottaa vanhempiini ja tällä selvä vaikutus siihen, että en ole kyennyt ratkomaan ongelmia ikinä, koska pakenen vaikeita asioita ja sitä kautta haen lohtua väärästä paikasta. En ole kyennyt rakentamaan normaaleja luottamuksellisia ihmissuhteita. Ensimmäinen oli naiseni. Johon siis luotin.. Ap
Oletko kertonut naisellesi? Kuinka perustelit pettämistä?
Mitä saat naisten huomiosta? Oletko kova flirttailemaan? Onko sinulla rima naisten suhteen, joille flirttailet?
Vierailija kirjoitti:
Mitä rakkaus mielestäsi on?
Rakkaus on minulle naisestani huolehtimista , välittämistä, vilpitöntä ja pyyteetöntä toisen kunnioittamista ja yhteisen elämän rakentamista. On se paljon muytakin, mutta selvästi epäonnistuin tässä määrin rakkauteni osoittamisesssa:( ap
Höpsis ap. Minä olen pettänyt miestäni työkaverin kanssa jo 7 vuotta. Koko ajan ihan vain seksuaalisen nautinnon vuoksi, enkä keksi mitään liirun laarun psykologisia tekosyitä.
Eikö siltä omalta naiselta saa huomiota?
Saitko syylän, kupan tai muun sukupuolitaudin? Mitäs läksit, kannattiko? Teetkö saman uudestaan?
Kulunut provo.
Ja mitäs tuosta. Ihan jokapäiväistä, pettäviä miehiä ja naisia on pian enemmän, kuin niitä uskollisia.
Siis tavanomaista adhd-ihmisen käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta on ihailtavaa, että yrität selvästi korjata asioita, mutta hei nyt oikeesti... Lapsuuden luottamusongelmat? Eli siis sinä olet uhri?
Vttu mitä pskaa.
Ei, en ole uhri, vaan seison kyllä omien virheideni takana. On kuitenkin hyvä saada miettiå syitå omalle huonolle käytökselleen. Se auttaa viemään asioita eteenpäin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä saat naisten huomiosta? Oletko kova flirttailemaan? Onko sinulla rima naisten suhteen, joille flirttailet?
Olen kova flirttaamaan. Somessa saatan jakaa kuvia naisten kanssa. Flirttailen työpaikalla ja somessa ylipäänsä. En tiedå mitä se antaa. Jotain hyvää tunnetta. Saan kyllä kotoa kaikkea mitä haluaisinkin, mutta jostain syystä kaipaan suurta huomiota muualtakin.
Ja rima on yleensä no sporttiset, hyvännäköiset naiset. Ap
Vierailija kirjoitti:
En kykene samaistumaan koska olen kiltti mies :(
Ollaanhan täällä yritetty tukea sua ettet jäisi enää himaan norkoilemaan syrjäytynyt statuksella. Voisit liittyä hyvällä tavoin seuraan ja osoittaa olevasi herrasmies, kunhan vain pääsisit lähtemään sieltä kotoota.
Mua kiinnostaa enemmän tää asetelma, et joku mies on menny terapiaan tajutessaan olevansa ongelmainen. Mua niin harmittaa ettei omani suostu menemään millään :( Olen uhannut jo silläkin, että minä ihan oikeasti vuokraan kohta oman kämpän jos et hae apua ongelmiisi... :( itkettää.. Miten saada mies terapiaan, kun siitä varmasti olisi meille molemmille apua :'(
Pettämisasia on mulle ihan sama, olen jo niin vanha, että näen seksin vain seksinä.
Usean kerran vai kerran?
Kerroitko petetylle?
Miksi työkaverin kanssa, onko hänkin varattu?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertonut naisellesi? Kuinka perustelit pettämistä?
Olen kertonut. Tai no sekin tuli ilmi, kun tämä työkaveri kertoi hänelle puhelimitse.
Sitten vasta kerroin.
En osanut sanoa hänelle oikein mitään järkevää syytä. Kysyi oliko vika hänessä, sanoin että ei, koska oikeasti ei. Minun päänsisällä se ongelma on. Ap
Ahaa, en siis tiedä mitä rakkaus on. Sehän selventää typeryyteni. Kiitos, että saitte minut näkemään virheeni.
Ap.
En kykene samaistumaan koska olen kiltti mies :(