Pakko sanoa: Feministinaiset on vähän säälittäviä
Yrittävät olla "arvokkaampia" olemalla ei-ulkonäkökeskeisiä. Mutta todellisuudessa miehet arvostavat enemmän hottista fitnesskissaa kuin harmaavarpusta feministiä. Ainakin itsestään huolehtivat hyvätuloiset miehet. Vihervasurimiehet voivat olla eri asia.
Kommentit (111)
Hohhoijaa, suurin osa ei taaskaan tiedä mitä feminismi oikeasti on. Itse olen feministi ja mielestäni suurin ongelma sukupuolten välisessä tasa-arvossa on tällä hetkellä miestin asevelvollisuus ja se, ettei miestä oteta huomioon vanhempana yhtä tärkeänä kuin äitiä. Oikea feministi ajaa sukupuolten välistä tasa-arvoa.
Näitä "feikki-feministejäkin" eli femnatsejakin valitettavasti on olemassa. Ja he pilaavat meidän oikeiden feministien maineen. He ovat juuri niitä, jotka haukkuvat miehiä ja korostavat naissukupuolta parempana sukupuolena.
Josko nyt opittaisiin erottamaan feministi ja femnatsi toisistaa.
Jep jep. Tässä teille kauniita feministejä:
Lähes jokainen mies valitsisi mieluumin tällaisen kuin fitnesskissan. Nämä naiset eivät vain yksinkertaisesti halua miesten huomiota tai avitusta vaan haluavat olla itsenäisiä....
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 19:10"]
Lähes jokainen mies valitsisi mieluumin tällaisen kuin fitnesskissan. Nämä naiset eivät vain yksinkertaisesti halua miesten huomiota tai avitusta vaan haluavat olla itsenäisiä....
[/quote]
Ootko tosissas?
Piti juuri kirjoitttaa, miksi noi feministinaiset on aina niitä, jotka muutenkaan ei ehkä eniten sais miehiltä (ainakaan hyväosaisilta ja hyvännäköisiltä) huomiota ja oo niitä kaikista halutuimpia?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 13:17"]
Apua, identiteettikriisi: olen vihervasuri feministi. Teen uraa (nimenomaan feministinä) ja seikkailen maailmalla. Pidin oman sukunimeni kun menin naimisiin komean latinomieheni kanssa. Mutta ostin juuri 80 euroa maksavan kasvovoiteen ja kävin vieläpä kylpylässä ja hieronnassa viikonloppuna. Eli enkö nyt sitten olekaan feministi?
[/quote]
No totta kai olet, elät omannäköistäsi elämää omilla rahoillasi! Mikä järki olisi olla feministi, ellei nauttisi naiseudestaan!
T. Korkokengistä tykkäävä feministi
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 13:53"]
Taas löytyy ääliöitä jotka eivät tiedä mitä tarkoittaa feminismi. :( Koittakaa nyt vähän sivistää itseänne.
[/quote]
Ja minähän sivistin. Wikipedia: "Naisasialiike eli naisliike eli feminismi on aate, joka pyrkii parantamaan naisten yhteiskunnallista asemaa". Simppeliä, naisten ylivaltaa ajava aate.
[/quote]
Kyllä jos tässä jotain on simppeliä, niin sinä itse. Jos parannetaan naisten asemaa, ei se tarkoita että sitä parannettaisiin ylivaltaan asti, oletko todella noin yksinkertainen? Nainen ei olle suurimmassa osassa maapalloa yhdenvertainen miehen kanssa, joten kyllä sitä töitä löytyy feministeille. Edes Suomessa ei ole saavutettu tasa-arvoa, vaikka huomattavasti lähempänä ollaan kuin suurimmassa osassa maailmaa. Jos feministejä ei olisi Suomessa, täälläkin luisuttaisiin aika nopeasti takaisin miesten täydelliseen ylivaltaan. Minä olen feministi sen takia, että en hyväksy ajatusta että jos jalkojen välissä roikkuu ulokkeet on parempi ihminen kuin se jolla ei roiku. Aika vähän on elämässä sellaisia töitä joiden tekemiseen palleja tarvitaan. Miehet on miehiä ja naiset on naisia, mutta pitää molempien osata arvostaa toisiaan, ylivaltaa ei saa olla kummallakaan sukupuolella.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 19:10"]
[/quote]
Ootko tosissas?
Piti juuri kirjoitttaa, miksi noi feministinaiset on aina niitä, jotka muutenkaan ei ehkä eniten sais miehiltä (ainakaan hyväosaisilta ja hyvännäköisiltä) huomiota ja oo niitä kaikista halutuimpia?
[/quote]
Ruma mikä ruma. Ei kelpaisi ainakaan mulle. Mutta meitä moneksi, myönnetään.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 13:56"]
Taas löytyy ääliöitä jotka eivät tiedä mitä tarkoittaa feminismi. :( Koittakaa nyt vähän sivistää itseänne.
[/quote]
Feminismi = miesviha
[/quote]
Väärin meni tuokin laskutoimitus :) Mikähän sun määritelmä on sovinismista?
[/quote]
Määritelmät ovat teoreettisia konstruktioita, oleellisista on mitä niillä käytännössä tarkoitetaan. Minulla on ihan normaalit aistit ja olen havainnut, että feminismi on käytännössä miesvihaa.
En tiedä mitä sovinismi tarkoittaa, mutta ei tietenkään feministin vastakohta ole. Itse on feminismin vastustaja eli antifeministi.
[/quote]
Minä en tunne yhtäkään naista joka vihaisi miehiä, sellaiset ovat yleensä jossain suljetussa laitoksessa, mielisairaalassa tai vankilassa. En tunne myöskään yhtään naista jonka mielestä miesten ylivalta on ok. Sinulla ei ole pienintäkään hajua mitä yleensä tarkoitetaan, sinä vaan oletat jotain, ja ihan omasta päästäsi keksit.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 19:23"]
[/quote]
Ja minähän sivistin. Wikipedia: "Naisasialiike eli naisliike eli feminismi on aate, joka pyrkii parantamaan naisten yhteiskunnallista asemaa". Simppeliä, naisten ylivaltaa ajava aate.
[/quote]
Kyllä jos tässä jotain on simppeliä, niin sinä itse. Jos parannetaan naisten asemaa, ei se tarkoita että sitä parannettaisiin ylivaltaan asti, oletko todella noin yksinkertainen? Nainen ei olle suurimmassa osassa maapalloa yhdenvertainen miehen kanssa, joten kyllä sitä töitä löytyy feministeille. Edes Suomessa ei ole saavutettu tasa-arvoa, vaikka huomattavasti lähempänä ollaan kuin suurimmassa osassa maailmaa. Jos feministejä ei olisi Suomessa, täälläkin luisuttaisiin aika nopeasti takaisin miesten täydelliseen ylivaltaan. Minä olen feministi sen takia, että en hyväksy ajatusta että jos jalkojen välissä roikkuu ulokkeet on parempi ihminen kuin se jolla ei roiku. Aika vähän on elämässä sellaisia töitä joiden tekemiseen palleja tarvitaan. Miehet on miehiä ja naiset on naisia, mutta pitää molempien osata arvostaa toisiaan, ylivaltaa ei saa olla kummallakaan sukupuolella.
[/quote]
Menkää sinne Afrikkaan jauhamaan paskaanne, kun haluatte auttaa naisten asemaa.
Jos parennetaan naisten asemaa, se tietenkin kaikki pois miehiltä. Naiset haluavat Suomessa erityiskohtelua ja saavatkin erityisoikeuksia, mikä kaukana yhdenvertaisuusperiaatteesta.
Jokainen rationaalinen mies vastustaa feministien pyrkimyksiä.
Feminismi, kommunismi, monikultturismi, homovouhotus ja kaikki muu paska tulee tietenkin aina vasemmalta.
Minne vasemmisto ajatuksiaan levittääkin, siellä se tuhoaa kulttuurin. Ei ole mitään niin vastenmielistä oliota kuin suomalainen vihervasuri.
[/quote]
[/quote]
Sääliksi käy tuo sun maailmankuvasi, jos sinusta jonkun asian edistäminen johtaa aina ylivallan tavoitteluun. Voi sun elämääs ja ihmiskuvaas...
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 18:43"]
Hohhoijaa, suurin osa ei taaskaan tiedä mitä feminismi oikeasti on.
[/quote]
Feminismin, kuten kaikkien sanojen, merkitys määräytyy sen mukaan miten ihmiset käyttävät niitä. Jos moni ihminen tuntuu mielestäsi ymmärtävän feminismin käsitteen väärin, pitäisi sinun korjata käsitystäsi. Ja suurin osa miehistä tänä päivänä ei koe että feminismi ajaa tasa-arvoa, eikä moni nainenkaan. Puhu mieluummin neutraalisti tasa-arvon kannattamisesta jos sitä tarkoitat.
[/quote]