Oletko jo kesälomalla? Vai alkaako se vasta heinäkuussa?
Kommentit (21)
Mulla lomaa melkein koko heinäkuun (alkaa virallisesti 8.7) ja vielä jää kolme viikkoa pitämättä. Pidän jouluna ja hiihtolomalla loput.
Eka virallinen lomapäivä oli tänään, aaah! Ihanaa! :) Pidän kuukauden putkeen.
Tänä vuonna loma vasta elokuussa. Ei haittaa kokemus näinkin, kun yleensä lomailen alkukesästä.
Meen jo ylihuomenna takas töihin, oon ollu kolme viikkoa lomalla.
Eka virallinen lomapäivä on TÄNÄÄÄÄN!!! JEE! Ensimmäinen kerta vuosikausiin kun sain kesäloman muualle kuin elokuulle.
Elokuussahan ne parhaat lomasäät usein ovat, en ymmärrä mikä vika siinä on, jos on loma elokuussa.
Mutta meillä on lomat heinäkuussa, koska päiväkoti on koko heinäkuun kiinni. Vielä tämä viikko pitäisi jaksaa tehdä töitä.
Olen jo lomalla ja viimeinen viikko meneillään siitä:(.
Heinäkuun lopulta melko pitkälle elokuuhun. Silloin on pääsääntöisesti parhaat kelit Suomen kesässä. Nyt on ollut poikkeuksellinen vuosi, kun jo kesäkuussa tuli näin lämmintä. Toivottavasti näin jatkuukin, ettei mene lomaveikkaus pieleen :). Harvoin loppukesään panostaminen on kyllä pettänyt.
Mun loma alkaa 22. heinäkuuta. Neljä viikkoa sitten putkeen. :)
1. lomapäivänä eli lauantaina tuupataan perhe ja auto laivaan ja suunnataan eurooppaan 3,5 vkoksi:) Ihanaa päästä pois kotinurkista vähäksi aikaa!! Tullaan sitten heinäkuun lopussa takaisin kun on lämmintä ja marjat kypsyy.... Näin saadaan rusinat pullasta kotona ja maailmalla...
Minäkin haaveilen siitä, että voisi taas pitää koko loman elokuussa. Enää ei tarvitse päiväkodin aukioloaikojen takia pitää lomaa heinäkuussa, mutta koulut kun alkavat ennen elokuun puoliväliä, niin ei voi lomailla koko elokuutakaan. Nauttisin niin paljon niistä helteisistä päivistä ja lämpimistä, pimenevistä illoista...
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 13:54"]
Elokuussahan ne parhaat lomasäät usein ovat, en ymmärrä mikä vika siinä on, jos on loma elokuussa.
Mutta meillä on lomat heinäkuussa, koska päiväkoti on koko heinäkuun kiinni. Vielä tämä viikko pitäisi jaksaa tehdä töitä.
[/quote]
Tänään eka lomapäivä ja lomailen kolme viikkoa. No, tänään olisin voinut kyllä mennä töihinkin. Ei tarttis kuunnella ton samperin kakaran kiukuttelua.
Kun loma alkaa 22.7., kolme viikkoa. Neljäs viikko sitten syyskuulla, jolloin lähdemme etelään jatkamaan kesää :)
Loma alkoi kolme viikkoa sitten ja jatkuu vielä seitsemän viikkoa.
Loma alkoi 5viikkoa sitten ja jatkuu vielä toiset 5viikkoa :)
Kesälomalla ollaan. Olen ollut jo 5 viikkoa. Kesäloma jatkuu. Palaan töihin 16.9.
Huominen vielä ja sitten 5,5 viikkoa.