Onko kysyttävää? Petin rakastamaani naista usean kerran työkaverin kanssa.
Psykologikäyntien jälkeen ymmärtänyt sen johtuvan kahdesta asiasta. Lapsuuden luottamusongelmat ja perso naisten huomiolle.
Työstän näitå asioita että voin olla tälle naiselleni parempi.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Saitko syylän, kupan tai muun sukupuolitaudin? Mitäs läksit, kannattiko? Teetkö saman uudestaan?
En saanut mitään tauteja. Ei kannattanut. Lähdin, koska olin tyhmä ja himojeni vietävänä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Höpsis ap. Minä olen pettänyt miestäni työkaverin kanssa jo 7 vuotta. Koko ajan ihan vain seksuaalisen nautinnon vuoksi, enkä keksi mitään liirun laarun psykologisia tekosyitä.
Totisesti tulkoon k*rpääsi syylä.
Miten sun kaltaisen pommin osaa välttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä saat naisten huomiosta? Oletko kova flirttailemaan? Onko sinulla rima naisten suhteen, joille flirttailet?
Olen kova flirttaamaan. Somessa saatan jakaa kuvia naisten kanssa. Flirttailen työpaikalla ja somessa ylipäänsä. En tiedå mitä se antaa. Jotain hyvää tunnetta. Saan kyllä kotoa kaikkea mitä haluaisinkin, mutta jostain syystä kaipaan suurta huomiota muualtakin.
Ja rima on yleensä no sporttiset, hyvännäköiset naiset. Ap
Saako naisesi touhustaa samaa?
Vierailija kirjoitti:
Usean kerran vai kerran?
Kerroitko petetylle?
Miksi työkaverin kanssa, onko hänkin varattu?
No kertoja oli lähempänä 40. En tarkalleen voi muistaa.
Kerroin, kun jäin kiinni. Toinen nainen kertoi. Sitten kerroin kaiken.
Työkaveri oli helppo. Haki huomiota töisssä jatkuvasti. Se oli helppoa houkutuksen tyydytystä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Höpsis ap. Minä olen pettänyt miestäni työkaverin kanssa jo 7 vuotta. Koko ajan ihan vain seksuaalisen nautinnon vuoksi, enkä keksi mitään liirun laarun psykologisia tekosyitä.
No oletpas kyllä harvinaisen suoraselkäinen ja upea ihminen. Tosissaan tuut pätemään miten paljon hienompi pettäjä olet.
Huhhuh. Ootte kyllä saastaa.
Hyvä että hait apua. Toivottavasti naisesikin tietää missä mennään. Suurin osa ihmisistä ei hakeudu terapiaan vaikka syytä olisi, huomaa tämänkin kanavan avautujista ja kommentoijista. Kun tiedostaa omat toimintamallit, kykenee helpommin välttämään virheet ja ei kulje silmät sidottuina sisäisen lapsen viettien vietävänä vaan pystyy tietoisesti kyseenalaistamaan toimintamallit ja halut eikä oikeuta itselleen vain asioita "koska mä voin" tai "koska mä haluan". Eri asia, jos tämän kaiken tiedät ja jatkat epäkunnioittavaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa enemmän tää asetelma, et joku mies on menny terapiaan tajutessaan olevansa ongelmainen. Mua niin harmittaa ettei omani suostu menemään millään :( Olen uhannut jo silläkin, että minä ihan oikeasti vuokraan kohta oman kämpän jos et hae apua ongelmiisi... :( itkettää.. Miten saada mies terapiaan, kun siitä varmasti olisi meille molemmille apua :'(
Pettämisasia on mulle ihan sama, olen jo niin vanha, että näen seksin vain seksinä.
Minä menin, koska naiseni ei antanut muuta vaihtoehtoa jatkonsuhteen.
Hyvä kun menin. Kyllä siitä apua on vaikka aluksi en halunut mennä.:/ tsemppiä sinne!
Eli tuntuu pahalta vain koska jäit kiinni? Et siis itse meinannut kertoa, kuinka pitkään olisit jatkanut?
Mitäs teet nyt työkaverin suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Voimaantunut nainen, palsta tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pettäminen on parantanut lapsuuden luottamusongelmiasi?
Ei se sitä parantanutkaan. Lapsena en voinut luottaa vanhempiini ja tällä selvä vaikutus siihen, että en ole kyennyt ratkomaan ongelmia ikinä, koska pakenen vaikeita asioita ja sitä kautta haen lohtua väärästä paikasta. En ole kyennyt rakentamaan normaaleja luottamuksellisia ihmissuhteita. Ensimmäinen oli naiseni. Johon siis luotin.. Ap
Ja nyt sitten kokeilet, hylätäänkö sinut jos hakkaat äitiäsi puuautolla päähän ja heität puurolautasesi tahallaan lattialle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletpas kyllä harvinaisen suoraselkäinen ja upea ihminen. Tosissaan tuut pätemään miten paljon hienompi pettäjä olet.
Huhhuh. Ootte kyllä saastaa.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimaantunut nainen, palsta tykkää.
💪
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa enemmän tää asetelma, et joku mies on menny terapiaan tajutessaan olevansa ongelmainen. Mua niin harmittaa ettei omani suostu menemään millään :( Olen uhannut jo silläkin, että minä ihan oikeasti vuokraan kohta oman kämpän jos et hae apua ongelmiisi... :( itkettää.. Miten saada mies terapiaan, kun siitä varmasti olisi meille molemmille apua :'(
Pettämisasia on mulle ihan sama, olen jo niin vanha, että näen seksin vain seksinä.
Aen tahdon tulee lähteä omasta itsestään ja jostain pitäa saaha se kipinä. Mull se oli parisuhteen päättyminen, sitten vasta tajusin, että asioille pitää tehdä jotain. Tai no tajusin sit, et asioille ylipäänsä voi tehdä jotain.
"Työstän näitå asioita että voin olla tälle naiselleni parempi."
arvaan kyllä, mitä oikeasti työstät. Pthyi!
Vierailija kirjoitti:
Eli tuntuu pahalta vain koska jäit kiinni? Et siis itse meinannut kertoa, kuinka pitkään olisit jatkanut?
Mitäs teet nyt työkaverin suhteen?
Tuntui se aiemminkin pahalta, mutta olen taitava siirtämään ajatuksia sivuun.:/
En olisi kertonut luultavasti ikinä, pelkäsin menettäväni hänet.
Ja nyt emme ole olleet missään yhteyksissä. Lähinnä ttyökaveri on keskustellut naiseni kanssa tapahtuneista. Ap
Kuvittelepa itsesi naisesi asemaan.
Mitä ajattelet, miten hän reagoi, kun saa tietää? Koska kyllä hän saa tietää, ihan varmasti, jossain vaiheessa.
Sallisitko sitten hänelle saman käytöksen? Jos hän vielä selittelisi asiaa niin, että hän ei nyt vaan voi luottaa miehiin, koska hänen vanhempansa olivat paskoja?