Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kysyttävää? Petin rakastamaani naista usean kerran työkaverin kanssa.

Vierailija
27.07.2020 |

Psykologikäyntien jälkeen ymmärtänyt sen johtuvan kahdesta asiasta. Lapsuuden luottamusongelmat ja perso naisten huomiolle.
Työstän näitå asioita että voin olla tälle naiselleni parempi.

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa enemmän tää asetelma, et joku mies on menny terapiaan tajutessaan olevansa ongelmainen. Mua niin harmittaa ettei omani suostu menemään millään :( Olen uhannut jo silläkin, että minä ihan oikeasti vuokraan kohta oman kämpän jos et hae apua ongelmiisi... :( itkettää.. Miten saada mies terapiaan, kun siitä varmasti olisi meille molemmille apua :'(

Pettämisasia on mulle ihan sama, olen jo niin vanha, että näen seksin vain seksinä.

Miten se ikään liittyy, että näkee seksin vain seksinä?

Vierailija
42/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työkaveri halusi puhua naisellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukkasin viime näkemällä tätä naista ja sitten syntyi klva riita, ja hän halusi kertoa ilmeisesti. Ap

Vierailija
44/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä saat naisten huomiosta? Oletko kova flirttailemaan? Onko sinulla rima naisten suhteen, joille flirttailet?

Olen kova flirttaamaan. Somessa saatan jakaa kuvia naisten kanssa. Flirttailen työpaikalla ja somessa ylipäänsä. En tiedå mitä se antaa. Jotain hyvää tunnetta. Saan kyllä kotoa kaikkea mitä haluaisinkin, mutta jostain syystä kaipaan suurta huomiota muualtakin.

Ja rima on yleensä no sporttiset, hyvännäköiset naiset. Ap

Saako naisesi touhustaa samaa?

Jos saisi, en varmaan itkisi pettämisestäni :( ei ole avointa suhdetta siis. Ap

Vierailija
45/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesetkö vielä jauhelihan ja onko rintasi yhtä isot edelleen ja onko munasi suuri🤣

Sullahan näitä kysyttävää löytyy...

Vierailija
46/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa sille tuli huono omatunto varattuun sekaantumisesta ja haluaa jotenkin yrittää korjata asioita.

Vierailija
47/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille tyypeille, jotka ei selvästikään ole parisuhdematskua, pitäs lyödä jokin leima ohtaan, että osais muut varoa. Kerran pettää, niin pettää jatkossakin.

Vierailija
48/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärrä rakkaudesta mitään.  Olet valmis loukkaamaan ihmistä jota sanot rakastavasi.

Vierailija
49/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne päätyy kyllä yhdessä ruotiessaan siihen, ettei sun kikkeli edes ole hyvä.

Vierailija
50/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näille tyypeille, jotka ei selvästikään ole parisuhdematskua, pitäs lyödä jokin leima ohtaan, että osais muut varoa. Kerran pettää, niin pettää jatkossakin.

Ei ole kyse, etten olisi parisuhteeseen kykenevä jatkossa. Haluan tehdä sille asialle kaiken. Haluan pitää naiseni. Mokasin pahasti, mutta en varmasti petä uudestaan. App

Vierailija
51/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne päätyy kyllä yhdessä ruotiessaan siihen, ettei sun kikkeli edes ole hyvä.

Ai täällä on muitakin ap:n panoja linjoilla.

Vierailija
52/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse, etten olisi parisuhteeseen kykenevä jatkossa. Haluan tehdä sille asialle kaiken. Haluan pitää naiseni. Mokasin pahasti, mutta en varmasti petä uudestaan. App

Vaikka saisit käännettyäkin naisen pään jatkamaan suhdetta, nin ei se tule enää koskaan palautumaan samalle tasolle, miyä se oli ennen kiinnijäämistäs. Jo sullekin ois helpomaa vaan etsiä uus nainen itselles, niin pystysit aloittamaan puhtaalta pöydältä.

Vierailija
53/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et siis pettänyt vain yhden kanssa. Fyysinen pettäminen ehkä yhden kanssa (jos ei useampikin), mutta tuolla muulla flirtilläsi ja kuvien jakamisella petit monta muutakin kertaa ja muidenkin kanssa. Tietääkö naisesi näistä??

Vierailija
54/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka saisit käännettyäkin naisen pään jatkamaan suhdetta, nin ei se tule enää koskaan palautumaan samalle tasolle, miyä se oli ennen kiinnijäämistäs. Jo sullekin ois helpomaa vaan etsiä uus nainen itselles, niin pystysit aloittamaan puhtaalta pöydältä.

En halua ketään muuta. Ap

Vierailija
55/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua ketään muuta. Ap

No haluathan ja sen olet teoillasi osoittanut. Ihan turha sinun on kieltää sitä.

Vierailija
56/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkasin viime näkemällä tätä naista ja sitten syntyi klva riita, ja hän halusi kertoa ilmeisesti. Ap

Työstät.... öööö.. tapailet häntä siis edelleen?

Vierailija
57/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika persoonallinen käsitys rakkaudesta. Toki jos rakkaus tarkoittaa jollekin kumppanin halveksimista, syvää satuttamista ja selän takana huijaamista niin ehkä tuo on sitten rakkautta. Veikkaan, että oikeasti nämä "rakastan mutta petän silti" -ihmiset ei tajua rakkaudesta yhtään mitään.

Vierailija
58/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa enemmän tää asetelma, et joku mies on menny terapiaan tajutessaan olevansa ongelmainen. Mua niin harmittaa ettei omani suostu menemään millään :( Olen uhannut jo silläkin, että minä ihan oikeasti vuokraan kohta oman kämpän jos et hae apua ongelmiisi... :( itkettää.. Miten saada mies terapiaan, kun siitä varmasti olisi meille molemmille apua :'(

Pettämisasia on mulle ihan sama, olen jo niin vanha, että näen seksin vain seksinä.

Miten se ikään liittyy, että näkee seksin vain seksinä?

Hmm.. Vaihdetaan termiä ja snaotaan, että mulla on jo niin paljon elämänkokemusta, että näen seksin vain seksinä. Nuorempana se edusti mulle jotain romanttisuuden huipentumaa (joka kuuluu ehdottomasti vain romanttiseen suhteeseen), mielikuvat ovat arkistuneet siitä melko paljon. Sekä se fakta, että iso osa miehistä ajattelee seksiä vain seksinä, ei todellakaan minään hekuman huipentumana täydellisimmän rakkaimpansa kanssa. Kassit tyhjäks ja jos oli kivaa samalla ni kiva..

Vierailija
59/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kertonut naisellesi? Kuinka perustelit pettämistä?

"rakas, istu alas. Meidän täytyy puhua... haluan tunnustaa jotain. Mulla on ollut suhden mun työkaverin kanssa. Jo pitkään. En tiedä mikä minuun meni, se ei johdu susta rakas. Mulla on kato lapsuuden luottamusongelmat ja oon perso naisten huomiolle."

Näin?

Vierailija
60/123 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Naisen luottamus on rikottu eikä se parane alistumalla jatkamaan suhdetta saman kaksinaamaisen häntäheikin kanssa vaan päästämällä irti ja etsimällä kumppani johon voi oikeasti luottaa. Jos ap oikeasti välittäisi naisesta hän antaisi tämän mennä. Mutta ei, tuolla ap:n muka rakastamallakin naisella taitaa olla hänelle lähinnä välinearvoa. Ei mitään aitoa rakkautta, pyyteetöntä hyvän haluamista toiselle. Mieluummin roikutaan kiinni vaikka se tekisi toisen onnettomaksi ja katkeraksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi