Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saatteko olla ärtyneitä?

Vierailija
11.05.2013 |

saatteko olla esim. huonolla tuulella kotona? eilen oli huono/pitkä päivä töissä ja illalla mies kilahti koska olin ärtynyt (natisin parista asiasta).  Mies raivostui ja sanoi  että minun kuuluu kuulemma lähteä vaikka lenkille jos olen huonotuulinen eikä olla sitä julkisesti kotona. Näin aina. 

Poden syyllisyyttä väsymyksestäni (ts. rasittavuudestani)

kumpi oikeassa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kummankaan pitää olla "oikeassa", hirveetä kumpi voittaa-asennoitumista. Jos miehesi kilahti sulle pienestä, niin oli varmaan hänkin siis huonolla tuulella? Eli molemmat olitte vähän ärtyneempiä kuin normaalisti? Eli molemmat vaan höyryjä päästelemään jonnekkin muualle kuin toisen lähettyville. Tottakai ihan ymmärrettävää että joskus voi olla huono päivä mutta en mäkään sitä mieheeni pura jos ei häneen liity, ei oo reilua sellainen. Ei koko päivää voi olla huonolla tuulella vaikka väsyttäisikin. Jos ketuttaa, sen voi purkaa sillee niinkun itselle on hyvä, ite puran joko kuntoiluun (esim. lähden lenkille) tai tarmokkaaseen siivoamiseen. Ei tarvii toiselle näpättää jos on ite huonolla tuulella omista syistä.

Vierailija
2/3 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina sanon miehelle, että nyt mua ärsyttää. Ja sit teen jotain. Eli mies tietää, että mua ärsyttää ja antaa mun olla rauhassa oma itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ilmoitin jo hyvissä ajoin että olen huonolla tuulella. Lähinnä ihmetytti miehen raivostuminen ja ilmoitus että kotiin ei tarvitse huonolla tuulella tulla. En ollut omasta mielestäni ansainnut ihan sitä kuitenkaan. nyt paha mieli kun asiasta puhkesi tappelu. (tulin siis illalla myöhään töistä, en siis äpättänyt koko päivää enkä voinut lähteä lenkille kun valmistelin juhlia miehen katsoessa televisiota.)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän