Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mieheltä ei saa treffeillä suunvuoroa

Vierailija
27.07.2020 |

Tapasin fiksun ja komean tyypin, joka piti tauotonta yksinpuhelua koko treffien ajan. Ihan älykkäitä juttuja sinänsä ja perustellut mielipiteet, mutta jouduin oikeasti näkemään vaivaa, että ehdin jotain sanoa johonkin väliin. Hän ei myöskään kysynyt minulta yhtä ainutta kysymystä. Jos minä kysyin jotain, hän vastasi siihen, ja samaan hengenvetoon jatkui oma monologi. Todella kummallinen kokemus ja mietin että voiko hermoilu aiheuttaa tuollaista. Ja harmi, koska muuten oikein potentiaalinen tyyppi. Jäi vaan tosi outo olo.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä häntä hieman jännittää, ajattelee että tylsistyt jos ei keksitä puhuttavaa. Mutta katso, kykeneekö hän irroittautumaan itsestään toisella ja kolmannella tapaamiskerralla.

Vierailija
22/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ihan sitäkin, että lähti treffeille vain siksi että saisi puhua itsestään. Olen kerran ollut tällaisilla treffeillä. Olen myös ollut työhaastattelussa, missä pikkufirman pomo puhui itsestään 2 tuntia. Lopuksi kysyi oven suussa muodon vuoksi pari kysymystä minusta.

hyi, haastateltavan hyväksikäyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin toisen mahdollisuuden jos meni esim. jännityksen piikkiin tms. Mutta jos edelleen vaan puhuu ja puhuu niin eipä kannata taida jatkaa jos nyt jo ärsyttää. 

Tuntuu että jotkut rakastavat omaa ääntään.

Vierailija
24/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin toisen mahdollisuuden jos meni esim. jännityksen piikkiin tms. Mutta jos edelleen vaan puhuu ja puhuu niin eipä kannata taida jatkaa jos nyt jo ärsyttää. 

Itse en lähtisi edes toisille treffeille. Jos joku asia ärsyttää heti ensi kerralla, se tulee ärsyttämään aina.

Vierailija
25/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä mensplaininkia. Ei kannata yhtään kuunnella, vaan heti pois.

Vierailija
26/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi höpöttäjämies oli kyllä vertaansa vailla. Paras oli kun hän piti treffeillä kunnon esitelmän eräästä yhteiskunnallisesta asiasta. Meni oikein seisomaan huoneen etuosaan, niin että pystyin katselemaan häntä samaan tyyliin kuin opiskelijat katsovat puhujaa luennoilla ja puhui siinä varmaan 10 minuuttia tauotta. En saanut sanottua sanaakaan väliin, nyökyttelin vain. Kun hän lopetti, en tiennyt yhtään mitä sanoa. Oli selittänyt sellaista vauhtia että puolet hänen selityksestään oli mennyt täysin ohi. Lisäksi aihe ei suoraan sanottuna kiinnostunut minua vähääkään. Todella kiusallista.

Vierailija
27/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en lähtisi edes toisille treffeille. Jos joku asia ärsyttää heti ensi kerralla, se tulee ärsyttämään aina.

Niin mutta kun se ei välttämättä ole enää samanlainen silloin, jos kyse oli vain jännityksestä. Itsestäni tulee ihan aivottoman kanan kuuloinen höpöttelijä ja myös tyhjännauraja (jänniitys purkautuu asiattomina naurahduksina) kun minua jännittää joku tilanne. Mutta en minä sellainen oikeasti ole, ja jos minua tapaisi useamman kerran niin huomaisi että olenkin ihan rauhallinen ja perusmukava ihminen, en kovin outo.

Vierailija
28/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suomeksi = ap pääsi treffeille tinder-panosovelluksen 10+ avaruusleuan kanssa.

Olihan mies kuitenkin komea. 

Vierailija
29/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut toisille treffeille kotiisi ja puet päälle hameen ilman alushousuja. Miehen saavuttua nostat helmat ylös, niin luulisi hiljenevän. Jos tämäkään ei riitä, niin käsket sängylle tai lattialle selälleen ja istut naaman päälle. Nyt saat varmasti suunvuoron ja jos on pidettävä mies, niin et pysty pitkään puhumaan, vaan saat jotain paljon parempaa. Oikeilla otteilla kaikki miehet on kesytettävissä.

Vierailija
30/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi höpöttäjämies oli kyllä vertaansa vailla. Paras oli kun hän piti treffeillä kunnon esitelmän eräästä yhteiskunnallisesta asiasta. Meni oikein seisomaan huoneen etuosaan, niin että pystyin katselemaan häntä samaan tyyliin kuin opiskelijat katsovat puhujaa luennoilla ja puhui siinä varmaan 10 minuuttia tauotta. En saanut sanottua sanaakaan väliin, nyökyttelin vain. Kun hän lopetti, en tiennyt yhtään mitä sanoa. Oli selittänyt sellaista vauhtia että puolet hänen selityksestään oli mennyt täysin ohi. Lisäksi aihe ei suoraan sanottuna kiinnostunut minua vähääkään. Todella kiusallista.

Minäkin lähdin kerran treffeille tällaisen luennoitsijan kanssa. Laittoi kyllä viestiä perään ja pahoitteli, että ”hermostuneena puhuu liikaa”.

Uskoin selitykseen. Ei olisi pitänyt.

Nyt olen avoliitossa ja saatan istua tunninkin pätkiä ja kuunnella luentoja aiheista, jotka eivät kiinnosta minua. Toisinaan saan tilaisuuden mainita asiasta, johon miehen vastaus on ”miten on mahdollista ettei kiinnosta!?” ja monologi jatkuu.

En kuuntele enää. Nyökkäilen ja ynähdän oikeissa kohdissa.

Kerran mies puhui parin tunnin maratonipuhelua ja minä istuin sohvalla selaamassa puhelintani. Yhtäkkiä havahduin, että perhana, se puhuukin nyt minulle! Oli puolisen tuntia selostanut minulla jotain, eikä häntä siis edes ollut haitannut, etten ollut edes katsonut päin, en nyökkäillyt tai ynähdellyt.

Liekö kanssani hermostunut, jos puhetulvat voi sillä perustella.

Vierailija
31/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kun se ei välttämättä ole enää samanlainen silloin, jos kyse oli vain jännityksestä. Itsestäni tulee ihan aivottoman kanan kuuloinen höpöttelijä ja myös tyhjännauraja (jänniitys purkautuu asiattomina naurahduksina) kun minua jännittää joku tilanne. Mutta en minä sellainen oikeasti ole, ja jos minua tapaisi useamman kerran niin huomaisi että olenkin ihan rauhallinen ja perusmukava ihminen, en kovin outo.

Tulet kuitenkin aina reagoimaan tuolla tavalla jännittäviin tilanteisiin. Ja jos tuo reaktio aiheuttaa ärtymystä ensi kerralla, se tulee aiheuttamaan sitä aina. Ei ole mitään järkeä yrittää väkisin ihmisen kanssa, joka ärsyttää heti. Kun on niitäkin, joiden kanssa kaikki tuntuu täydelliseltä alusta asti.

Vierailija
32/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli suomeksi = ap pääsi treffeille tinder-panosovelluksen 10+ avaruusleuan kanssa.

Olisi tosiaan voinut nennä pahemminkin. Olisi voinut joutua treffeille ruman palstamiehen kanssa, joka kääntää kaiken puheen itseensä: katkeruuteensa kun ei menesty naisten parissa ja kateuteensa muita miehiä kohtaan.

Vierailija
33/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran samassa ravintolassa perheellisen monologimiehen kanssa. Mies puhui puolisolleen KOKO AJAN syömisen lomassa ilmeisesti töistään, se nainen vain nyökkäili. Välillä lapsi kysyi jotain tyyliin "äiti... äiti..." ja mies tiuskaisi sille että "minä puhun nyt äidille!!" ennen kuin nainen ehti vastata mitään, ja papatus jatkui...

Jäi tosi outo fiilis kyllä.

Vierailija
34/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi tosiaan voinut nennä pahemminkin. Olisi voinut joutua treffeille ruman palstamiehen kanssa, joka kääntää kaiken puheen itseensä: katkeruuteensa kun ei menesty naisten parissa ja kateuteensa muita miehiä kohtaan.

Sellaiset olkiukot sieltä sitten. En harrasta Tinder-panosovellus-karusellia. 

Vierailija
35/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on juuri se ihmistyyppi jonka seurassa en viihdy.

Vierailija
36/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googleta olkiukko.

Uskon kyllä, että et harrasta. Miksi tuollainen edes pyrkisi tekemisiin naisten kanssa?

Vierailija
37/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painat ylänuolta omalle kommentillesi! Noloa.

Vierailija
38/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa erikoiselta. Mulla yleisimmät treffit on sellaiset, että nainen ei kysy multa mitään joten joudun itse vetämään keskustelua, kysymään ja kuuntelemaan naisen vastauksia.

Pitäiskö sun hankkia toinen mies puhemieheksi, jos on noin vaikeaa?

Vierailija
39/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui kerran... en ollut treffeillä vaan odottelin baarissa ystävääni. Paikalle sattui mies, joka puhui puhumistaan. Minä en vastannut yhtään mitään. Ainoa mitä sanoin, oli toisinaan, niin, niin.

Ystäväni saavuttua poistuin tiskiltä ja mies loihe lausumaan: "Sinä olet sitten fiksu nainen" :D

Vierailija
40/58 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui kerran... en ollut treffeillä vaan odottelin baarissa ystävääni. Paikalle sattui mies, joka puhui puhumistaan. Minä en vastannut yhtään mitään. Ainoa mitä sanoin, oli toisinaan, niin, niin.

Ystäväni saavuttua poistuin tiskiltä ja mies loihe lausumaan: "Sinä olet sitten fiksu nainen" :D[/quote

Miesten mielestä nainen on aina fiksu kun ymmärtää pitää suunsa kiinni. T. Nainen joka kyllästyi turhaan höpöttäjään.