Pakko sanoa: Feministinaiset on vähän säälittäviä
Yrittävät olla "arvokkaampia" olemalla ei-ulkonäkökeskeisiä. Mutta todellisuudessa miehet arvostavat enemmän hottista fitnesskissaa kuin harmaavarpusta feministiä. Ainakin itsestään huolehtivat hyvätuloiset miehet. Vihervasurimiehet voivat olla eri asia.
Kommentit (111)
Jokainen järkevä nainen ja mies on feministi.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 11:42"]
Miksi ihmeessä fitnesskissa ei voisi olla feministi?
Itse pidän vähän yksinkertaisina naisia, jotka eivät ole feministejä.
[/quote]
Niin minäkin.
No, minä katson feminismiksi sen, että on mitä on ylpeästi ja pyrkii kehittämään heikkoja puoliaan jaksamisensa ja motivaationsa mukaan.
Feministi ei kerjää miehiltä arvostusta, feministi ei halua päteä pelkästään ulkonäöllään. Feministi pyrkii ansaitsemaan muiden arvostuksen työllään ja taidoillaan, kieltäytyy alistumasta pelkäksi objektiksi ja taistelee kahlitsevia, psyykelle vahingollisia ja överiksi menneitä kauneisihanteita vastaan.
AP, sinun aloituksesi koskee katkeroituneita ja miesvihaan liukuneita naisia, ei valtavirtafeministejä. Koska feministi nimenomaan ei halua arvostusta keneltäkään pelkän ulkonäkönsä vuoksi, tämä aloitus on järjetön.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 11:31"]
Yrittävät olla "arvokkaampia" olemalla ei-ulkonäkökeskeisiä. Mutta todellisuudessa miehet arvostavat enemmän hottista fitnesskissaa kuin harmaavarpusta feministiä. Ainakin itsestään huolehtivat hyvätuloiset miehet. Vihervasurimiehet voivat olla eri asia.
[/quote]
Arvaapa mitä, tätä feministiä ei kiinnosta yhtään, minkälaista naista miehet keskimäärin arvostavat. Mun puolesta saavat arvostaa Pamela Andersonia maailman tappiin, ja vaikka en saisi yhdenkään maailman miehen arvostusta, se ei hetkauttaisi minun tasa-arvokäsityksiä mihinkään. Surullista jos joku muokkaa persoonansa ja ulkonäkönsä sen perusteella, mitä kuvittelee perusmiehen arvostavan.
Melkoisia stereotypioita ap latelee ;-D
Jotain uutta voisi välillä keksiä tämän päivän provoksi.. Ei me nyt ihan noin yksinkertaisia olla.
Ei naiselliset naiset ole mitään feministejä. Ja he tykkäävät tavallisista machomiehistä, jotka ovat sovinisteja. Nössömiehet jäävät nuolemaan näppejään ja nämä voivat löytää kenties ymmärrystä vihervasureilta.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 11:42"]
Miksi ihmeessä fitnesskissa ei voisi olla feministi?
Itse pidän vähän yksinkertaisina naisia, jotka eivät ole feministejä.
[/quote]
Ap tarkoitti näitä kiihko-feministejä, joita löytyy paljon poliittisissa järjestöissä vasemmistosta ja vihreistä.
Tiesittekö että on tutkittu (vuosikymmeniä kestävä tutkimus), että feminismin myötä naisten alkoholin juominen on moninkertaistunut? Ennen nainen oli kotona, kun mies kävi ravintolassa ja naisella meni kotitöissä se aika mikä nykyisin menee "muualla". Ja tämä tutkimus löytyy "kuuklettamalla" ja siellä on tekijät ja lähteet yms.
Tasa-arvo on siis naisille tuonut oikeuden ryypätä kuten miehet. Woohoo hyvä me naiset, kyl me ollaan sitte äijiä. Kippis. :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 11:59"]
[/quote]
Arvaapa mitä, tätä feministiä ei kiinnosta yhtään, minkälaista naista miehet keskimäärin arvostavat. Mun puolesta saavat arvostaa Pamela Andersonia maailman tappiin, ja vaikka en saisi yhdenkään maailman miehen arvostusta, se ei hetkauttaisi minun tasa-arvokäsityksiä mihinkään. Surullista jos joku muokkaa persoonansa ja ulkonäkönsä sen perusteella, mitä kuvittelee perusmiehen arvostavan.
[/quote]
Jos haluu saada on pakko antaa... Joten tyydy sä vaan sen nössön hintelän miehen seuraan.
Mä tulin just salilta kesälomalla olevan sijoitusjohtajamieheni kanssa....
Ap mainitsi termin fitnesskissa eikäö tuo ole hieman ristiriidassa antifeminismin kanssa?. Eikö ei-feministinaisen aika kulu kotia siivotessa, lapsia hoitaessa ja ruokaa laittaessa? Ei siinä kauheasti treenaamaan taida ehtiä.
No tässä muutama kuva tunnetusta feministieukko Moilaskasta:
Pitkiä hiuksia (koristeelliseemmat) korua, sekä meikkiä että värjäystä sekä tilpehööriä löytyy vähän eri tyyliin kuin yhdeltäkään mieheltä jonka näette tänään vaikka kaupassa. Tämän tuon esiin ihan vaan siksi, että naiseuteen jo määritelmällisesti kuuluu ulkonäköön satsausta huomattavasti enemmän kuin miehenä olemiseen ja feministit eivät ole poikkeus.
Kauniiltahan se näyttää ja pirulliselle luonteellehan ei voi mitään. Sitä on jopa joku ehkä menestyvä mies pitänyt hyvänä ja saanut "huonhoon kunthoon" eli onhan se satsaus tuottanut tulostakin.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 11:59"]
[/quote]
[/quote]
Jos haluu saada on pakko antaa... Joten tyydy sä vaan sen nössön hintelän miehen seuraan.
Mä tulin just salilta kesälomalla olevan sijoitusjohtajamieheni kanssa....
[/quote]
Oon myös kotirouva
t.14
Elllet ole huomannut, niin voin kertoa, että tasa-arvo on tuonut naisille muitakin hyviä asioita kuin ryyppääminen.. Jos tuossa sinun lainaamassa tutkimuksessa niitä ei eritellä, niin googlaa hieman lisää, niin saattaa asiat avautua uudella tavalla,
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 12:08"]
Tiesittekö että on tutkittu (vuosikymmeniä kestävä tutkimus), että feminismin myötä naisten alkoholin juominen on moninkertaistunut? Ennen nainen oli kotona, kun mies kävi ravintolassa ja naisella meni kotitöissä se aika mikä nykyisin menee "muualla". Ja tämä tutkimus löytyy "kuuklettamalla" ja siellä on tekijät ja lähteet yms.
Tasa-arvo on siis naisille tuonut oikeuden ryypätä kuten miehet. Woohoo hyvä me naiset, kyl me ollaan sitte äijiä. Kippis. :)
[/quote]
Mä olen hoikka fitnesskissa ja ilman muuta feministi. Ja tienaan muuten itse yhtä hyvin kuin erittän hyväpalkkainen mieheni.
Jokainen nainen, joka haluaa kouluttautua ja käydä töissä, omistaa omat rahansa ja periä vanhempansa, äänestää ja hankkia ajokortin, on feministi.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 12:14"]
Pitkiä hiuksia (koristeelliseemmat) korua, sekä meikkiä että värjäystä sekä tilpehööriä löytyy vähän eri tyyliin kuin yhdeltäkään mieheltä jonka näette tänään vaikka kaupassa. Tämän tuon esiin ihan vaan siksi, että naiseuteen jo määritelmällisesti kuuluu ulkonäköön satsausta huomattavasti enemmän kuin miehenä olemiseen ja feministit eivät ole poikkeus.
Kauniiltahan se näyttää ja pirulliselle luonteellehan ei voi mitään. Sitä on jopa joku ehkä menestyvä mies pitänyt hyvänä ja saanut "huonhoon kunthoon" eli onhan se satsaus tuottanut tulostakin.
[/quote]
Toi on sun mielestä kaunis?
Mites sitten kun se fitnesskissa vanhenee ja mies vaihtaa nuorempaan? Aika lailla toisen armoilla sitten ollaan, jos kotityöt ovat ainoa meriitti elämässä tai nuorena saatu titteli kauneuskisasta. Feministi hankkii sen muiden arvostuksen osaamisellaan eikä sillä miltä näyttää ja silti voi toki näyttää hyvältä.
No siinä oli aiemmin ihan-sana edessä mutta otin sen pois ettei ole liian tyly. Miehensä näemmä Jan Erola.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 12:14"]
[/quote]
Toi on sun mielestä kaunis?
[/quote]
Samaa mieltä vastaaja numero 6:n kanssa.
Ihannoitko sovinisteja ap?
en nyt muuten puutu keskusteluun, mutta kiinnostaisi tietää, miksi aloittaja kokee, että hänen on pakko sanoa yhtään mitään? joku uhkaa aseella?