Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko sanoa: Feministinaiset on vähän säälittäviä

Vierailija
24.06.2013 |

Yrittävät olla "arvokkaampia" olemalla ei-ulkonäkökeskeisiä. Mutta todellisuudessa miehet arvostavat enemmän hottista fitnesskissaa kuin harmaavarpusta feministiä. Ainakin itsestään huolehtivat hyvätuloiset miehet. Vihervasurimiehet voivat olla eri asia.

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 13:22"]

Näille feminismin vastustajille: eläisittekö mieluummin vaikka Saudi-Arabiassa? Siellä ei taatusti ole feministejä, joille kiukutella.

[/quote]

Eläisin, mikäli siellä ei olisi niin kuuma ja elintaso olisi vähän korkeammalla. Uusi kieli on myös pieni kynnys.

Vierailija
82/111 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 11:50"]

Jokainen järkevä nainen ja mies on feministi.

[/quote]

Sama kuin sanoisi että jokainen järkevä nainen ja mies on kusipää. Kyllähän niitä kusipäitä maailmassa on, mutta ei kusipäisyys tee ihmisestä järkevää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 13:24"]

Eläisin, mikäli siellä ei olisi niin kuuma ja elintaso olisi vähän korkeammalla. Uusi kieli on myös pieni kynnys.

[/quote]

Muista ottaa mukaasi myös aviomiehesi, veljesi tai isäsi. Ilman heitä sinulla ei ole asiaa Saudi-Arabiassa auton kyytiin. Et kai sentään luullut, että saisit itse ajaa autoa tai käyttää taksia?!

Ja on siellä muutakin kivaa:

"Saudi-Arabiassa tulee noudattaa peittävää pukeutumista julkisilla paikoilla. Naisten tulisi käyttää nilkkoihin ulottuvaa mustaa vaatetta, abayaa, vaatteiden päällä sekä huivia. Miesten tulee välttää shortseissa liikkumista sekä korujen käyttöä.

Naiset ja miehet eivät saa liikkua keskenään julkisilla paikoilla, elleivät ole naimisissa tai lähisukulaisia. Ravintoloissa ja kahviloissa on eri osastot perheille ja miehille. Viranomaiset valvovat määräysten noudattamista. Muiden uskontojen kuin islamin näkyminen julkisuudessa ei ole sallittua." http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=66369&contentlan=1&culture=fi-FI

Mutta ei siis feministejä. Hauskaa matkaa uuteen maahan. :D :D

Vierailija
84/111 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietty toisaalta höpöä, että naiset joilla on kaikki oikeudet samat kuin miehilläkin niin esim. ainut tietämäni feministipuolue on juuri Ruotsissa jossa sitä tietty kaikkein kovimmin tarvitaankin.

Vierailija
85/111 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä helpompi ratkaisu on kitkeä feminismi pois Suomesta. Parhaiten tämä toteutuu kun passittaa ne feministit sinne Saudi-Arabiaan. Monihan menee jo sinne omasta aloitteesta välimeren miehiä vonkaamaan joten ongelma on jo puoliksi ratkaistu.

Vierailija
86/111 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et omalla nimellä ja naamalla kellekään moisia lauo, annat itsestäsi vähän säälittävän kuvan tuollaisilla kommenteilla. En ole varsinaisesti feministi, mutta ei minun miehelläni ole minulle mitään fitness-ulkonäkökriteerejä koskaan ollut, eikä hän voi sietää sellaisia tyhjäpäitä joiden elämäntarkoitus on punnita rahka-annoksiaan.

Vierailija
87/111 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko lainata tähän suosikkiani Caitlin Morgania: Mitä arvon naiset ajattelevat, että feminismi on? Mikä osa "naisten vapautusliikettä" ei sovi teille? Onko se äänioikeus? Tai oikeus olla kuulumatta aviopuolisolleen kuin jokin esine? Kamppailu tasa-arvoisen palkkauksen puolesta? Madonnan "Vogue"? Kävivätkö kaikki nämä helvetin hienit jutut HERMOILLENNE?

- - - Ilman feminismiä ei saisi käydä väittelyä naisen asemasta yhteiskunnassa.

Vierailija
88/111 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko lainata tähän suosikkiani Caitlin Morgania: Mitä arvon naiset ajattelevat, että feminismi on? Mikä osa "naisten vapautusliikettä" ei sovi teille? Onko se äänioikeus? Tai oikeus olla kuulumatta aviopuolisolleen kuin jokin esine? Kamppailu tasa-arvoisen palkkauksen puolesta? Madonnan "Vogue"? Kävivätkö kaikki nämä helvetin hienot jutut HERMOILLENNE?

- - - Ilman feminismiä ei saisi käydä väittelyä naisen asemasta yhteiskunnassa.

Vierailija
89/111 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 13:13"]

feministi on nainen jolla on aivot vaatia tasavertaista kohtaloa miesten kanssa.

[/quote]

Feministit eivät vaadi tasa-arvoa vaan naisten ylivaltaa. Siksi he ovat ällöttäviä haisevia ihmishirviöitä. Hei toisena saatanasta.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa, jos noin luulet olet idiootti!

Vierailija
90/111 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas löytyy ääliöitä jotka eivät tiedä mitä tarkoittaa feminismi. :( Koittakaa nyt vähän sivistää itseänne.

Vierailija
91/111 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 13:24"]

Näille feminismin vastustajille: eläisittekö mieluummin vaikka Saudi-Arabiassa? Siellä ei taatusti ole feministejä, joille kiukutella.

[/quote]

[/quote]

Tervemenoa Saudeihin. Siellä olisit halveksittu mamu, jolla rikkaat saudi-sheikit teettävät kaikki ne paskaduunit, joihin eivät itse viitsi vaivautua.

Vierailija
92/111 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 13:53"]

Taas löytyy ääliöitä jotka eivät tiedä mitä tarkoittaa feminismi. :( Koittakaa nyt vähän sivistää itseänne.

[/quote]

Feminismi = miesviha

Vierailija
93/111 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi juontaa juurensa latinankielisestä sanasta fēmina joka tarkoittaa naista. Feminismi onkin synonyymi naisasialiikkeelle, ja sen tarkoitus on edistää naisten oikeuksia. Jos on nainen ja ajaa tasa-arvoa, on syytä käyttää itsestään feministin sijasta neutraalia termiä "tasa-arvon kannattaja".

Vierailija
94/111 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 13:09"]

Naisen ei tänäpäivänä välttämättä tarvitse valita puolisokseen mahdollisimman hyvätuloista ja työelämässä menestyvää miestä, koska saamme itsekin opiskella ja käydä töissä.

[/quote]

Kaunis ajatus, mutta se ei toteudu käytännössä. Nainen haluaa edelleenkin miehen olevan itseään kookkaampi, vahvempi, koulutetumpi, menestyneempi ja varakkaampi. Ja tämä täysin riippumatta siitä, miten koulutettu ja menestynyt nainen itse on. Toisaalta tiedämme jo nyt enemmistön yliopisto-opiskelijoista olevan naisia, ja toisaalta valittelut "hyvien miesten" puutteesta ovat hyvin tavallisia.

Feminismi on kuin Vihreä liitto tai vaikka mustien orjien vapauttamista ajaneet liikkeet. Niiden tehtävä oli tärkeä, mutta tavoitteen toteuduttua ne muuttuivat tarpeettomiksi. Vihreät ja feministit vain koettavat peittää omaa tarpeettomuuttaan.

Vierailija
95/111 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 13:09"]

Naisen ei tänäpäivänä välttämättä tarvitse valita puolisokseen mahdollisimman hyvätuloista ja työelämässä menestyvää miestä, koska saamme itsekin opiskella ja käydä töissä.

[/quote]

Kaunis ajatus, mutta se ei toteudu käytännössä. Nainen haluaa edelleenkin miehen olevan itseään kookkaampi, vahvempi, koulutetumpi, menestyneempi ja varakkaampi. Ja tämä täysin riippumatta siitä, miten koulutettu ja menestynyt nainen itse on. Toisaalta tiedämme jo nyt enemmistön yliopisto-opiskelijoista olevan naisia, ja toisaalta valittelut "hyvien miesten" puutteesta ovat hyvin tavallisia.

Feminismi on kuin Vihreä liitto tai vaikka mustien orjien vapauttamista ajaneet liikkeet. Niiden tehtävä oli tärkeä, mutta tavoitteen toteuduttua ne muuttuivat tarpeettomiksi. Vihreät ja feministit vain koettavat peittää omaa tarpeettomuuttaan.

[/quote]

Tämähän on vain normaalia biologiaa ja evoluutiota. Oikea/väärä ei siihen liity mitenkään. Miksi synnyttää surkeita lapsia surkeille miehille?

Vierailija
96/111 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkoisesti ns. kuuma kissa, mulla on nousujohteinen komea ura, varakas sporttinen aviomies ja olen todellakin feministi, minusta on outoa jos nainen tai naisen lapsi tai tyttären vanhempi ei olisi.

Vierailija
97/111 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 13:56"]

[/quote]

Feminismi = miesviha

[/quote]

Väärin meni tuokin laskutoimitus :) Mikähän sun määritelmä on sovinismista?

Vierailija
98/111 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 13:56"]

[/quote]

Feminismi = miesviha

[/quote]

Väärin meni tuokin laskutoimitus :) Mikähän sun määritelmä on sovinismista?

[/quote]

Määritelmät ovat teoreettisia konstruktioita, oleellisista on mitä niillä käytännössä tarkoitetaan. Minulla on ihan normaalit aistit ja olen havainnut, että feminismi on käytännössä miesvihaa. 

En tiedä mitä sovinismi tarkoittaa, mutta ei tietenkään feministin vastakohta ole. Itse on feminismin vastustaja eli antifeministi.

Vierailija
99/111 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap väärässä. Itse olen kuvailemasi ulkonäöstään huolehtiva, naisellinen blondi hottiskisu ja minua feministimpää tuskin löytää. Feministiä harvoin tunnistaa ulkonäöstä.

Vierailija
100/111 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 16:19"]

Olet ap väärässä. Itse olen kuvailemasi ulkonäöstään huolehtiva, naisellinen blondi hottiskisu ja minua feministimpää tuskin löytää. Feministiä harvoin tunnistaa ulkonäöstä.

[/quote]

Hah hah. Ei tunnista kroonisessa munanpuutteessa olevaa hysteerikkoa, hyvä vitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan