Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kysyttävää? Petin rakastamaani naista usean kerran työkaverin kanssa.

Vierailija
27.07.2020 |

Psykologikäyntien jälkeen ymmärtänyt sen johtuvan kahdesta asiasta. Lapsuuden luottamusongelmat ja perso naisten huomiolle.
Työstän näitå asioita että voin olla tälle naiselleni parempi.

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuksen voi menettää vain kerran.

Vierailija
62/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä rakkaus mielestäsi on?

Rakkaus on minulle naisestani huolehtimista , välittämistä, vilpitöntä ja pyyteetöntä toisen kunnioittamista ja yhteisen elämän rakentamista. On se paljon muytakin, mutta selvästi epäonnistuin tässä määrin rakkauteni osoittamisesssa:( ap

No sinähän et huolehtinut, et välittänyt, etkä kunnioittanut kun petit. Pidit häntä huijattavana, naurettavan hyväuskoisena ja syljit häntä kasvoille hänen rakkautensa suhteen. Osoitit halveksuntaa ja nöyryytit häntä, hänen tietämättään. Valehtelit koska pidit tyhmänä. Hajoitit yhteisen elämänne hänen selkänsä takana ja nyt olet täällä, kerjäämässä sääliä taas vierailta naisilta. Olet halveksittava ällötys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika persoonallinen käsitys rakkaudesta. Toki jos rakkaus tarkoittaa jollekin kumppanin halveksimista, syvää satuttamista ja selän takana huijaamista niin ehkä tuo on sitten rakkautta. Veikkaan, että oikeasti nämä "rakastan mutta petän silti" -ihmiset ei tajua rakkaudesta yhtään mitään.

Täysin samaa mieltä. Sitten kun tarpeeksi monta kertaa jää kiinni. He keksii että ovatkin polyamorisia. Aha. Itsensä kusetus jatkuu ettei vaan näkisi mikä ihmispaska on.

Vierailija
64/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulunut provo.

Ja mitäs tuosta. Ihan jokapäiväistä, pettäviä miehiä ja naisia on pian enemmän, kuin niitä uskollisia.

Siis tavanomaista adhd-ihmisen käytöstä.

Miten adhd liittyy? :D itsellä on se diagnosoitu, en ole puolisoani pettänyt eikä ole aikomuksenakaan pettää. Se on tarkkaavaisuushäiriö, ei mikään moraalihäiriö. Nyt jotain rajaa oikeesti. t. eri

Vierailija
65/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämmöselle luopiolle mammat antavat huomiota oikein kyselemällä kysymyksiä? Pettäjä sika mene helvettiin.

Vierailija
66/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et siis pettänyt vain yhden kanssa. Fyysinen pettäminen ehkä yhden kanssa (jos ei useampikin), mutta tuolla muulla flirtilläsi ja kuvien jakamisella petit monta muutakin kertaa ja muidenkin kanssa. Tietääkö naisesi näistä??

Ei tiedä.. en voi kertoa niistä, koska en edes muista kuinka monia niitä on ja mitä kenenkin kannssa.

Tiedostan kyllä että minulla on ongelma. Olen itsekin pihalla miten näin pääsi käymään. ap

Vierailija
67/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on minulle naisestani huolehtimista , välittämistä, vilpitöntä ja pyyteetöntä toisen kunnioittamista ja yhteisen elämän rakentamista. On se paljon muytakin, mutta selvästi epäonnistuin tässä määrin rakkauteni osoittamisesssa:( ap

No sinähän et huolehtinut, et välittänyt, etkä kunnioittanut kun petit. Pidit häntä huijattavana, naurettavan hyväuskoisena ja syljit häntä kasvoille hänen rakkautensa suhteen. Osoitit halveksuntaa ja nöyryytit häntä, hänen tietämättään. Valehtelit koska pidit tyhmänä. Hajoitit yhteisen elämänne hänen selkänsä takana ja nyt olet täällä, kerjäämässä sääliä taas vierailta naisilta. Olet halveksittava ällötys.

Tiedän. Minulla on vain joku paha tapa ollut aina, että vaikka olen parisuhteessa, ihmisen kanssa, jonka kanssa haluan olla, haen huomiota muiltakin.

Se on iso ongelma. Ap

Vierailija
68/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla mitä naisesi ja tämä työkaveri sinusta puhuvat :D

69/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Minulla on vain joku paha tapa ollut aina, että vaikka olen parisuhteessa, ihmisen kanssa, jonka kanssa haluan olla, haen huomiota muiltakin.

Mitä muita pahoja tapoja sinulla on? Kaivat nenääsi ja piereskelet ruokapöydässä?

Se on iso ongelma. Ap

Vierailija
70/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut geenitutkimuksesta, jossa löydettiin tietyltä myyrälajilta geeni, joka määrittää, onko urosmyyrä monogaminen vai ei? Sama geeni korreloi myös ihmismiesten suhteiden kohtalon kanssa.

Vierailija
71/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI, ei ei ei.

Vierailija
72/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko? sait? tarpeeksi? huomiota?

Vierailija
73/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, ap! Voisitko vastata, kuinka voi välttää kaltaisesi pommin? Mistä sun kaltaisen miehen tunnistaaa?

Vierailija
74/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhuu, ap! Voisitko vastata, kuinka voi välttää kaltaisesi pommin? Mistä sun kaltaisen miehen tunnistaaa?

Ei tietenkään tule vastaamaan, koska vierailta saaminen ja huomion saaminen ehtyisi.

Vierailija
75/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mutta ehkä puolisollasi on.

Vierailija
76/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minustakin aiheen kiinnostavin pointti. Samaa oisin kaivannut omalta mieheltäni aikoinaan, asian oivaltamista ja ymmärtämistä ja sitä kautta "tervehtymistä", tietoisuus kun on ensimmäinen askel parantumiseen. No, näin ei käynyt joten mä pakkasin kimpsut ja kampsut ja muutin pois. Nyt huvittuneena seuraan sivusta, miten sama toiminta jatkuu uuden naisen kanssa. 

Vierailija
77/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitsit lörpötteleväisen työ"kaverin" petoskumppaniksesi kun oikea toimintatapa: "Never Kiss & Tell"?

Meni vituralleen "rakastamasi" nainen eli parisuhde sekä työsuhde mättähältä mättähälle koheltamisellasi.

Vierailija
78/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko alat kyllästyä siihen työkaveriin? Onhan sulla valinnan varaa ottaa joku toinen työkaveri panohommiin tilalle?

Vierailija
79/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulunut provo.

Ja mitäs tuosta. Ihan jokapäiväistä, pettäviä miehiä ja naisia on pian enemmän, kuin niitä uskollisia.

Siis tavanomaista adhd-ihmisen käytöstä.

Miten adhd liittyy? :D itsellä on se diagnosoitu, en ole puolisoani pettänyt eikä ole aikomuksenakaan pettää. Se on tarkkaavaisuushäiriö, ei mikään moraalihäiriö. Nyt jotain rajaa oikeesti. t. eri

Täällä puolestaan adhd, joka ratkaisi nuorempana ongelmat impulsiivisesti eikä nakellut vattujakaan siitä, mitkä seuraukset oli. Joskus adhd aiheuttaa myös lievää tunnevammaisuutta. Tuntee äärimmäisen voimakkaasti tai on tunnekylmä. Ikä on helpottanut näitä oireita.

Vierailija
80/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on iso ongelma. Ap

Itsetunto-ongelmia? Naisten huomio boostaa kivasti.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi