Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mieheltä ei saa treffeillä suunvuoroa

Vierailija
27.07.2020 |

Tapasin fiksun ja komean tyypin, joka piti tauotonta yksinpuhelua koko treffien ajan. Ihan älykkäitä juttuja sinänsä ja perustellut mielipiteet, mutta jouduin oikeasti näkemään vaivaa, että ehdin jotain sanoa johonkin väliin. Hän ei myöskään kysynyt minulta yhtä ainutta kysymystä. Jos minä kysyin jotain, hän vastasi siihen, ja samaan hengenvetoon jatkui oma monologi. Todella kummallinen kokemus ja mietin että voiko hermoilu aiheuttaa tuollaista. Ja harmi, koska muuten oikein potentiaalinen tyyppi. Jäi vaan tosi outo olo.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat vaan tuollaisia, minun mielestä se on jonkinlaista sosiaalista kömpelyyttä kun ei osaa keskustella vaan pitää yksinpuhelua koko näkemisen ajan

Vierailija
42/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan niinku mun eksä! Mä aluksi sain koulutettua sen siihen että pitää antaa toisillekin suunvuoro. Mutta suhteen loppupuolella eksä sanoi suoraan että häntä ei kiinnosta minun kuulumiset eikä ajatukset. Piti sitten sitä omaa päättymätöntä monologiaan kun sehän ihan valtavasti kiinnosti minua...

Nimenomaan, tässä tuli oikea vastaus. Monologia pitävä ihminen ei ole kiinnostunut muista tai muiden asioista. Todennäköisesti etsii vain seksiä ja siksi ei ole kiinnostunut treffikumppanista oikeasti. Kannattaa varoa tällaista tyyppiä. Tämä menee samaan kategoriaan kuin hyvin laskelmoivan oloisen hiljainen mies treffeillä. Eli hakee pelkkää seksiseuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli suomeksi = ap pääsi treffeille tinder-panosovelluksen 10+ avaruusleuan kanssa.

Olihan mies kuitenkin komea. 

Ja ei ollut kitisevä palstamies. 11+

Vierailija
44/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Niin, tuli sellainen olo, että en kyllä kiinnostanut häntä tippaakaan. Mitään uutta hän ei tapaamisen aikana minusta oppinut. Ehkä hän tosiaan hoksasi heti kättelyssä, että viisari ei värähdä, ja yritti sitten omalla puhetulvallaan selviytyä hommasta kunnialla. Mene ja tiedä. Ja ihan samanlaisia normaalivartaloisia kolmekymppisiä ollaan, ei mikään saavuttamaton tinder-unelma kumpaankaan suuntaan.

Vierailija
45/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli suomeksi = ap pääsi treffeille tinder-panosovelluksen 10+ avaruusleuan kanssa.

Olisi tosiaan voinut nennä pahemminkin. Olisi voinut joutua treffeille ruman palstamiehen kanssa, joka kääntää kaiken puheen itseensä: katkeruuteensa kun ei menesty naisten parissa ja kateuteensa muita miehiä kohtaan.

Sellaiset olkiukot sieltä sitten. En harrasta Tinder-panosovellus-karusellia. 

Onko palstalle tullut uusi hullu, olkiukkohullu? XD

Vierailija
46/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi tosiaan voinut nennä pahemminkin. Olisi voinut joutua treffeille ruman palstamiehen kanssa, joka kääntää kaiken puheen itseensä: katkeruuteensa kun ei menesty naisten parissa ja kateuteensa muita miehiä kohtaan.

Eiköhän tuo ole se sama vanha miesvihajankkaaja.

Vierailija
47/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ikinä päässyt treffeille ja nyt kiukkuat täällä. Miten vanha oikein olet? 30?

Vierailija
48/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ollut täällä jo kauan. Ei osaa vastata mitenkään muuten.

Vierailija
49/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui kerran... en ollut treffeillä vaan odottelin baarissa ystävääni. Paikalle sattui mies, joka puhui puhumistaan. Minä en vastannut yhtään mitään. Ainoa mitä sanoin, oli toisinaan, niin, niin.

Ystäväni saavuttua poistuin tiskiltä ja mies loihe lausumaan: "Sinä olet sitten fiksu nainen" :D[/quote

Miesten mielestä nainen on aina fiksu kun ymmärtää pitää suunsa kiinni. T. Nainen joka kyllästyi turhaan höpöttäjään.

Vai oliko nainen miehen mielestä fiksu kun ymmärsi lähteä pois hänen seurastaan.

Vierailija
50/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. Niin, tuli sellainen olo, että en kyllä kiinnostanut häntä tippaakaan. Mitään uutta hän ei tapaamisen aikana minusta oppinut. Ehkä hän tosiaan hoksasi heti kättelyssä, että viisari ei värähdä, ja yritti sitten omalla puhetulvallaan selviytyä hommasta kunnialla. Mene ja tiedä. Ja ihan samanlaisia normaalivartaloisia kolmekymppisiä ollaan, ei mikään saavuttamaton tinder-unelma kumpaankaan suuntaan.

Juu, mullekin tuli höpöttäjästä fiilis, että hänelle on aivan sama kuka hänen kanssaan siinä tilanteessa on. Minä en häntä kiinnostanut. Jossain välissä saattoi muodon vuoksi kysyä jotain, mutta ei yleensä kommentoinut vastaukseeni mitään vaan jatkoi heti omia juttujaan.

Vierailija
51/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ikinä päässyt treffeille ja nyt kiukkuat täällä. Miten vanha oikein olet? 30?

"Et oo koskaan naista saanutkaan". 

Niin väsynyttä nolla-argumentointia. Muuta en tosin tämän palstan naisilta osaa odottaakaan. 

Vierailija
52/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta, kun tällainen höpöttäjä toteaa itsekin olevansa sellainen, mutta ei muuta/ole muuttanut käytöstään.

Vierailija
53/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi höpöttäjämies oli kyllä vertaansa vailla. Paras oli kun hän piti treffeillä kunnon esitelmän eräästä yhteiskunnallisesta asiasta. Meni oikein seisomaan huoneen etuosaan, niin että pystyin katselemaan häntä samaan tyyliin kuin opiskelijat katsovat puhujaa luennoilla ja puhui siinä varmaan 10 minuuttia tauotta. En saanut sanottua sanaakaan väliin, nyökyttelin vain. Kun hän lopetti, en tiennyt yhtään mitä sanoa. Oli selittänyt sellaista vauhtia että puolet hänen selityksestään oli mennyt täysin ohi. Lisäksi aihe ei suoraan sanottuna kiinnostunut minua vähääkään. Todella kiusallista.

Heh, itse olisin kyllä keskeyttänyt jos toinen "omii" treffeillä aikaa tuolla tavalla omoille jutuilleen. Fiksu varmaan ymmärtäisi huomioida minuakin.

Vierailija
54/58 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Et oo koskaan naista saanutkaan". 

Niin väsynyttä nolla-argumentointia. Muuta en tosin tämän palstan naisilta osaa odottaakaan. 

Pata kattilaa soimaa nyt kyllä. Ja pahempaakin vielä. Harva täällä osoittaa vastaavaa kyvyttömyyttä kuunnella yhtään mitään, sisälsi se argumenttia tai ei. Eli miinukseksi menee sinun osaltasi.

Tässä oli sitten argumentti, johon jälleen kerran et osaa vastata kuin ölisemällä.

Vierailija
55/58 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja säästä mua taukoamatta pälättäjiltä.

Vierailija
56/58 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi höpöttäjämies oli kyllä vertaansa vailla. Paras oli kun hän piti treffeillä kunnon esitelmän eräästä yhteiskunnallisesta asiasta. Meni oikein seisomaan huoneen etuosaan, niin että pystyin katselemaan häntä samaan tyyliin kuin opiskelijat katsovat puhujaa luennoilla ja puhui siinä varmaan 10 minuuttia tauotta. En saanut sanottua sanaakaan väliin, nyökyttelin vain. Kun hän lopetti, en tiennyt yhtään mitä sanoa. Oli selittänyt sellaista vauhtia että puolet hänen selityksestään oli mennyt täysin ohi. Lisäksi aihe ei suoraan sanottuna kiinnostunut minua vähääkään. Todella kiusallista.

Heh, itse olisin kyllä keskeyttänyt jos toinen "omii" treffeillä aikaa tuolla tavalla omoille jutuilleen. Fiksu varmaan ymmärtäisi huomioida minuakin.

Ei mulla ollut sydäntä keskeyttää kun toinen selitti niin tohkeissaan. Oli selvästi omistautunut asialle.

Vierailija
57/58 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo eivät olleet olkiukkoja. Sivusta.

Vierailija
58/58 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nijn astrologihullu ystäväni sanoi mistä on kyse: tyyppi on kauris ja nousevamerkki neitsyt. minä leijona ja skorpioni🤣 no match, mutta hei, jos ekan 1/2 aikana kun puhutaan ekaa kertaa tiedän missä on syntynyt, miten, missä kävi koulut ja koko suvun saagan niin ei voi kuin ihmetellä..